مقالات آموزشی

آشنایی با ۷ برند تجاری موفق که شما را برای تولید محتوای جذاب تر تشویق می کنند

مفید بود؟

استفاده از تجربه ی افراد موفق به شما کمک می کند تا عملکرد بهتری داشته باشید. در این مطلب 7 برند تجاری موفق که در زمینه تولید محتوا را معرفی خواهیم کرد. قبل از معرفی این 7 برند موفق که به شما انگیزه ایجاد محتوای جذاب می دهند توضیح خواهیم داد که چرا تولید محتوای جذاب اهمیت دارد.

معرفی 7 برند تجاری موفق

امروزه برای جلب نظر مخاطبان باید محتوای عالی ایجاد کنید. بر اساس گزارش‌ها 24.9 میلیون ویدئو توسط 3.6 میلیون حساب کاربری در طی 30 روز گذشته در شبکه های اجتماعی فیس بوک، اینستاگرام، یوتیوب و توییتر منتشر شده است. اما تنها 547000 ویدئو از تعداد 24.9 میلیون ویدئو توسط برندها بارگذاری شده است.

1- موتور جستجوی گوگل

موتور جستجوی گوگل در تاریخ 13 نوامبر سال 2013 منتشر شد. در حال حاضر 15.1 میلیون کاربر و 117000 کارمند دارد.

پیشنهاد می کینیم مقاله نحوه ایجاد اینفوگرافیک های برجسته جهت افزایش ترافیک سایت

را مطالعه نمایید.

2- موتور جستجوی Thai Life Insurance

این موتور جستجو 52.8 میلیون کاربر و 408000 کارمند دارد. با استفاده از این می توانید به پاسخ تمام سؤالات خود برسید. به موضوعاتی که فکر شما را مشغول کرده اند و به همه آنچه نیاز دارید.

3- شرکت سینزبوریز

این شرکت (sainsburys) در تاریخ 12 نوامبر سال 2014 منتشر شد و در حال حاضر 20.9 میلیون کاربر و 167000 کارمند دارد.

4- شرکت سامسونگ هند

 

این شرکت در تاریخ 30 دسامبر سال 2016 منتشر شد و در حال حاضر 211 میلیون بازدید و 197000 کارمند دارد. سامسونگ از مشکلات هراسی ندارد و پر تلاش در حال فعالیت است. همواره در تلاش است تا مشکلات مشتریان را حل کند و رضایت آن ها را فراهم نماید.

5- شرکت ال جی

شرکت ال جی با بیش از 20 سال سابقه ارائه خدمات در تاریخ 16 مه سال 2018 منتشر شد. در حال حاضر 195 میلیون بازدید و 106000 کارمند دارد. ال جی فعالیت 21 سالگی خود را در هند جشن می گیرد.

6- شرکت هیوندای

هیوندای در تاریخ 27 ژوئن سال 2018 فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر 223 میلیون کاربر و 130000 کارمند دارد. هیوندای فعالیت 20 ساله ی خود را جشن می گیرد.

7- شرکت Southeastern

Southeastern در تاریخ 22 اکتبر سال 2018 فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر 93 میلیون کاربر و 617000 کارمند دارد.

نتیجه گیری

بسیاری از برندهای تجاری مختلف با تلاش و پشتکار موفق شده اند و می توان با الهام گرفتن از آن ها به موفقیت رسید. در این مطلب سعی شده است تا برندهای موفق تجاری را معرفی کنیم تا از تجربه ی کاری آن ها بهره ببرید و محتوای جذابی برای مخاطبان خود ایجاد کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.