از زمان افزایش استفاده از اینترنت، دیدگاه تبلیغات به سمت و سوی جدیدی تغییر کرده است. امروزه تعداد زیادی از مردم از اینترنت استفاده می کنند، اگر قصد دارید برند خود را تبلیغ کنید، وب سایت ها می توانند یکی از بهترین گزینه ها باشند.
مزایای تبلیغات در سایت
پلتفرم اینترنتی این فرصت را برای بسیاری از مصرف کنندگان فراهم کرده است تا با یکدیگر تعامل داشته باشند و تبلیغ کنندگان بالقوه را پیدا کنند. اساساً به تعامل خریدار و فروشنده کمک می کند. مصرف کنندگان اینجا هیچ کس جز یک کاربر معمولی اینترنت نیستند. تبلیغات موجود در وب می تواند از هر قالبی باشد. معمولاً آنها یا بنر تصویر یا ویدیو هستند. هنگامی که کاربر بر روی آگهی کلیک کند، به صفحه آگهی دهنده هدایت می شود. از آنجا آنها می توانند اطلاعات بیشتری در مورد محصول به دست آورند یا مستقیماً محصول را خریداری کنند.
شکی نیست که تبلیغات اینترنتی به بسیاری از مشاغل کمک کرده است تا برند خود را جلب کنند و به فروش هدفمند دست یابند. با این حال، تبلیغات وب بی عیب و نقص نیست، موانع متعددی با آن مواجه است. هنگام تصمیم گیری برای پیاده سازی یک راه حل تبلیغات اینترنتی، این مزایا و معایب باید توسط شرکت ها در نظر گرفته شود.
چرا تبلیغات در یک وب سایت خبری نتایج بهتری نسبت به رسانه های اجتماعی دارد؟
مردم به تبلیغاتی که در وبسایتهای خبری میبینند اعتماد میکنند، که در نتیجه این تبلیغات تأثیر قویتری دارند.
این یافتههای مطالعهای بود که توسط SimilarWeb و Taboola انجام شد، که به بررسی اثربخشی کمپینهای تبلیغاتی در وبسایتهای خبری در مقابل پلتفرمهای رسانههای اجتماعی پرداخت.
بیش از 5000 نفر برای این مطالعه مصاحبه شدند که قبل و در طول همه گیری کووید-19 انجام شد.
یافته ها قطعی بود: 80 درصد از مردم گفتند به تبلیغاتی که در وب سایت های خبری می بینند نسبت به تبلیغاتی که در رسانه های اجتماعی می بینند اعتماد دارند.
یکی دیگر از یافتههای جالب این مطالعه این است که افراد بیشتری اکنون وبسایتهای خبری را مطالعه میکنند و ترافیک اخبار آنلاین به طور قابلتوجهی در 12 ماه گذشته افزایش یافته است
مردم همچنین زمان بیشتری را در وب سایت های خبری می گذرانند. صفحات بیشتری را مشاهده می کنند و مقالات بیشتری می خوانند.
اعتماد کلیدی است
دلیل اصلی اعتماد مردم به تبلیغاتی که در وب سایت های خبری می بینند، اعتماد آنها به وب سایت های خبری است که این تبلیغات در آنها ظاهر می شود.
میزان اعتماد مردم به وبسایت یا پلتفرم آنلاین یک تبلیغ تأثیر مستقیمی بر اثربخشی یک کمپین تبلیغاتی دارد.
از آنجایی که مردم به وبسایتهای خبری برای ارائه اخبار دقیق و آموزنده اعتماد دارند، احتمالاً به تبلیغاتی که هنگام خواندن اخبار میبینند اعتماد خواهند کرد.
این باعث می شود که تبلیغات تأثیر قوی تری بر خواننده داشته باشد،
دفعه بعد که یک کمپین بازاریابی را اجرا می کنید، از خود بپرسید که می خواهید پیام شما در کدام وب سایت ظاهر شود. سعی کنید تا حد امکان در وب سایت های قابل اعتماد ظاهر شوید.»
معرفی سایت پارسینه
از آنجایی که خبرگزاری ها جزو آن دسته موضوعات تحت وب هستند که بیشترین مخاطب را جذب میکند. طبیعاتا میزان تبلیغات در اینگونه از وب سایت ها بیشتر از سایر موضوعات است. به طور کلی سایت های خبری این قابلیت را دارند که تبلیغات بنری زیادی را جذب کنند
پارسینه عنوان یک وبسایت خبری به زبان فارسی است که از سال ۱۳۸۶ در پوشش اخبار سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، و بینالمللی فعالیت میکند
تنوع موضوعات درسایت خبری پارسینه بالا است و همین امر باعث می شود دست شما برای تبلیغات باز باشد
بازدیدکنندگان سایت را اقشار مختلف جامعه دربرمیگرد این به شما اطمینان خواهد داد که تبلیغ شما
در بین این افراد پایگاه اجتماعی و اقتصادی پیدا خواهید کرد
رعایت اصول سئو در پارسینه
رعایت اصول سئو یکی از عواملی است که باعث می شود یک سایت در گوگل دیده شده و رتبه بالایی کسب کند
پارسینه یکی از این سایت ها است که می توانید با انتشار رپورتاژ آگهی
در آن از سایت های معتبر و ارزشمند ایرانی بک لینک بگیرید و رتبه خود را در گوگل ارتقاء دهید. البته هر چقدر بتوانید بک لینک های بیشتری دریافت کنید در نتیجه مخاطبین و بازدید کننده های بیشتری هم شما را خواهند دید و با زمینه کاری شما آشنا خواهند شد.
رتبه الکسا این وب سایت در ایران 238 و رتبه الکسا این سایت در جهان 9 هزار می باشد و همچنین مدت زمانی که کاربران در این وب سایت سپری می کنند به 3 دقیقه می رسد که رشد 200 درصدی داشته است. بیش از 40 درصد از ترافیک این وب سایت از موتورهای جستجو حاصل می شود که در سال 2017 رشد 196 درصدی داشته است
با این توضیحات می توان نتیجه گرفت تبلیغ و رپورتاژ آگهی در پارسینه علاوه بر گرفتن بک لینک های بیشتر بازدید کننده های خود را هم افزایش خواهید داد