دسته‌بندی نشده

معرفی ۳۵ وبلاگ برتر بازاریابی دیجیتال که پست مهمان سایر وب‌سایت‌ها را می‌پذیرند و توضیحاتی در این باره

مفید بود؟

آیا می‌خواهید برند مخصوص خود را بسازید؟ در این مقاله 35 وبلاگ بازاریابی دیجیتال وجود دارد که پست مهمان وب‌سایت شما را می‌پذیرند. علاوه بر این، نکاتی در مورد چگونگی انتقال مطالب شما به آن‌ها ارائه شده است. وبلاگ نویسی مهمان یک روش مفید برای انتشار مطالب شما و ایجاد برند مخصوص شما در صنعت بازاریابی دیجیتال است؛ اما قبل از مراجعه به یک ویراستار وبلاگ، باید دقیقاً بدانید که آن‌ها به دنبال چه نوع محتوایی هستند. زمینه های مورد علاقه و استانداردهای ویراستاری آن‌ها به شما کمک می‌کنند تا تصمیم بگیرید که چه محتوایی را به آن‌ها ارائه دهید.

 

برای کمک به صرفه جویی در وقت خود در ارزیابی “وبلاگ‌های هدف “، در این مقاله لیستی از 35 وبلاگ معروف بازاریابی دیجیتال را که پست‌های مهمان را می‌پذیرند تهیه کرده ایم که همراه با راهنمای ارائه محتوای مورد نظر شما و نحوه برخورد با آن‌ها است.

معمولاً چه نوع محتوایی در بازاریابی دیجیتال منتشر می‌شود؟

در مدتی که بازاریابی دیجیتال رایج شده است، بیشتر پست‌ها به جز اخبار در یکی از گروه‌های زیر قرار می‌گیرند:

• موضوع مطلب جدیدی ندارد:

این نوع مطالب در بازاریابی دیجیتال لزوماً ارزش چندانی ندارند و یا شامل دزدی ادبی هستند. جمع بندی‌ها، مرورها و خلاصه ها در این گروه مطالب قرار دارند و به مطالب اصلی ارزش اضافه می‌کنند. با این حال، اکثر این مطالب فقط بازگو کردن همان متون قدیمی است. تنها چیزی که اینگونه پست‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند، تفاوت در سبک و ساختار نوشتن است؛ بنابراین، اگر نیاز به انتشار مطلبی در مورد موضوعی نه چندان تازه دارید، به نحوه نگارش آن توجه ویژه ای داشته باشید.

• یک دیدگاه تازه یا نظر کارشناسی در مورد یک موضوع وجود دارد:

اگر شما یک متخصص را پیدا کنید که به شما یک محتوا با موضوع قدیمی ندهد، احتمال پذیرش آن در یک وبلاگ سطح بالا افزایش می‌یابد.

• مطالعات موردی:

هیچ چیز به اندازه یک محتوای تخصصی در بازاریابی دیجیتال توجه همه را به خود جلب نمی‌کند. در حقیقت، رسانه هایی وجود دارند که به دلیل پتانسیل بالای مشارکت در ارسال مطالعات موردی، تخصص دارند. علاوه بر این اگر مطالب شما دارای یک استراتژی منحصر به فرد و یک رویکرد یا زاویه دید جدید باشد، واقعاً شانس خوبی برای پذیرش توسط یک وبلاگ معتبر را دارد.

• تبلیغات:

معمولاً بلاگرها ترجیح نمی‌دهند در مورد چیزی که قبلاً درباره آن خوانده اند یا نوشته اند، بنویسند. به همین دلیل است که اغلب افراد از این گزینه برای نوشتن مطالب استفاده می‏کنند.

 

• پژوهش:

ایجاد این نوع محتوا در بازاریابی دیجیتال سخت است اما به راحتی قابل انتشار است. با توجه به اینکه به خوبی نوشته می‏شود، گویا است و نتایج جالبی ارائه می‌دهد و احتمال پذیرش آن در یک رسانه سطح بالا، بسیار زیاد است.

در ادامه پیشنهاد می کنیم مقاله

مبانی سندیکای محتوا: چه کسی، چه چیزی، کجا، چه زمانی، چرا و چگونه

را مطالعه نمایید

بنابراین شما باید موضوع محتوای خود را منطقی انتخاب کنید. هر محتوایی که تولید برای یک وبلاگ بازاریابی دیجیتال می‏کنید باید از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشد. به عنوان مثال شما نمی‌توانید زمان زیادی را روی یک تحقیق صرف کنید یا اطلاعات کافی برای مطالعه موردی جالب ندارید.  اما می‏توانید از یک مطلب خلاصه خوب یا اینفوگرافیک آموزنده استفاده کنید که همیشه مورد استقبال است. آنچه واقعاً مهم است چگونگی ارائه محتوا و تناسب آن با حوزه مورد علاقه وبلاگ است. در ادامه این مقاله می‌توانید لیستی از وبلاگ‌های معروف بازاریابی دیجیتال و چند نکته در مورد چگونگی ارائه مطالب خود به آن‌ها را پیدا کنید.

35 وبلاگی که پست مهمان را در بازاریابی دیجیتال را می‌پذیرند

1. Netpeak Software

Netpeak Software به دنبال پست‌هایی هستند که زوایای هیجان انگیز و عملی سئو و بازاریابی دیجیتال را پوشش دهند. شما پست‌های قبلی آن‌ها را به دقت بررسی کنید تا از ارائه موضوعاتی که قبلاً منتشر کرده اند، جلوگیری کنید. همچنین فراموش نکنید که برای جلوگیری از  عدم پذیرش مطلب شما و اتلاف وقت، دستورالعمل های آن‌ها را بخوانید.

2. Oncrawl

این افراد درباره سئو به صورت تخصصی می‏نویسند؛ مانند افزایش پرش سایت (Crawl Budget) و بهینه سازی سرعت سایت؛ بنابراین اگر شما به طور تخصصی در مورد سئو اطلاعاتی دارید، این وبلاگ بازاریابی دیجیتال برای ارسال پست‌های شما عالی است. Rebecca Barbel فرد مناسبی برای صحبت در مورد مشارکت در ارسال پست مهمان خواهد بود.

 

برای کسب اطلاعات در مورد دستورالعمل‏های این وبلاگ به این لینک مراجعه کنید.

3. Ryte

Ryte در مورد مشاوره عملی، اطلاعات دقیقی می‌خواهند. این وبلاگ بازاریابی دیجیتال ارزش خواننده را اولویت بندی می‌کند؛ بنابراین باید پستی که ارسال می‌کنید که موضوع را به طور جامع پوشش دهد. می‌توانید پست خود را در این لینک به Ryte.Com ارسال کنید.

4. Semrush

Semrush یک مجموعه ابزار جامع برای بازاریابان دیجیتال است؛ اما آن‌ها دارای یک وبلاگ محبوب هستند که در آن هم خودشان و هم بسیاری از نویسندگان مهمان آن‌ها، در مورد جستجو، PPC، روابط عمومی دیجیتال و تمام موضوعات بازاریابی دیجیتال می‌نویسند.

Semrush دارای دستورالعمل های ویرایشی کاملاً سخت گیرانه ای است؛ اما کار با این وبلاگ بازاریابی دیجیتال راحت است زیرا شما مجبور نیستید برای شفاف کردن موضوع خود برای وبلاگ و شروع کار با آن، یک پست بنویسید.شما می‌توانید پست خود را مستقیماً در سایت آن‌ها ارسال کنید، اما توصیه می‌شود قبل از ارسال پست خود، با ویراستار وبلاگ آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

5. Moz

Moz به عنوان یکی از محبوب‌ترین وبلاگ‌ها در بازاریابی دیجیتال است که محتواهایی را ترجیح می‌دهد که دارای یک دیدگاه منحصر به فرد و ارزشمند برای خواننده است. به همین دلیل است که آن‌ها روش‌های تحقیق و مطالعه موردی را برای ایجاد محتوا ترجیح می‌دهند. اگر منابع کافی داشته باشید، یک تحقیق برگ برنده شما برای ارسال به این وبلاگ بازاریابی دیجیتال خواهد بود به طوری که چند سال پیش این کار توسط یکی از نویسندگان محتوا انجام شد.

6. Business2Community

Business2Community مواردی را که ارزش خبری دارند، دوست دارد. به عنوان مثال، شما درباره ویژگی جدید Twitter یا به روز رسانی Facebook Ads مطالبی در اختیار دارید. آن‌ها همیشه می‌خواهند که نمونه های قبلی کار شما را به اشتراک بگذارند، بنابراین آماده تهیه نمونه کارها باشید.

7. Serpstat

Serpstat در حال رشد کاربران خود است؛ بنابراین آن‌ها به مطالبی علاقمند می‌شوند که به آن‌ها کمک کنند با دیگر اینفلوئنسرها ارتباط برقرار کنند. پست‌هایی که به نقل از کارشناسان ارائه شده است در این وبلاگ بازاریابی دیجیتال مورد توجه قرار می‌گیرند. برای اینکه همکاری شما دوطرفه باشد، باید مایل باشید در ازای پست کردن مطالب خود، کارهایی را برای آنها انجام بدهید.

به عنوان مثال، به همکاران آن‌ها در شبکه های اجتماعی کمک کنید و به پست‌هایی که به اشتراک می‌گذارند، توجه کنید. فقط پس از توافق بر سر این همکاری دوطرفه، منطقی است که شروع به ارسال پست‏های خود کنید. همچنین، فراموش نکنید که دستورالعمل های وبلاگ آن‌ها را بررسی کنید.

8. Hubspot

آن‌ها هر مطلبی را که مربوط به مدیریت یک آژانس بازاریابی دیجیتال باشد، می‌خواهند. دسترسی به Hubspot چندان آسان نیست، بنابراین خلاقیت خود را افزایش دهید. به عنوان مثال، یک ویدیو با صدای خود ثبت کنید و تبلیغات کارمندان Hubspot  را در فیس‌بوک انجام دهید.

 

9. Blogging Wizard

در این وبلاگ انواع راهنمایی‏ها و نحوه کار با آن‌ها ارائه شده است. به عنوان مثال، موضوعاتی مانند “چگونه سئو خود را با PPC سرعت بخشیم ” اغلب در این وب‌سایت مشاهده می‌شود. Adam Connell فرد مناسبی برای صحبت در مورد همکاری در مورد پست مهمان بعدی شما خواهد بود.

10. Ahrefs

Ahrefs یک وبلاگ است؛ بنابراین آن‌ها محتوایی را می‌خواهند منتشر کنند، انتخاب می‌کنند؛ یعنی آن‌ها 100 درصد نسخه اصلی را منتشر می‏کنند و از استراتژی‌های منحصر به فرد و کاربردی بهره می‏گیرند. اگر از طرفداران این وبلاگ بازاریابی دیجیتال باشید، احتمال پذیرش شما بیشتر است. مطالب بی روح و خسته کننده به سختی در برنامه ویراستاری آن‌ها قرار می‌گیرد. برای همکاری با چنین وبلاگی، ابتدا باید با آن ارتباط برقرار کنید. برای ایجاد رابطه می‌توانید از نظر دادن در مورد مطالب و ابزارهای آن‌ها شروع می‌کنید. می‌توانید در گروه فیس‌بوک Ahrefs Insider با آنها گفتگو کنید.

11. Mention

Mention ابزاری برای ردیابی منشنهای برندها است، بنابراین همه موارد برای ایجاد لینک در این وبلاگ در مسیر درستی قرار می‏گیرد.  شما می‌توانید اطلاعات زیادی در راهنمای پست مهمان آن‌ها پیدا کنید. به جای ارسال ایمیل، می‌توانید مستقیماً در توییتر یا لینکدین با ویراستار Mention ارتباط برقرار کنید.

12. Search Engine People

Search Engine People آژانسی است که در زمینه سئو، PPC و سایر زمینه های بازاریابی دیجیتال تخصص دارد؛ بنابراین وبلاگ آن‌ها تقریباً همه موارد در این صنعت را پوشش می‌دهد. می‌توانید پست خود را مستقیماً در صفحه وب‌سایت همراه با راهنمای ویراستاری آن‌ها ارسال کنید.

 

برای جلب توجه آن‌ها، باید مطمئن شوید که پست شما متمایز و منحصر به فرد است: یعنی عنوان جذابی دارد، ساختار آن مشخص است و ارائه یک موضوع خوب از طریق طوفان فکری (Brainstorm) است.

13. وبلاگ Jeff Bullas

Jeff Bullas  یک وبلاگ بازاریابی دیجیتال است که به مطالب 100 درصد اصل علاقمند است که هیچ گونه تبلیغی نداشته باشد. همچنین، آن‌ها در راهنمای خود، توصیه می‌کنند که حداقل سه موضوع را مطرح کنید. رعایت این موارد احتمال پذیرفته شدن مطالب شما را افزایش می‌دهد؛ زیرا با احتمال بیشتری به ایده های شما علاقمند خواهند شد. برای متمایز کردن مطلب خود و افزایش شانس پذیرش، از عنوان‌های خلاقانه از طریق طوفان فکری استفاده کنید.

به عنوان مثال، یکی از پست‌های آن‌ها با عنوان “چگونه ایمیل‌های خود را با رسانه های غنی هیجان انگیز کنیم (با الهام از برندهایی که مخاطبان را میخکوب می‌کنند)” است؛ بنابراین این ایده، استفاده از خلاقیت را در عنوان پست، کاملاً توصیف کرده است.

14. Shane Barker

وبلاگ Shane Barker در مورد بازاریابی دیجیتال با تمرکز بر سئو و بازاریابی اینفلوئنسر است. اگر محتوای شما خوب نوشته شده باشد، پست‌هایی پیرامون این موضوعات مناسب هستند.

Barker مرتباً گردهمایی را تشکیل می‌دهد که می‏توانند فرصتی برای ورود شما به این وبلاگ بازاریابی دیجیتال باشند.

15. Buzzsumo

Buzzsumo در زمینه بازاریابی محتوا تخصص دارد؛ اما می‌توانید مطالب بازاریابی محتوا و سئو را با هم تلفبق کنید. لینک سازی نیز یک موضوع مفید برای این وبلاگ است. سوزان مولر، سردبیر وبلاگ Buzzsumo، یک گروه خوب در فیس‌بوک را اداره می‌کند. با این حال، این گروه فقط برای خانم‌ها است. اگر موفق به عضویت در این وبلاگ بازاریابی دیجیتال شدید، می‌توانید با ارائه یک ایده، با آن‌ها در ارتباط باشید تا ایده شما مورد تأیید قرار گیرد.

16. Einstein Marketer

Einstein Marketer به مطالبی در مورد سئو و SMM و نحوه کار با آن‌ها علاقه دارند. سئو برای وردپرس نیز مناسب خواهد بود. این وبلاگ دارای راهنما است. باید ایده یا مطالب خود را مستقیماً به Josh Barneyارسال کنید.

 

 17. Pitchbox

Pitchbox به عنوان ابزاری برای اطلاع رسانی، در مورد تاکتیک‌های ایجاد لینک و ارتباطات می‌نویسد. Pitchbox علاقمند به ایجاد لینک است؛ بنابراین شما باید دیدگاه جدیدی را نسبت به یک موضوع قدیمی پیدا کنید. این وبلاگ بازاریابی دیجیتال واقعاً به کیفیت نوشتن اهمیت می‌دهند، بنابراین اگر نمی‏توانید مطالب هیجان انگیز بنویسید خود را خسته نکنید.

 

 18. Oribi

Oribi ابزاری برای تفسیر داده های Google Analytics است. آن‌ها روی مباحث مربوط به تجزیه و تحلیل داده ها و سئو کار می‏کنند. اگر موضوع شما در حوزه مورد علاقه آن‌ها قرار دارد، نصف راه را رفته اید. وبلاگ بازاریابی دیجیتال Oribi به اندازه سایر رسانه های بزرگ غیرقابل دسترسی نیست، آن‌ها در توییتر به شما پاسخ می‏دهند؛ بنابراین شما همیشه می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید تا سؤالات خود را بپرسید.

 19. Seo Hacker

مخاطبان اصلی SEO Hacker متخصصان آینده سئو هستند، بنابراین پست شما باید کاربردی و هوشمندانه تهیه شود، اما درک آن باید آسان باشد؛ مانند رسانه های دیگر. برای اینکه آن‌ها به شما توجه کنند، باید به آن‌ها توجه کنید. به عنوان مثال، بنیانگذار آن‌ها را در توییتر دنبال کنید یا مطالب آن را بخواهید.

 20. Tidio

Tidio یک نرم افزار چت بات همراه با جایزه است. این وبلاگ بازاریابی دیجیتال کلیه عناوین مربوط به تجارت الکترونیک، خدمات به مشتری، چت لایو و ربات‌های چت و غیره را پوشش می‌دهد. اگر فید وبلاگ آن‌ها را باز کنید، متوجه می‌شوید که آن‌ها عاشق انواع سبک‌های پست‌ هستند. در واقع، آن‌ها درباره این موضوع در صفحه راهنمای مشتریان خود می‌نویسند.

 

Tidio مطالعات موردی را ترجیح می‌دهد. مطمئن شوید که هر نوع مثال و نمونه ای را در پست مهمان خود ارائه دهید. اگر به آن‌ها دسترسی ندارید، برای ارائه داده ها یا مثال‌ها با همکاران بازاریاب آن ارتباط برقرار کنید.

21. Mangools

Mangools مجموعه ای قدرتمند از ابزارهای جستجوگر را ارائه می‌دهد که شامل جستجوی کلمات کلیدی، بک لینک، تجزیه و تحلیل رفتار رقبا و حتی مسیریابی موقعیت است. در میان بهترین محتواها، می‌توانید به بخش‌های راهنماهای گام به گام و مطالعات موردی این وبلاگ بازاریابی دیجیتال بروید. فراموش نکنید که دستورالعمل های وبلاگ آن‌ها را بررسی کنید تا درک بهتری از آنچه آن‌ها می‌خواهند، داشته باشید. بهترین شخص برای گفتگو در مورد مشارکت احتمالی شما با این وبلاگ، Maros Kortis خواهد بود.

22. CXL

در ابتدا موضوعات CXL فقط در مورد CRO بود؛ اما این مطالب دیگر جذاب نیستند. در حال حاضر، این وبلاگ بازاریابی دیجیتال به معنای واقعی کلمه در مورد هر چیزی که به کسب و کارها کمک می‌کند تا به نتایج بهتری برسند، می‌نویسد. شما باید به یاد داشته باشید که CXL فقط محتوای بسیار خوب را قبول می‌کند که حجم بیش از 2000 کلمه است. جزئیات بیشتر را در بخش دستورالعمل های وبلاگ CXL پیدا کنید و ایده خود را مستقیماً به Derek Gleason ارسال کنید.

23. Linkody

وبلاگ Linkody در جستجوی پست‌هایی در حوزه سئو است. اگر در زمینه سئو تخصص دارید، قطعاً باید به این وبلاگ بازاریابی دیجیتال مراجعه کنید. همچنین، آن‌ها پست‌های بسیار طولانی می‌خواهند؛ یعنی بیش از 2000 کلمه باشند. در این صفحه با مطالعه دستورالعمل های همکاری Linkody می‌توانید بیشتر برای نوشتن مطلب برای آن‏ها یاد بگیرید. از آنجا که آن‌ها ابزاری برای ایجاد لینک هستند، بنابراین با ارائه موضوعی در رابطه با ایجاد لینک‌ها می‌توانید مطلب متمایزی بنویسید.

24.Compose.Ly 

Compose.Ly دارای پست‌هایی است که انواع موضوعات مربوط به بازاریابی محتوا را پوشش می‌دهد. مطالب آن‌ها با تولید و تبلیغ محتوا شروع می‌شود و در پایان به نکاتی در مورد نوشتن محتوا و سئو می‏پردازد. این وبلاگ بازاریابی دیجیتال اجازه می‌دهد تا پست‌هایی حداقل 1000 کلمه‏ای را بنویسید. در اینجا لینک  برای ما بنویسید است.

 25. Promoter Website

وبلاگ Promoter Website امکان نوشتن در مورد طیف گسترده ای از موضوعات را فراهم می‌کند. شما به معنای واقعی کلمه می‌توانید هر نوع اطلاعاتی را در مورد بازاریابی دیجیتال ازجمله هک رشد و مدیریت برند بنویسید. شما می‏توانید در ارائه مباحث PPC، سئو، ایمیل مارکتینگ و حتی موضوعات بازاریابی آفلاین با این وبلاگ مشارکت ‌کنید. برای همکاری با این وبلاگ بازاریابی دیجیتال لینک ” برای ما بنویسید ” را دنبال کنید.

26. Funnel Overload

Funnel Overload به دنبال موضوعاتی مانند بازاریابی در شبکه های اجتماعی، هک رشد، ایجاد و جذب مشتری، بازاریابی محتوا، سئو و اتوماسیون بازاریابی است. بهترین راه این برای ارتباط با این وب‏سایت است که لیستی از موضوعات پست‏های خود داشته باشید که دارای برخی از ابزارها یا سبک نوشتن مطالب است.

 

Funnel Overload دارای یک صفحه “Write For Us” همراه با جزییات است. اطمینان حاصل کنید که شرایط آن‌ها را رعایت می‏کنید: این وبلاگ بازاریابی دیجیتال پستهای بیش از 2000 کلمه را می‌پذیرد. پست‏ها باید منحصر به فرد باشند و قبلاً هرگز منتشر نشده باشند. همچنین می‌توانید مستقیماً با Adam Connell مکاتبه کنید.

27. Chanty

Chanty یک ربات چت است که به شما کمک می‌کند تا با تیم خود در ارتباط باشید تا کارایی شما افزایش یابد. بر اساس دستورالعمل‌های وبلاگ آن‌ها، شما باید موضوعاتی را که به ارتباطات، همکاری یا بهره وری مرتبط هستند، به آن‌ها ارائه کنید. اساساً، اگر فرصتی برای بهبود بهره وری تیم خود داشته اید، Chanty یک وبلاگ بازاریابی دیجیتال مناسب برای بیان این نوع مطالب خواهد بود.

قبل از اینکه وقت خود را برای نوشتن کامل پست اختصاص دهید، Chanty یک صفحه جداگانه برای ارسال موضوعات شما دارد. قبل از مشارکت، گزینه هایی با 2 تا 3 عنوان را برای آن‌ها انتخاب کنید. این وبلاگ متن‌هایی با 1000 تا 2000 کلمه را می‌پذیرد. به لحن مطالب منتشر شده توجه کنید و دستورالعمل‌های نویسنده را کاملاً بخوانید. همچنین می‌توانید مستقیماً با Anastasia Matveyeva تماس بگیرید.

28. Prowly

Prowly یک نرم افزار روابط عمومی است که به شما کمک می‌کند، حفاظت از نام تجاری خود را بهبود ببخشید. در این وبلاگ بازاریابی دیجیتال، در مورد همه موارد مربوط به روابط عمومی دیجیتال، از جمله نکاتی درباره ساخت لیست رسانه ها، نوشتن اطلاعیه مطبوعاتی و ایجاد روابط عمومی داخلی مطالبی وجود دارد. اگر می‌خواهید جزو نویسندگان Prowly باشید، با مطالعه راهنمای آن‌ها شروع کنید. Prowlyقبل از نوشتن گزینه ای برای ارسال عنوان و طرح شما دارد که بسیار مفید است.

به طور کلی آن‌ها مقالاتی بین 1000 تا 2500 کلمه را می‌پذیرند و از نویسندگان می‌خواهند از تصاویر و اینفوگرافیک ها استفاده کنند. همچنین در صفحه راهنمای نویسندگان خود، موضوعاتی را که در اولویت هستند، مشخص کرده اند؛ بنابراین قبل از ارسال موضوعات خود، آن‌ها را بررسی کنید. اگر در مورد موضوعی تردید دارید با Magdalena Wosinska تماس بگیرید.

29. Postfity

Postfity یک برنامه ریز شبکه های اجتماعی برای فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر و لینکدین است. مخاطبان هدف آن‌ها کسب و کارهای کوچک هستند. بنابراین، موضوعات مورد علاقه این وبلاگ بازاریابی دیجیتال چگونگی انجام بازاریابی شبکه های اجتماعی در فیس‌بوک،اینستاگرام، توییتر و لینکدین به طور سریع‌تر، ارزان‌تر، با نتایج بهتر (ROI، تعامل بیشتر و دسترسی ارگانیک) است.

 

این وبلاگ دارای قوانین سختگیرانه ای برای انتشار مطالب هستند. دستورالعمل های گام به گام آن‌ها را در صفحه قوانین مهمان دنبال کنید. شما باید ابتدا عنوان را مستقیماً به Emilia ارائه دهید.

30. Digitalnovas

Digitalnovas وبلاگی است که موضوعات پیرامون بازاریابی دیجیتال، سئو یا فریلنسینگ را پوشش می‌دهد. شما می‌توانید با ارسال ایده هایی در مورد وبلاگ نویسی، نوشتن مطالب تبلیغاتی، ایجاد محتوا، بازاریابی محتوا، بازاریابی اینفلوئنسر و رسانه های اجتماعی، موضوعات خود را مطرح کنید. قبل از نوشتن، 3 تا 5 ایده برای ارسال پست‌های خود ارائه دهید. شما باید دستورالعمل های ذکر شده در صفحه برای ما بنویسید را دنبال کنید.

31. Userpilot

Userpilot به مشتریان کمک می‌کند تا پذیرش و تعامل کاربر را بهبود بخشند.  این وبلاگ بازاریابی دیجیتال بر اساس شرایطی مانند شخصیت کاربر یا مراحل جستجو به ایجاد متن برای محصول کمک می‌کند. شرایط پذیرش متن شما، عنوان‌هایی در مورد UX، رشد محصول یا مطالعات موردی در مورد کسب موفقیت در جذب مشتری است. برای درک موضوعاتی که اخیراً پذیرفته شده اند، پست‌های منتشر شده اخیر را مطالعه کنید و به طور مستقیم با Emilia Korczynska تماس بگیرید.

32. Contactpigeon

Contactpigeon ابزارهای هدایت بازاریابی را در همه کانال، در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این سرویس به بازاریابان تجارت الکترونیک امکان دسترسی به شیوه های مختلف برای جذب و حفظ مشتری را می‌دهد؛ بنابراین عناوینی در رابطه با خرده فروشی، رشد فروش، شخصی سازی تجارت الکترونیک و تجزیه و تحلیل، تعیین مجدد مخاطبان هدف از موضوعات مورد علاقه این وبلاگ بازاریابی دیجیتال است.

 

اگر مطالعه موردی یا نکاتی در مورد چگونگی توسعه تجارت در مد، مسافرت، غذا و مواد غذایی عمودی دارید، می‌توانید در صفحه برای ما بنویسید، با این وبلاگ تماس بگیرید. شرایط لازم برای پذیرش مطالب شما در این وبلاگ، متن با حداقل 1000 کلمه، 1 تا 3 پیوند به منابع مختلف و ارائه مثال‌هایی مربوط به متن است.

33. Seo Butler

SEO Butler خدمات سئو را برای نیازهای بازاریابی شما فراهم می‌کند که در مورد نوشتن محتوا، تبلیغات در مطبوعات، پذیرش پست‌های مهمان است. این وبلاگ موضوعات پیرامون بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال را پوشش می‌دهد. بهترین راه برای همکاری با وبلاگ SEO Butler این است که با Sean Shuter ارتباط برقرار کنید.

34. Referralcandy

Referralcandy یک نرم افزار Saas (Sofwar-As-A-Service) است که به هر فروشگاه تجارت الکترونیک اجازه می‌دهد تا یک برنامه ارجاع ایجاد کند. مشتریان این شرکت می‌توانند یک لینک ارجاع را با دوستان خود به اشتراک بگذارند و برای هر خرید جدید، هم از مشتری و هم از شریک خود پاداش‌هایی را به صورت تخفیف، پول نقد یا هدایای ویژه دریافت کنند.

 

مخاطبان این وبلاگ، صاحبان خلاق تجارت الکترونیک و کارآفرینان فناوری هستند؛ بنابراین اگر در این زمینه موضوعی دارید، می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید. قبل از نوشتن، 3 تا 5 ایده خود را برای آن‌ها ارسال کنید. ایده شما باید شامل عنوان و چکیده ای باشد که نشان دهنده کل ساختار متن است. برای ارتباط با این وبلاگ به ایمیل‌های ذکر شده در صفحه راهنمای پست میهمان مراجعه کنید یا با Eleanor Tay تماس بگیرید.

35. Candybar

Candybar یک برنامه همراه با جایزه برای صاحبان فروشگاه است. وبلاگ Candybar نکات و ترفندهای برنامه وفاداری برای مشاغل کوچک و متوسط را پوشش می‌دهد؛ بنابراین اگر در مورد بازگرداندن مشتری به فروشگاه برای بار دوم و سوم مطالعه موردی دارید؛ می‌توانید با این وبلاگ تجارت الکترونیک تماس بگیرید.

Candybar یک پروژه خیریه برای Referralcandy است که دارای نکات مشابه مفید برای وبلاگ است. قبل از نوشتن، ایده خود را به این وبلاگ ارائه دهید تا با Eleanor Tay ارتباط برقرار کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.