ما همیشه تلاش کردهایم تا به عنوان یک سایت تولید محتوا که از توسعه وبلاگ نویس به عنوان روش اصلی ایجاد سئو استفاده میکند، روش های مختلفی برای درک آنچه که ویراستاران میخواهند در تولید محتوا برای پست مهمان که ارسال میکنیم ببینند پیدا کنیم.
این بار، ما تصمیم گرفتیم که یک نظرسنجی انجام دهیم و مستقیما از آنها بپرسیم که یک تولید محتوای خوب برای بازدید کننده چگونه باید به نظر برسد.
برای کمک به ما برای ارتباط با بیشتر ویرایشگران، ما با Pitchbox همکاری کردیم، یک ابزار توسعه نفوذ که ما از زمان ارسال اولین تولید محتوا برای پست مهمان (بازدید کننده) خود از آن استفاده کردیم.
خب، ما از آن ها چی پرسیدیم؟
بخش اول این تحقیق، برخی اطلاعات آماری را در مورد تعداد و کیفیت تولید محتوا برای پست مهمان که دریافت میکنند و دستگاههایی که آنها را میخوانند، این که چقدر باید قبل از پیگیری و مشابه منتظر بمانید را پوشش میدهد.
بخش دوم بررسی، سعی کردیم تشخیص دهیم که مهمترین عناصر هر گام تولید محتوا برای پست مهمان (بازدید کننده) چه مواردی هستند، بدترین اشتباهاتی که افراد به طور مداوم به آن مرتکب میشوند چه مواردی هستند، چه نوع موارد اصلی را ترجیح میدهند و موارد دیگر.
بخش سوم، ما از ویراستاران می خواهیم تا هر توصیهای که میخواهند با دیگران به اشتراک بگذارند را رها کنند.
ما دیدگاههای جالب زیاد و اصولی در مورد تولید محتوا برای پست مهمان داریم.
ویرایشگرانی که برای نشریات برتر بازاریابی کار میکنند، نظرات آن ها را (که در پایان این مقاله قرار دارند) را خواهید خواند.
علاوه بر نتایج نظرسنجی، ما تصمیم گرفتیم که این یک فرصت عالی برای بحث واقعی در مورد چگونگی نوشتن یک تولید محتوای پست عالی بر اساس دادههای قابلاجرا که جمعآوری کردیم است.
شما میتوانید از جدول محتوایی زیر استفاده کنید تا به شما کمک کند که این مقاله را مرور کنید و به سرعت به بخشهایی که بیش از همه به آنها علاقه دارید برسید.
جدول محتوا
- بررسی آمار تجزیه و تحلیل
- آمار ارسال عمومی تولید محتوا برای مهمان( بازدید کننده)
- اختلال خط موضوع (موارد اصلی)
- اهمیت عناصر مختلف تولید محتوا برای مهمان
- چگونه یک تولید محتوای متنی عالی برای مهمان (بازدید کننده) بنویسیم؟
- چگونه یک خط سوژه ( مهم) بنویسیم
- چگونه قالب تولید محتوا برای مهمان را بنویسیم
- چگونه تولید محتوای مهمان (بازدید کننده) خود را منحصر به فرد کنیدقالبهای تولید محتوا و راهنمای مثالهای ویراستاران
- نتایج نظرسنجی (اینفوگرافیک)
تجزیه و تحلیل آماری
قبل از اینکه به سراغ اعداد برویم، چند کلمه در مورد خود نظرسنجی صحبت میکنیم.
همانطور که قبلا از عنوان آن متوجه شدید، آماری که خواهید دید براساس ۸۴ پاسخ است. ما به طور عمده به سایتهای با قدرت متوسط و بالا دست پیدا کردیم چرا که آنها سایت هایی هستند که شما (و ما) معمولا به نظر میرسد به آنها مراجعه می کنیم.
چیز دیگری که ممکن است دوست داشته باشید این است بدانید که ما بر روی وبلاگ ها و تاثیرگذاران از حوزه کسب وکار و بازاریابی تمرکز کردهایم. عمدتا به این دلیل که این جایگاههای ویژه به شدت از تولید محتوا اشباع شدهاند و باید هر هفته با تعداد زیادی تولید محتوا برای مهمان (بازدید کننده) سر و کار داشته باشند.
بدون این که دردسر زیادی بکشید، بیایید نتایج را بررسی کنیم!
آمار ارسال عمومی تولید محتوا برای مهمان( بازدید کننده)
آمار عمومی تولید محتوا برای مهمان (بازدید کننده)
چیزی که ما را کمی شگفتزده کرد تعداد تولید محتوایی است که ویراستاران هر روز دریافت میکنند. شما میتوانید ببینید که ۸۰ % پاسخ دهندگان گفتند که تا ۱۰ تولید محتوا برای مهمان (بازدید کننده) در روز دریافت میکنند. اگر چه ممکن است این عدد پایین به نظر برسد، اما به یاد داشته باشید که این عدد به احتمال زیاد بسیار بالاتر است چون نقاط ضعف بسیاری وجود دارند که در نهایت به آدرسهای اشتباه ختم میشوند و حتی به درستی بررسی نمیشوند.
چیزی که قطعا باعث نشد که ما تعجب کنیم این واقعیت است که دلیل شماره یک برای رد کردن مطالب ارائهشده، کیفیت پایین آن است. به نظر میرسد که بر خلاف سیاست، اعتبارنامههای جعلی و قولهایی که نمیتوانید به آنها وفادار بمانید، به شما اجازه نخواهند داد که برای انتشار آن انتخاب شوید.
به عنوان مثال، ما خوشحال هستیم که ویراستاران بر تولید محتوای کیفی اصرار دارند زیرا این تنها راه برای منصفانه نگه داشتن این رقابت بازاریابی و کاهش مقدار محتوای بی کیفیت، به طور کلی است.
هماهنگی موضوع اصلی تولید محتوا
آمار موضوع اصلی تولید محتوا برای پست مهمان
چیزی که از این تحقیق مشهود بود این است که ویراستاران میخواهند فرآیند ارسال را تا حد ممکن ساده کنند تا بتوانند همه چیز را به موقع مرور کنند. بنابراین هر کاری که شما میتوانید برای سرعت بخشیدن به این فرآیند انجام دهید یک مزیت محسوب می شود.
به عنوان مثال، به نظر میرسد که ویراستاران در جایگاههای مخصوص اشباع از تولید محتوا، خطوط موضوع اصلی سادهای مانند “پیشنهاد های ارسال تولید محتوا برای مهمان” را ترجیح میدهند، به همین دلیل است که آنها بلافاصله میدانند که چرا با آنها تماس میگیرید. به هر حال، تولید محتوا برای پست مهمان (بازدید کننده) تنها چیزی نیست که میتوانید در صندوق دریافتی ایمیل آنها پیدا کنید.
اهمیت عناصر مختلف در نحوه نوشتن تولید محتوا برای پست مهمان
عناصر مختلف تولید محتوا برای پست مهمان
اطلاعات زیادی وجود دارد که شما میتوانید از این نمودار ها به دست آورید اما در اینجا ۵ مورد وجود دارد که ما علاقه داریم آنها را برجسته و بیشتر توضیح دهیم.
دو دلیل اول این که چرا تولید محتوا برای پست مهمان شما بی کیفیت خواهد شد، خطا های املایی و استفاده نادرست از فعل و فاعل است و زمانی که واضح است که شما از یک الگوی دسترسی جمعی استفاده میکنید (که همچنین می توان آن را به عنوان عدم شخصی سازی در نظر گرفت).
اگر یک مورد وجود داشته باشد که میتواند تبلیغ عمومی تولید محتوا برای پست مهمان شما را از رد شدن حفظ کند، می تواند شامل شرح / طرح موضوع جذاب باشد که تخصص و حرفه ی شما را نشان میدهد.
دو موردی که ویراستاران بیشتر از همه برای آن ارزش قائل هستند، پیشنهاد های موضوع جالب و ایمیل های بسیار شخصی هستند.
ویراستار ها به ما گفته اند که ۹۰ درصد از تولید محتوا هایی که دریافت میکنند به قدری بد هستند که حتی 20 درصد از آن ها به خود زحمت خواندن صحیح آنها را نمیدهند!
ما میتوانیم ببینیم که ۶۷ % از ویراستاران تصور میکنند که هر تولید محتوا برای پست مهمان دیگری که آن ها به دست میآورند، خوب! یک تولید محتوای (بی فایده ) است.
بیش از ۶۲ درصد از ویراستاران تعریف و تمجید واهی مانند “شما تولید محتوای عالی منتشر میکنید …” را دوست ندارند. یکی از دلایل آن احتمالا به این دلیل است که این نوع جملات اغلب در بسیاری از قالب های گسترده جمعی که میتوانید بر روی سایت های اینترنتی پیدا کنید، گنجانده میشوند که این امر دوباره عدم شخصی سازی را القا میکند.
پیگیری این که چگونه تمرکز بر شخصی سازی از رشد اتوماسیون در بازاریابی پیروی میکند جالب است. فقط به شما نشان میدهد که چقدر مهم است که به دقت انتخاب کنید که چه بخش هایی از کمپین های بازاریابی خود را میخواهید خودکار کنید و چه بخش هایی را میخواهید شخصی کنید.
چگونه یک تولید محتوای متنی عالی برای مهمان (بازدید کننده) بنویسیم؟
اگر شما به سایت رایا مارکتینگ مراجعه کرده اید تا یک فرمول دقیق پیدا کنید که بتوانید از آن برای نوشتن یک تولید محتوای عالی برای مهمان ( بازدید کننده) استفاده کنید و به سرعت در سایتهای معتبر عالی ظاهر شوید، پس ما خبرهای خوبی برای شما داریم.
…..
مانند هر وبلاگ دیگر نیاز های مختلفی دارد که توسط مخاطبان مختلف خوانده میشود و ویراستاران مختلفی دارند که برای موارد مختلف ارزش قائل هستند.
شخصی سازی تنها راه برای جلوگیری از همه ی آن موانع جادهای است …
با این حال، در حالی که هیچکس نمیتواند یک فرمول دقیق به شما بدهد، کاری که ما میتوانیم انجام دهیم این است که به شما نشان دهیم از چه اجزایی باید استفاده کنید و چگونه آنها را با هم ترکیب کنید. چگونه یک خط موضوع برای تولید محتوای متنی بنویسید.
در حالی که بسیاری از راهنمایان به شما خواهند گفت که شما باید یک خط موضوع هوشمندانه و پر سر و صدا داشته باشید تا توجه ویراستار را جلب کنید، بررسی های ما موارد دیگری را به شما پیشنهاد میکند.
به نظر میرسد که ویراستاران خطوط موضوع ساده مانند “مشارکت مهمان (بازدید کننده) ” و “پیشنهادات بعد از مهمان (بازدید کننده) ” را ترجیح میدهند.
موضوع اینه که: جایگاه بازاریابی و کسب وکار به این موضوع آگاه هستند که چگونه یک تولید محتوای خوب میتواند به آنها در حفظ تعامل در شبکههای اجتماعی و افزایش ترافیک ارگانیک به طور کلی کمک کند. از آنجایی که ایجاد حجم زیادی از تولید محتوای اصلی داخل سایت دشوار است، بسیاری از آنها برای کمک به مهمان (بازدید کننده) باز هستند.
این به این معنی است که اگر شما تبلیغ تولید محتوا برای پست مهمان (بازدید کننده) خود را به آدرس درست ارسال کنید، پیام شما بدون توجه به آنچه که در خط سوژه نوشتهاید خوانده خواهد شد. این به این معنی نیست که شما نباید خلاق باشید، بلکه به این معنی است که شما اغلب مجبور نیستید.
علاوه بر این، بسیاری از این وبلاگها دستورالعمل های ارسال تولید محتوا برای مهمان (بازدید کننده) را دارند که به وضوح بیان میکنند که شما باید از کدام خط موضوع اصلی استفاده کنید (که به آنها کمک میکند تا تشخیص دهند که واقعا چه کسی دستورالعمل آنها را مطالعه کردهاست).
اکنون، اگر شما دارید به یک سایت نگاه میکنید که تولید محتوای مشارکت شده زیادی را منتشر نمیکند یا از یک مکان خاص است که در آن ارسال تولید محتوا برای مهمان (بازدید کننده) یک اتفاق روزمره نیست، داشتن یک خط سوژه جالب ممکن است میزان بازخوانی تولید محتوا برای پست مهمان شما را افزایش دهد.
موارد زیر چند ایده برای بالا بردن خطوط سوژه اصلی تولید محتوا برای پست مهمان شما هستند
یک آمار جالب مربوط به تولید محتوایی که قصد دارید در مورد آن بنویسید را ذکر کنید.
- یک سوال مرتبط با ذکر موضوع تولید محتوایی که قصد دارید در مورد آن بنویسید مطرح کنید، یک پیام جذاب بنویسید.
- روند استفاده (فصلی)(با ذکر نام ویراستار)
- سعی کنید با پیدا کردن موارد مشترک با یک یادداشت شخصی ارتباط برقرار کنید.
- آخرین موردی که باید در این جا به آن اشاره کنیم این است که نباید به طول خطوط موضوع تولید محتوا برای پست مهمان خود توجه کنید. از آنجا که اکثریت قریب به اتفاق (بیش از ۹۰ %) ویراستاران از طریق این صفحات به کامپیوتر های رومیزی خود مراجعه میکنند، تلاش برای کوتاه کردن خطوط موضوع به طوری که بتوان آن را بر روی گوشی های هوشمند خواند فقط اتلاف وقت شما خواهد بود.
چگونه قالب تولید محتوا برای پست مهمان را بنویسیم؟
قبل از این که وارد جزئیات شویم، بیایید نگاهی به این که از چه آلمان هایی باید برای ایجاد یک تبلیغ عالی برای تولید محتوا برای پست مهمان (بازدید کننده) استفاده کنید، بیاندازیم.
قالب تولید محتوا برای پست مهمان
نوشتن یک تولید محتوای خوب برای مهمان (بازدید کننده) آن قدر ها هم سخت نیست، تا زمانی که وقت و تلاش کافی برای تحقیق و شخصی سازی داشته باشید.
اما این ضربالمثلی که به گوش میرسد را فراموش نکنید، چیزی که راحت به دست بیاید چندان ارزشی ندارد.
یکی از دلایل مهمی که شما باید وقت بگذارید تا یک تبلیغ تولید محتوای عالی برای پست مهمان (بازدید کننده ) بنویسید این است که تبلیغ خودش تاثیری از تواناییها و توجه شما به جزئیات باشد.
موارد زیادی وجود دارد که یک ویراستار با تجربه میتواند از روی تولید محتوا برای پست مهمان شما بخواند.
ساختار کلی تولید محتوا نشان میدهد که اگر بتوانید ایدههایتان را به شکلی منطقی و آسان ساختاربندی کنید، عدم وجود خطا های املایی و دستوری نشان میدهد که میتوانید محتوای خود را بازخوانی کنید.
پیشنهاد های موضوعی تولید محتوا برای پست مهمان نشان میدهند که که وبلاگ آنها در مورد چه چیزی است و مخاطبان آنها به چه چیزی علاقه دارند که شما آن را درک خواهید کرد.
نمونه هایی از کار های قبلی و توصیفات موضوعی میتوانند نشان دهند که آیا شما قادر به نوشتن تولید محتوا برای پست مهمان به شیوهای جذاب هستید یا خیر و نشان دهند که شما تخصص لازم را در این زمینه دارید.
عدم اتصال یک لینک به وب سایت و عدم اشاره به این که برای چه کسی کار میکنید میتواند یک علامت هشدار باشد که شما سعی دارید چیزی را پنهان کنید (مانند یک نام تجاری).
بخش های عمومی که در بخش شخصی سازی وجود ندارد، میتوانند این احساس را ایجاد کنند که شما واقعا تلاش زیادی در کمپین های دسترسی خود نمیکنید و شما این کار را فقط برای به دست آوردن یک لینک انجام میدهید اگر تولید محتوا برای پست مهمان شما از دستورالعملهای ارائه ساده ی آنها پیروی نکند، آن ها چطور میتوانند مطمئن باشند که شما بقیه دستورالعملهای آن ها را دنبال خواهید کرد؟
تا زمانی که شما تلاش میکنید و به این جزئیات اهمیت میدهید، خوب است که این کار را دنبال کنید و رو به جلو بروید.
چگونه تولید محتوا برای پست مهمان (بازدید کننده) خود را شخصی سازی کنید؟
ارسال تولید محتوا های دسترسی شخصی بهترین راه برای بهبود میزان موفقیت کمپین های دسترسی شما است.
گفته میشود، انجام یک تلاش گسترده بزرگتر با منابع محدود به این معنی است که شما اغلب نمیتوانید برای نوشتن هر محتوا از ابتدا وقت بگذارید. خبر خوب این است که شما میتوانید از یک ابزار کمکی مانند Pitchbox برای ساده کردن بیشتر روند دسترسی خود و تمرکز بر شخصی سازی بخشهای تولید محتوایتان استفاده کنید.
در اینجا چند ایده در مورد این که چگونه میتوانید تولید محتوا برای پست مهمان (بازدید کننده) خود را شخصی سازی کنید، آورده شدهاست.
نام ویراستیار را ذکر کنید
به یکی از پست های تولید محتوای آن ها که دوست دارید مراجعه کنید و به آنها بگویید چرا آن را دوست داشتید پیشنهادات موضوع مورد نظر تولید محتوا را به وبلاگ خود تنظیم کنید اگر در حال ارسال نمونه هایی از کارهای قبلی خود هستید ، سعی کنید مطالبی را که به طرق مختلف مربوط می شود و یا با موضوعاتی که قصد دارید برای وبلاگ خود از آن ها استفاده کنید، لیست کنید. موارد شخصی را که هنگام انجام تحقیقات خود به آن ها پی بردید را ذکر کنید (شخصی که وی را جستجو می کنید، کنفرانسی که در آن شرکت کرده اید ، مکان هایی که از آنها الهام می گیرید)، مواردی را که باز توییت کرده اند، خودتان را با پیشنهاد های بالا محدود نکنید.
شخصیسازی لازم نیست تنها دانش شما از وبلاگی که برای آن تبلیغ میکنید را منعکس می کند.
می توانید عناصری را به نمایش بگذارید که شما را نشان می دهد: شامل یک الگوی رفتاری / GIF / گرافیک سفارشی در تبلیغ تان، یک نقلقول در انتهای تبلیغ اضافه کنید و از آنها دعوت کنید آخرین محتوای شما را بررسی و به اشتراک بگذارند و از آنها بخواهید در مورد یک مشکل خاص نظرات و انتقادات دهند …
شخصی سازی در اینجا به شما نشان میدهد که شما تلاش کردهاید تا نیاز های آن ها را بررسی کنید و به کیفیت محتوایی که قرار است تحت نام شما منتشر شود اهمیت میدهید.
الکس گوپستین، یکی از بنیان گذاران Pitchbox، به خوبی این موضوع را تشریح میکند.
پیش از ارسال تولید محتوا برای پست مهمان، تکالیف خود را انجام دهید. لیست خود را تنظیم کنید، هر وب سایتی که قصد دارید آن را پذیرش کنید را بررسی کنید، از محتوای مناسب خود مطمئن شوید و از همه مهمتر، تولید محتوا های خود را شخصی سازی کنید.
راهی برای تحقیق مستقیم در هر مرحله از فرآیند دسترسی خود پیدا کنید. برای ما در Pitchbox، این به معنای داشتن یک رویکرد بهبود جریان کار تعریف شده است که امکان کوتاه سازی، شخصی سازی و ارسال را فراهم میکند. در سطح وب سایت توقف نکنید، وب سایتهای ارتباط جمعی را بررسی کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد افراد پشت آدرسهای ایمیل کسب کنید.
الگوها و قالب های ارسال تولید محتوا برای پست مهمان (بازدید کننده)
اگر به بخش انتهایی بروید تا نکات ویراستاران را بخوانید، متوجه خواهید شد که چند نفر از آنها به شما اشاره میکنند که نباید از قالب های تولید محتوا برای پست مهمان (بازدید کننده) استفاده کنید.
مشکل هر نوع الگو های تولید محتوای کپی / چسباندن این است که آنها به سرعت گسترش مییابند و تبدیل به الگوهای عمومی گسترده میشوند.
واسه همین تصمیم گرفتیم بریم یه مسیر دیگه
با دانلود کردن مگنت سرب در زیر، ۱۰ نمونه از تولید محتوا برای پست مهمان (بازدید کننده) و ۳ نوع از پیگیری های بعدی خواهید داشت که میتوانید آن ها را به عنوان منبع الهام برای نوشتن تولید محتوای کمکی خود تغییر داده و یا از آن ها استفاده کنید.
در این قسمت مثالی از یک تولید محتوا برای پست مهمان ( بازدید کننده) ساده اما موثر وجود دارد که ما در یکی از پروژه های خود از آن استفاده کردیم (عکس مستقیماً از صفحه Pitchbox گرفته شده است ، به همین دلیل در قسمت های شخصی سازی نامی وجود دارد):
توجه داشته باشید که این گزینه به وبلاگ هایی ارسال می شود که در صورت پذیرفتن، تولید محتوا برای پست مهمان (بازدید کننده) مشخص نیست و موضوعات فقط بخشی از آنچه معمولاً درباره آن ها می نویسند را پوشش می دهد. در این بخش تفاوت های ظریف زیادی وجود دارد اما با جمع آوری تجربه بیشتر، موضوع ساده تر می شود.
در پایان، اگر مهارت یا منابع لازم برای انجام این کار را ندارید، در نظر داشته باشید که موضوع خود را به یک سایت بسپارید. ما به شما رایا مارکتینگ را پیشنهاد می کنیم نه این که کارمان را بلد نیستیم، بلکه شرکت ما در تولید محتوا برای پست مهمان کاملاً عالی است.
نکاتی از ویراستاران
یکی از اهداف این نظرسنجی این بود که به ویراستاران بستر دیگری اضافه کنید که بتوانند از آن استفاده کنند تا به همه ما بفهمانند که انتظار دارند در تبلیغاتی که دریافت می کنند چه مواردی را مشاهده کنند و مواردی هم که باید از آن ها اجتناب کنید چیست.
در این بخش برخی از افکار شخصی وجود دارد که می توانید با استفاده از تبلیغ بهتر ارسال تولید محتوا برای پست مهمان (بازدید کننده)، کار روزمره خود را تسهیل کنید.
داریو سوپان، استراتژیست و ویرایشگر محتوا Point Visible
هزینه زیادی برای توصیف موضوع و تطبیق موضوع لازم است (اطمینان حاصل شود که موضوع برای وبلاگ مناسب است و اخیراً به آن پرداخته نشده است) ، بسیاری از ویراستاران این واقعیت را نادیده می گیرند که شما یک میانگین متوسط دارید. اگر واقعاً ایده های جالبی داشته باشید و تصویری واضح از آن چه که می خواهید دارید شروع به نوشتن تولید محتوا برای پست مهمان کنید و همچنین موضوعاتی که نمی توانید در سطح مورد نیاز آن وبلاگ بپردازید ، به خود زحمت ندهید – شما فقط وقت همه را هدر می دهید و به تصویر برند خود آسیب می زنید.
الکس گوپشتین، بنیانگذار Pitchbox
گاهی اوقات یک پیگیری ساده می تواند تمام آن چیزی باشد که لازم است یک رابطه پایدار شود تا مذاکره ای آغاز شود. در بعضی مواقع می خواهید با کسی تماس بگیرید، می دانید که مناسب است ، اما از او چیزی نمی شنوید زیرا … زندگی ادامه دارد و راه خودش را طی می کند. شما نمی توانید برای هر نوع سناریویی برنامه ریزی و مطابقت داشته باشید ، اما با پیگیری های انجام شده می توانید زمینه بازی را مساوی کنید.
ما طی سالیان گذشته در Pitchbox تجزیه و تحلیل داده های بزرگی انجام داده ایم و پیگیری ها اگر درست انجام شود ، می تواند نرخ پاسخ را بیش از 101٪ افزایش دهد. اما همه ما می دانیم که پیگیری دستی به طرز باور نکردنی خسته کننده است، بنابراین به شدت توصیه می کنیم در روند کار و در وقت خود صرفه جویی کنید.
دیوید کمبل ، متخصص بازاریابی دیجیتال در وویلا نوربرت
شخصی سازی مهم است. متوجه شدم که ذکر یک مطلب از مطالب مورد علاقه خود از وبلاگ مورد نظر خود می تواند موفقیت در حوزه فعالیت را تا 50٪ افزایش دهد. حتماً بعد از ارسال تولید محتوای اولیه خود دو بار پیگیری کنید. از تماس با چند نفر متغیر در شرکتی که به طور فعال سعی در ارسال پست برای آن دارید، هراسی نداشته باشید.
رابرت کاتای، مدیر بازاریابی محتوا در Bannersnack
چندین روش تحقیقاتی وجود دارد که می توانید با ارسال تولید محتوا برای پست مهمان (بازدید کننده) خود برنده شوید. مثالی که من از آرون اورندورف برایتان آوردم این است: “این مقاله من برای شماست”. اما نتیجه واقعی این تحقیق کار زیادی است. بنابراین قبل از شروع نوشتن تولید محتوای مقالات و ارسال آن ها به نشریات، ابتدا باید خیلی روی آن کار کنید. با یک تحقیق شروع کنید. از Buzzsumo برای جستجوی وب سایت خود استفاده کنید: چه تولید محتوایی بیشترین اشتراک را دارد، چه تولید محتوایی بیشترین بک لینک را دارند.
بعد از این، بهترین موضوع را پیدا کنید و از یک کلمه کلیدی استفاده کنید که می توانید محتوای خود را بر اساس آن بسازید (ابزارهای استفاده: Moz Explorer ، Keyword Planner یا Ubersuggest). محتوا را بنویسید ، دستورالعمل های آن ها را فراموش نکنید و مطمئن شوید که مطالب قوی و قدرتمندی دارید که دیگران دوست دارند آن ها را بخوانند و به اشتراک بگذارند.
مارک اپل، سئو در ForwardPush
لطفاً همان ساختار زیر و بمی را که بقیه سال هاست ارسال می کنند را برای من ارسال نکنید. این جواب نمی دهد. می دانم که شما طرفدار وبلاگ ما نیستید و سال هاست که ما را دنبال نمی کنید. صادق باشید که توجه کامل من را جلب خواهید کرد.
جولیا مک کوی، مدیر عامل شرکت Express Writers
از انتشار تولید محتوا برای پست مهمان که هیچ تاثیر و نتیجه ای را برای وبلاگ انتخابی شما ندارد جلوگیری کنید! من نمی توانم میزان مواردی را که دریافت می کنم که هیچ ربطی با وبلاگ مورد نظر شما ندارند را به شما بگویم. قبل از قرار دادن در وبلاگ شخصی، خواندن تولید محتوای انجام شده فقط یک دقیقه طول می کشد. برای تصحیح چه اتفاقی رخ داده است؟ من اشتباهات دستوری بسیاری را در بخش های معمولی مشاهده می کنم از غلط املایی نام من و نام تجاری من و اشتباهات دیگر، کاملاً وحشتناک است!
جوانا، ویراستار در Copy Hackers
از هیچ بخشی از دستورالعمل های مربوط به ارسال تولید محتوا برای پست مهمان (بازدید کننده) در وبلاگ غافل نشوید. من تضمین می کنم ویراستار از این واقعیت غافل نخواهد شد که شما تصمیم گرفتید درخواست آن ها را نادیده بگیرید و در واقع با انجام هر کاری که می خواستید انجام دهید کار آن ها را سخت تر خواهد کرد.
راشل بلیکلی گری، نویسنده مطالب در نرم افزار پاتریوت، LLC
برای من، همه چیز در مورد ایجاد اعتبار و دانش در ارسال تولید محتوا برای پست مهمان (بازدید کننده) در یک ایمیل متراکم و سازمان یافته است. در واقع به هنگام خواندن مطالب تولید محتوا به دنبال این موارد اصلی می گردم: مقدمه، حداقل سه ایده اصلی مقاله و نمونه آخرین تولید محتوا برای پست مهمان (بازدید کننده)
سارا میچل ، بنیانگذار Global Copywriting
من معمولاً تولید محتوا برای پست مهمان (بازدید کننده) ناخواسته را نمی پذیرم. ترجیح می دهم خودم کسی را به پست دعوت کنم، زیرا در این صورت کیفیت بالا خواهد بود و چیزی که مناسب مخاطبانم است را دریافت می کنم.
این چیزی است که تقریباً می توان گفت هر تولید محتوا برای پست مهمان ( بازدید کننده) ناخواسته ای که دریافت می کنم بیشتر از این که درباره مخاطبان من باشد، مربوط به همان شخصی است که درخواست را ارسال می کند. همین طور پیگیری نمودن بیش از یک بار ایده بدی است. در کل تمام کاری که انجام می دهید موجب نارضایتی من خواهد شد و مرا مصمم تر می کنید که با شما کار نکنم.
ماروس کورتیس، رئیس بازاریابی در Mangools
با تحقیق شروع کنید، تا آنجا که ممکن است شخصی سازی کنید، خیلی ساده نگیرید (برای من مهم نیست که وبلاگ من را دوست دارید یا نه)، دلیل انتشار تولید محتوای خود را ارائه دهید.
مایکل پوزدنف، بنیانگذار سایت Iwannabeablogger.com
هنگام ایجاد تولید محتوا برای پست مهمان (بازدید کننده) ، باید بدانید کدام تولید محتوای مقاله ی شما بیشترین بازدید و جستجو را دارد. Ahrefs و Buzzsumo راهنما های عالی هستند. مطالعه ی این راهنما ها به شما کمک می کند که موضوعات محبوب و جالب توجه مخاطبان را درک کنید. سپس در مورد یک موضوع / کلید واژه تحقیق کنید تا تولید محتوای شما تا آن جا که ممکن است از بازدید ارگانیک برخوردار شود. وقتی با صاحب سایت تماس گرفتید از زحمات شما قدردانی خواهد شد، پس بنویسید که چه کار مقدماتی انجام داده اید و تولید محتوای شما چه مزایایی دارد.
به یاد داشته باشید اگر قصد دارید تولید محتوا برای پست مهمان (بازدید کننده) خود را روی منبع معتبری منتشر کنید، صاحب آن چندان وقت آزادی ندارد.
همچنین شما می توانید سعی کنید از قبل مورد توجه قرار بگیرید. مثلا یکی از حرکت های خوب این است که اظهار نظر کنید و آخرین تولید محتوا برای پست مهمان را به اشتراک بگذارید. من شخصاً دوست دارم ابتدا پست تشکرآمیز ارسال کنم، جایی که از مالک / ویراستار تعریف می کنم و توضیح می دهم که چرا از کار آن ها لذت می برم. آدم مهربانی باشید! سعی کنید بیشتر از آنچه می گیرید بدهید.
دنی گودوین، سردبیر اجرایی در مجله موتور جستجو
بدانید تولید محتوایی را که می خوانید. ایده هایی که قبلاً در سایت منتشر شده اند، همگی اتلاف وقت شما و وقت من است – مگر این که چرخش جدید / منحصر به فردی داشته باشید. ایده های پیچیده ای که مربوط به مخاطبان نشریه است. اگر موضوعی مناسب نیست، چرا خود را به زحمت می اندازید؟ تولید محتوای شما همچنین نشانگر کیفیت تولید محتوا برای پست مهمان( بازدید کننده) شماست. خطاهای املایی یا دستوری به ویراستاران علامت هشداری در مورد کیفیت تولید محتوای واقعی می دهد. بنابراین آنقدر بخوانید، دوباره بخوانید و ویرایش کنید.
همچنین، از خودتان نخواهید و گامی برندارید از من بخواهید تا به شما ایده بدهم. اگر شما در حال گام برداشتن هستید- بنابراین با ایده های خود مرا تحت تأثیر قرار دهید. در غیر این صورت، فکر می کنم شما واقعاً هیچ تخصص یا چیز اصلی و جالبی برای اشتراک گذاشتن یا گفتن ندارید.
جیسون، بنیانگذار منبع NIP
موضوعات باید همیشه با مطالب و موضوعات مورد بحث در وب سایت همسو باشند. من بیشتر تولید محتوا های ارتباطی را دور می ریزم زیرا آن شخص وقت لازم را برای درک مخاطب من و نیازهای او یا نوع محتوایی که بیشتر از دیگران پذیرفته شده است را نداده است.
در حالی که ممکن است بازاریابان این تولید محتوا برای پست مهمان (بازدید کننده) را فرصتی برای پر کردن خلا محتوا بدانند، شما باید همیشه به این فکر کنید که این محتوا ها چه تاثیری می تواند در از بین بردن مخاطبان فعلی شما داشته باشد. محتوای بیش از حد کرک ممکن است دلیل آن باشد که مخاطبان را از نام تجاری شما دور می کند.
Andrew Optimisey، مالک شرکت Optimisey
تماس با ما بسیار سخت و زمان بر خواهد بود و این می تواند کاملاً بی انصافانه باشد و شما را اذیت کند – ارسال یک دسته تولید محتوای بدون پاسخ موجب ناراحتی شما خواهد شد. البته ابزار هایی هستند که می تواند به شما کمک کند اما برای این که بهتر جواب بگیرید قبل از این که محتوای خودتان را ایجاد کنید برنامه ریزی داشته باشید و از زمان خود به درستی استفاده کنید.
نوئمی تویگ، سردبیر FWJ
تولید محتوا برای پست مهمان (بازدید کننده) خود را طوری بنویسید که انگار برای سایت خود می نویسید. اطمینان حاصل کنید که به داشتن نام خود با آن افتخار می کنید.
جولیانا کاساله، رئیس بازاریابی در Crazy Egg
ارسال تولید محتوا برای پست مهمان( بازدید کننده) شباهت زیادی به درخواست کار دارد. وقتی که جواب نمی شنوید ناامید شدن کار راحتی نیست، به خصوص وقتی واجد شرایط باشید، اما از دید مدیر استخدام (یا در این مورد، ویراستار) به آن فکر کنید: آن ها با انجام مراحل سخت، گاهی ده ها بار در هفته مورد انتقاد قرار می گیرند. بیشتر اوقات تنها وظیفه آن ها ویرایش تولید محتوا برای پست مهمان (بازدید کننده) نیست، بنابراین آن ها مجبورند بین آن ها بهترین را با سایر کارهای بازاریابی تولید محتوا مانند رسانه های اجتماعی، کپی وب سایت ، ایمیل و غیره پیدا کنند. اگر واقعا این کار را انجام داده اید و تولید محتوایی را به زیبایی ساخته اید سعی کنید ارتباط دیگری در شرکت بگیرید. اما اگر به سادگی فقط یک کپی / پیست انجام می دهید دیگر تلاش نکنید چون این کار را بدتر می کنید.
اما لابرادور، رئیس بازاریابی OnCrawl
بهترین نکته من این است که شرکتی را که واقعا هدف قرار داده اید و آنچه راجع به آن صحبت می کنند را بشناسید. موارد زیادی در مورد خودمان، دریافت می کنیم که در واقع بر روی SEO تمرکز ندارند. مستقیم به اصل مطلب بپردازید، از تعریف های تصادفی مانند “من طرفدار وبلاگ شما هستم” بپرهیزید و ایده های زیادی را مطرح نکنید ، اما در عوض جزئیات مربوط به هر موضوع تولید محتوا برای پست مهمان را ارائه دهید. تولید محتوای وبلاگ های مهمان مورد علاقه ما مقالاتی هستند که تجربیات عملی را به اشتراک می گذارند و مثال های عملی می آورند.
جیسون چو، مدیر سایت در Buildthis.io
یک رویکرد مستقیم در چیدمان تولید محتوا برای پست مهمان( بازدید کننده) بسیار مهم است – چه در مورد موضوع و چه در محتوا باشد. از تجربیات بنده، یک زیر ساخت تولید محتوا زمانی خوب است و پاسخ مثبت می دهد که از جملات کوتاه استفاده کنید و پاراگراف بندی های منظم قرار دهید. این امر باعث می شود تا صاحبان وب سایت بتوانند تولید محتوای شما را “درج” کنند.
Jenna Scaglione، سردبیر وبلاگ در مجله Foundr
ویراستاران دوستان شما هستند و ما می خواهیم به شما کمک کنیم! ما می خواهیم شما منتشر کننده شوید و کمی هم در معرض دید باشید. تا زمانی که دستورالعمل ها را دنبال کنید و واقعاً بخواهید مخاطبان ما را با مطالب خود آموزش دهید، بسیار دور خواهید شد.
مور مستر، رئیس بازاریابی در Automizy
اگر شخصی که در تلاش است و این سعی و تلاش را در تولید محتوا انجام دهد، می درخشد. به طور کلی، الگو های انبوه فقط در صورتی می توانند کار کنند که جنبه های دیگر (کارهای قبلی ، پیشنهادات موضوعی و غیره) واقعاً عالی باشند.
رایان رابینسون، بلاگر در Ryrob.com
مهم ترین دلیل من برای حذف تولید محتوا برای پست مهمان( بازدید کننده) در 2 ثانیه تا حد زیادی به افرادی که خیلی خونسرد هستند و بدون این که ارزش خاصی برای یک تولید محتوا برای پست مهمان بخواهد فراهم کند. این برای من 99٪ از موارد فوری است وقتی کسی فقط با یک درخواست بلافاصله چیزی را با من شروع می کند.
من باید به وضوح یا نوعی بازگشت به وقت خود را ببینم و یا یک احتمال قوی وجود داشته باشد که این رابطه فراتر از یک معامله تولید محتوا در یک رابطه واقعی شکوفا شود.
کالین لوگران، خالق محتوا و سردبیر وبلاگ Unbounce
ما تعداد نسبتاً مناسبی از موضوعات تولید محتوا را دریافت می کنیم و تعداد کمی از مخاطبان را که قرار است مورد هدف قرار دهیم را پوشش می دهیم. (ما قطعات آموزشی خاص خود را در جای دیگر داریم و در وبلاگ نیازی به آن ها نداریم.)
آنتونی سانتیاگو، مدیر بازاریابی در Newswire
ارتباط داشتن یک کلید است. به وبلاگ ما نگاهی بیاندازید و ببینید آیا موضوعات مرتبطی را پوشش می دهد یا موضوع پیگیری پست وبلاگی را دارید که ممکن است در نظر بگیریم. در مرحله دوم، لطفاً Linkedin خود را پیوند دهید، این یک قدم در بررسی این که چه کسی هستید را نزدیک می کند.
ناصر آلبویدی، بازاریاب رشد در Venngage
این روزها ارسال تولید محتوا برای پست مهمان (بازدید کننده) اضافه شده است، با همان استراتژی ها دنبال می شوند و به همان روش کلی “شخصی سازی” می شوند.
با این حال، یک مثال عالی که من حتی با تیم بازاریابی خود به اشتراک گذاشتم تولید محتوایی بود که فرد قبل از ارسال پست مهمان خود، جست و جوی واژه کلیدی مورد نیاز خود را انجام داده است. آن ها به ما نشان دادند که به راحتی می توانیم برای یک کلمه کلیدی که رقبای ما برای آن رتبه بندی می کنند، رتبه بندی کنیم و چه موضوعی را پوشش می دهند تا به ما کمک کند برای آن کلمه رتبه بندی کنیم. با این حال همچنین آن ها اشاره کردند که چگونه به ارتقا کلمه کلیدی کمک می کنند و تعداد لینک هایی که برای رتبه بندی در صفحه اول Google نیاز داریم چه میزان است.
این روش خوب کار می کند زیرا نشان می دهد که فرد نه تنها به فکر خود نیست، بلکه همچنین در حال بررسی این موضوع است که چگونه با ارسال تولید محتوا برای پست مهمان (بازید کننده) خود، یک پیروزی احتمالی کسب خواهید کرد.
نادیا خوجه، مدیر ارشد رشد در Venngage
من فکر می کنم قبل از ارائه یک تولید محتوای تصادفی، درک زاویه / لحن تولید محتوای یک سایت بسیار مهم است. من از دیگران شروع می کنم که آن ها یک اینفوگرافیک ایجاد کرده اند و من فکر می کنم مناسب باشد (فقط به این دلیل که Venngage یک سازنده اینفوگرافیک است). واضح است که آن ها هرگز وبلاگ ما را نخوانده اند و کیفیت تولید محتوای منتشر شده و تعداد دفعات انتشار آن را مشاهده نکرده اند.
جان Zappe، سردبیر در TLNT
هیچ چیزی موضوعات عالی و موضوعات جالب را تضمین نمی کند. من فقط برای ناامید کردن اقدام به خرید تولید محتوا کرده ام زیرا تولید محتوا کاملاً متفاوت است یا به طور معمول، نویسنده دستورالعمل های ما را نادیده می گیرد یا تولید محتوایی بیش از حد معمولی برای مخاطبان ما ارسال می کند.
الیزابت هارین، مدیر سایت Elizabeth-harrin.com
ای کاش میادین تولید محتوا برای پست مهمان (بازدید کننده) شفاف بود من بدم نمی آید که به مشتری شما یا وب سایت خودتان پیوند بزنم، اما از این که در ابتدا به من گفته نمی شود چه کسی برای خوانندگان من مناسب است، ناراحت هستم. من موضوعات عالی را توسط نویسندگان خوب با نمونه های خوب مطرح کرده ام، اما وقتی بحث را پیش می برم، مشخص می شود که آن ها می خواهند پیوندی به سایتی اضافه کنند که برای خوانندگان من کاملاً بی ربط باشد.
اطلاع رسانی و ارسال تولید محتوا برای پست مهمان (بازدید کننده) فقط برای اهداف SEO کار می کند وقتی موتور های جستجو می توانند تراز بندی موضوع را مشاهده کنند. هیچ معنایی در وبلاگ من وجود ندارد که به یک شرکت تمیز کردن فرش در استرالیا اشاره کند (بله، این یک تولید محتوای واقعی بود!). من وقتی در حال نوشتن برای مشتری ها هستم در زاویه ی کار کردن مهارت دارم، اما حتی می توانم آن را کمی کشش بدهم.
تاریخ مایل، نشانگر محتوا در انتخاب فروشنده ایمیل
در تولید محتوای خود راکد نمانید. بسیاری می گویند سال ها پیرو آن ها بوده اند، بدیهی است که چنین نیست. همچنین، یک تولید محتوای عمومی یا غیر همسان را تنظیم نکنید.
بن سایلر، سرپرست بازاریابی محتوا در CoSchedule
از الگوهای تولید محتوای عمومی اطلاع رسانی، استفاده نکنید مگر این که بخواهید آن ها را به اندازه کافی برای خروجی مورد نظر خود ویرایش و شخصی سازی کنید. تقریباً هر هفته دو یا سه تولید محتوای دقیقاً مشابه را از افراد مختلف میبینم و بلافاصله پاک می شوند.
اگر می خواهید وبلاگ ها و نشریات معتبری ارائه دهید ، خودکار کردن تولید محتوای مهمان را نیز فراموش کنید. تقریباً بلافاصله می توانم یک مکان عمومی را مشاهده کنم که این پیام را ارسال می کند “شما قبلاً هرگز وبلاگ ما را نخوانده اید” (حتی اگر الگوی شما بگوید “محتوای ما را دوست دارید” حتی اگر در مورد دندانپزشکی یا چیز دیگری می نویسید که هیچ ارتباطی با بازاریابی ندارد) ، هیچ تصوری از انتظارات تحریریه ما ندارید و جهت گیری نمی کنید.
نکته آخر، وقتی یک ویرایشگر یا مدیر محتوا به شما راهنمای تولید محتوا برای پست مهمان را می دهد، حتما آن ها را دنبال کنید. اگر بتوانم آن را در متن پر رنگ قرار می دهم. این دلیل شماره یک است که من اغلب مجبورم پیش نویس های تمام شده را برای به روزرسانی ها و تغییرات به عقب بفرستم. اگر نمی خواهید این کار را انجام دهید ، تولید محتوا انجام ندهید. در این جا هیچ میانبر مفیدی وجود ندارد. این ممکن است کمی سخت به نظر برسد، اما دلیل رک بودن من این است که بیش از 90٪ از تمام تولید محتوا هایی که دریافت می کنم ناخواسته با تلاش کم تهیه شده است. وقتی هفته های بی شماری نوشته های کم هدف، ضعیف نوشته شده و در نهایت خودکار را مشاهده می کنید، پس چیزی مثل فرهنگ ، نگرش و انتظارات صنعت ایراد دارد.
با این حال، این به این معنی است که اگر راهنما و دستورات را دنبال کنید، به کار های خود توجه کنید و صادقانه تلاش کنید، شما به احتمال زیاد برگزیده خواهید شد و یک روز ویراستار خواهید شد. یک گام عالی اغلب می تواند آغاز یک رابطه کاری قوی و پایدار باشد و پاداش کسانی که برای انجام کار با کیفیت تلاش می کنند وجود داشته باشد.
شیجو، بازاریاب ورودی در AeroLeads
همه می خواهند برجسته شوند و اگر شرایط برنده ای ایجاد کنید ، سردبیران تمایل بیشتری به انتشار یا تبلیغ تولید محتوا های شما دارند.
گالن گرومن، سردبیر اجرایی در InfoWorld
ما تولید محتوا برای پست مهمان (بازدید کننده) را قبول نمی کنیم و دیگران نیز به وضوح تولید محتوا برای پست مهمان را متوجه نمی شوند که آن ها چه چیزی را انتخاب می کنند و هیچ تصوری از آنچه که آن ها می گویند ندارند. به ندرت جزئیاتی از تولید محتوا وجود دارد که حتی ارتباط و تمرکز بسیار کمی با تولید محتوای ما دارند. واضح است که این ها همه تقریباً ربات ها هستند، به همین دلیل است که ما دیگر حتی به آن ها نگاه نمی کنیم.
براندون رافالسون، مدیر بازاریابی محتوا در Bizzab
در پایان یک روز، این در مورد ایجاد یک ارتباط است. در واقع بیش از حد نگران کننده و سلطه گری نیست. افراد را زیر نظر قرار دهید چون ممکن است در این مکان حضور پیدا کنند.
امیلی سیدلی، مدیر ارشد تبلیغات / ویرایشگر واگذاری وبلاگ در ThreeGirlsMedia
اگر به شما گفتم که من به ایده تولید محتوا برای پست مهمان (بازدید کننده) شما علاقه ندارم ، همان ایده را برای افراد دیگر مطرح نکنید – همه موارد برای من ارسال می شوند بنابراین به من نشان می دهد که نمی توانید دقت کنید.
ناتاشا، سردبیر Insights for Professionals
درباره ناشر فرض نکنید. هیچ چیز بیشتر از این که مردم فرضیات گسترده ای بزنند و در واقع به من بگویند که وقتی این موضوع حتی برای مخاطبان ما مناسب نیست، من را عصبانی می کند.
تام پیک، مشاور بازاریابی دیجیتال در Webbiquity LLC
شماره 1: از نام کوچک من استفاده کنید. این “سلام وجود دارد” نیست. یافتن این مورد در وبلاگ من سه ثانیه طول می کشد.
شماره 2: قبل از این که مرا تحریک کنید از وبلاگ (سایت) من دیدن کنید قوانین مشخصی برای تولید محتوا برای پست مهمان دارد (مانند شماره 1 در بالا). اگر قانون شماره 1 را نقض کنید، می دانم که قانون شماره 2 را نیز نقض کرده اید.
شماره 3: به من نگویید که چگونه وبلاگ من را کشف کردید این وبلاگ نه سال است که فعالیت دارد، شامل بیش از 700 تولید محتوا است که منتشر شده است و چندین جایزه نیز کسب کرده است. گفتن این که شما الان فقط به صورت تصادفی به آن برخوردید باعث می شود که هر دو احمق به نظر برسیم.
iEva Zelca، مدیر CMO در AccuRanker
تولید محتوا های خود را شخصی کنید. شما دوست ندارید با ارتباطات بی ربط و عمومی اذیت شوید، بنابراین به افرادی که با آن ها ارتباط برقرار می کنید احترام بگذارید. آن را کوتاه اما شخصی نگه دارید.
کاسی ژیلت، مدیر دیجیتال در KoMarketing
ما دستورالعمل های مشارکت کننده و یک صفحه کامل در مورد آنچه که مورد نیاز است را ارائه داده ایم. من واقعاً علاقه ای ندارم اگر آن ها نتوانند دریابند که چگونه این موارد را پیدا کنند و دستورالعمل ها را دنبال کنند.
آنا اسماری، مدیر برند در بازاریابی اینترنتی نینجا
ابتدا ارتباط برقرار کنید، سپس تولید محتوا برای پست مهمان انجام دهید (تا نام شما در صندوق ورودی شناسایی شود)
Sherilyn، مدیر در Business Business Mag
ویراستاران عاشق تولید محتوای اختصاصی هستند! تولید محتوای با کیفیت بالا (و مرتبط) را در یک سطح ابتدایی به یک وبلاگ ارسال کنید و احتمال پذیرش آن بسیار زیاد است. این فرایند را آسان تر می کند تا پاسخ دادن عقب و جلو در مورد ایده ها / نیازهای موضوع تولید محتوا. اطمینان حاصل کنید که ماهیت تبلیغاتی ندارد و پیوند شرکت خود را نیز در بیو بگذارید.
جک، بنیانگذار Vyper
از طریق فیس بوک، LinkedIn، گروه فیس بوک یا کانال های دیگر به ما دسترسی پیدا کنید. ایمیل اشباع می شود و نویسندگان باید شخصیت های شخصی و هدفمند خود را با مشخصات خود بیشتر کنند. سراغ کیفیت بروید نه کمیت.
مت آزبورن، مدیر ارشد بازاریابی در Apruve
اگر تولید محتوای کسی به وبلاگ های قبلی در سایت من پیوند یابد بسیار طولانی است – این نشان می دهد که آن ها تحقیق خود را انجام داده اند و این تولید محتوا مخصوص من نوشته شده است.
جوشوا هاردویک، رئیس مطالب در Ahrefs
تولید محتوا را پیرامون موضوعاتی که پتانسیل ترافیک جستجوی ارگانیک دارند قرار دهید.
مایک شیمر، مالک My Frugal Business
وقتی نوبت به پذیرش تولید محتوا برای پست مهمان (بازدید کننده) می رسد ، باز نگه داشتن ذهنیت کمی هزینه بر خواهد بود. بسیاری از دارندگان وب سایت آن ها را قبول نمی کنند ، یا حداقل بسیاری از آن ها را قبول نمی کنند و در نهایت تعداد بالایی از بازدید بالقوه خود را از دست می دهند. تولید محتوا برای پست مهمان (بازدید کننده) می تواند ترافیک قابل توجهی در شبکه های اجتماعی ایجاد کند و با گذشت زمان برخی از لینک های با کیفیت بالا را برای سایت شما ایجاد کند.
جاش بارنی، مدیر محتوا در بازاریاب انیشتین
روشن کنید که واقعاً می خواهید همکاری کنید، فقط پیوند های پیگرد را دنبال نکنید.
اندی کرستودینا، مدیر CMO در استودیوی Orbit Media
لطفا هرگز برای من تولید محتوای بی کیفیت ارسال نکنید. بهتر است ابتدا با ما در شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید.
Cibin K S، بازاریاب محتوا در TechWyse
اگر وب سایتی را برای ارسال تولید محتوا برای پست مهمان (بازدید کننده) در نظر گرفتید، در مورد زمینه و موضوعی که برای آن سایت مناسب است، تحقیق کنید و همچنین موضوع پیچ و تاب خود را به طور خلاصه توصیف کنید (یک روش عالی برای این کار افزودن زیرموضوعاتی است که می خواهید در تولید محتوای خود پوشش دهید). با درج این مورد، ویرایشگر می تواند ساختار تولید محتوا را به راحتی درک کند و در صورت تأمین ارزش سایت خود به شما اطلاع می دهد.