مقالات آموزشی

اهمیت سئو در تولید محتوا و اشتباهات رایج در آن

مفید بود؟

اهمیت سئو در تولید محتوا

تولید محتوا یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در رتبه ­بندی و رنکینگ سایت محسوب می­‌شود. در صورتی که بتوانید محتوای سایت را بر اساس اصول سئو تنظیم و پیاده کنید، به طور حتم در مدت زمانی کوتاه، نتایج مثبت آن را به چشم خواهید دید.  سئو دانشی جدید و دارای نکات ریز و درشت فراوان است. به وسیله سئو، موتور جستجوگر گوگل قادر خواهد بود که به ارزش محتوایی سایت پی برده و بر اساس آن رتبه بندی سایت را انجام دهد. لازم به ذکر است که محتوا باید پرمفهوم باشد و به راحتی بتواند مخاطب را به سوی خود جذب کند.

همیشه در تولید محتوا باید این نکته را مدنظر قرار دهیم که ما برای رتبه بندی گوگل محتوا درست نمی‌کنیم بلکه اساس محتواگذاری به منظور جذب مخاطب انجام می‌شود و این کاربر است که باید محتوای شما را بپسندد. در صورتی که محتوای سایت شما بتواند در جذب مخاطب موفق باشد، به طور طبیعی گوگل امتیاز سایت شما را افزایش خواهد داد، اما برای دیده شدن توسط کاربر شما باید با رعایت اصول سئو، سایت خود را قابل دیدن کنید. (بیشتر بخوانید: هزینه تولید محتوا)

اشتباهات رایج در تولید محتوا

محتوایی که بر اساس اطلاعات صحیح و عنوانی مناسب تهیه شده، بهترین نوع محتوا محسوب می­شود. متاسفانه برخی از افراد هنوز مفهوم درست تولید محتوا را نمی­دانند. یک محتوا در صورتی ارزشمند است که حاوی اطلاعات و مفاهیم ارزشمند باشد. هرگز نباید صفحات سایت ویا وبلاگ را تنها به قصد پر کردن، محتوا گذاری کرد. محتوا گذاری باید هدفمند باشد. معمولا تولید محتوا به منظور کسب رتبه در صفحه نتایج موتور جستجو، برای دستیابی به لینک، آموزش به مخاطب، ایجاد مشتری احتمالی و هدایت کردن تعاملات اجتماعی انجام می‌شود. نکته بسیار مهم این است که تولید محتوا را تنها به قصد ایجاد پست جدید، تولید حجم بیشتر و افزایش تعداد محتوا انجام ندهیم.

معرفی چند نکته سئو برای تولید محتوا

نویسنده ای که تولید محتوا انجام می‌دهد، باید تا حدودی با اصول سئو آشنایی داشته باشد. برای تولید محتوا بر اساس اصول سئو باید چند نکته ضروری را رعایت کرده و مورد استفاده قرار دهید.

کلیدواژه صحیح و هدفمند

انتخاب کلید واژه مناسب، تاثیر بسیارزیادی در امتیاز بندی موتور جستجو گوگل خواهد داشت. شما می­توانید با استفاده از ابزار کلیدواژه گوگل و همچنین جستجوگر کلیدواژه ماز، کلماتی را که کاربران بیشتر مورد استفاده قرار می­دهند انتخاب و تعیین کنید و سپس با استفاده از آن تولید محتوا را انجام دهید. سعی داشته باشید که به صورت کاملا هدف­مند از کلیدواژه‌ها در متن استفاده کنید.

پرهیز از استفاده محتوای تکراری

جستجوگر گوگل نسبت به محتوای تکراری بسیار حساس است و آن را نوعی تقلب به حساب می­آورد. در صورتی که تمایل دارید دارای وب سایتی ارزشمند با رتبه بالا باشید، باید کاملا از استفاده محتوای کپی شده پرهیز کنید. یک تولید محتوا در صورتی ارزشمند است که نو و تازه باشد و بتواند اطلاعات جدیدی را به کاربر ارائه دهد، پس به هیچ عنوان از محتوای سایت­‌های دیگر به صورت کپی استفاده نکنید.

تلاش در تولید محتوای بیشتر

محتوای بیشتر به معنای افزایش رتبه و همچنین بازدیدکننده بیشتر است. هرچه بیشتر بر روی محتواگذاری وقت بگذارید، سایت خود را ارزشمندتر خواهید کرد. البته لازم به ذکر است که کیفیت محتوا در درجه اول قرار دارد. تولید حجم به تنهایی کافی نیست بلکه این کیفیت محتوا است که مخاطب را جذب می­‌کند. پس سعی کنید که ضمن حفظ کیفیت تولید محتوا، سرعت خود را در محتواگذاری افزایش دهید.

استفاده از کلمات کلیدی در متن اصلی

سعی کنید که در هنگام نوشتن متن، حتما از کلمات کلیدی استفاده کنید. استفاده از این کلمات موجب می‌شود که الگوریتم گوگل بتواند در ارتباط با محتویات متن شما را بر اساس معنادار بودن آن مطالعه کند. کلمات کلیدی را می­‌توان به عنوان شاخص‌هایی در نظر گرفت که به گوگل نشان می­دهند که شما چه چیزی را در متن بیان می‌کنید. پس در تولید محتوا هرگز استفاده از کلمات کلیدی را از یاد نبرید.

استفاده از لینک‌های دارای رتبه

شما می‌توانید برای یافتن لینک‌های مناسب، کلمه کلیدی خود را در گوگل جستجو کرده و سایت‌هایی با رتبه بندی بالا را بیابید. می‌توانید با جستجو در صفحات این سایت‌ها، برای تولید محتوا خود از آنها ایده گرفته و همچنین اطلاعاتی در خصوص چگونگی به کار بردن کلمه کلیدی و یا نحوه گذاشتن عکس کسب کنید.

استفاده از url های مناسب در موتور جستجو

یکی از مهم‌ترین استانداردهای url، استفاده از 3تا 5 کلمه در ساخت آن است. معمولا آدرس­‌های طولانی، از نظر گوگل چندان اعتباری برای محتوا ندارند. می­توان گفت که یک url مناسب علاوه بر سازگاری با موتور جستجو، کاربران بیشتری را نیز به سوی خود جذب می­کند. همیشه سعی داشته باشید تا url را ساده بسازید و از ساخت آن به صورت پیچیده پرهیز کنید. نکته مهم دیگر آن است در صورتی که بخشی از آدرس url به کلید واژه تعلق گیرد. در قوی­تر شدن محتوا تاثیر به سزایی خواهد داشت.

نوشتن برچسب عنوان

برچسب عنوان در تولید محتوا سایت یکی از مسائل بسیار مهم بوده که در رتبه ­بندی سایت بسیار تاثیرگذار است. کلیدواژه بهترین موردی است که می توان در هنگام ساخت برچسب عنوان استفاده کرد. لازم به ذکر است که برچسب عنوان نباید بیشتر از 60 کاراکتر شود. در صورتی که می­‌خواهید برچسب عنوان تولید شده خود را قبل از نمایش ببینید از ابزار برچسب عنوان موزیلا استفاده کنید.

نحوه نوشتن توضیحات متا

توضیحات متا به بخشی ازتولید محتوا گفته می­شود که در صفحه موتورهای جستجو دیده خواهد شد. بهتر است که توضیحات متا را خودتان بنویسید در غیر این صورت گوگل بخشی از محتوای شما را به عنوان توضیحات متا در نظر خواهد گرفت. در گذشته بخش توضیحات متا،در رتبه بندی گوگل تاثیر بیشتری داشت اما هنوز هم در امتیازبندی نقش خود را دارد.

نوشتن عنوان اصلی

عنوان H1 باید برای عنوان اصلی در نظر گرفته شود. بهتر است که کلیدواژه در عنوان به کار رود. یک عنوان مناسب در تولید محتوا تاثیر بسیار زیادی در رتبه بندی سایت و جذب کاربر خواهد داشت.

محتوایی بنویسید که نیاز کاربر را برطرف کند

در هنگام تولید محتوا باید به این نکته توجه داشته باشید که برطرف کردن نیاز کاربر بسیار مهم است. سایت هایی که محتوای نامناسب تولید می‌کنند به مرور زمان بازدید کمتری خواهند داشت و کاربر به محض ورود به صفحه، از آن خارج می‌شود که تاثیر منفی بر سایت شما خواهد داشت. نیازی نیست که کل تولید محتوا سایت شما درباره محصولات و خدمات شما باشد. شما می‌توانید درباره موضوعات روز و نکات مهم حوزه شغلی خود تولید محتوا انجام دهید که باعث می شود تخصص خود را در زمینه شغلی خود به بازدیدکنندگان نشان دهید و این باعث اعتماد مخاطبان به سایت شما می‌شود و فروش را افزایش می‌دهد.

عنوان جذاب را فراموش نکنید

یکی از نکات مهم برای سئو سایت شما نوشتن عنوان مناسب و جذاب است. شما در کل چند ثانیه فرصت دارید تا نظر مخاطب را به محتوای خود جذب کنید. و اولین چیزی که مخاطب با آن مواجه می‌شود عنوان محتوای شما است. همچنین باید توجه داشته باشید که حتما از کلمه کلیدی در عنوان استفاده کنید تا سئو سایت شما افزایش یابد.

از تصاویر یا فیلم در تولید محتوا خود استفاده کنید

حتما از تصاویر یا ویدیوها در محتوای پست‌ها استفاده کنید، زیرا کاربران عاشق تصاویر هستند و برای آنها جذابیت دارد. یکی از مزایای تولید محتوا به صورت تصویر یا ویدیویی امکان اشتراک گذاری پست‌ها و همچنین پین کردن تصاویر در شبکه اجتماعی پینترست است. به این ترتیب می‌توانید شانس خود را برای افزایش ترافیک آزمایش کنید.

استفاده صحیح از Google News

اگر بخشی از محتوای وب سایت شما ارزش خبری دارد، می‌توانید برای افزایش احتمال اخبار سایت در سرویس Google News ثبت نام کنید. این امر باعث افزایش ترافیک سایت شما می‌شود.

تجربه کاربری را بهبود ببخشید

زمانی که کاربران به سایت شما وارد می‌شوند، تجربه‌ای که در مواجهه با سایت شما به دست می‌آورند بسیار مهم است. زیرا اگر تجربه خوبی از کارکردن با سایت شما داشته باشند باعث می‌شود که زمان بیشتری را در سایت بگذرانند و گوگل این را نکته مثبتی در نظر می‌گیرد و برای سئو سایت شما مهم است. یکی از نکاتی که برای یک تجربه کاربری خوب لازم است بهبود سرعت سایت است. اگر مدت زمان زیادی طول بکشد تا اطلاعات و تصاویر سایت شما بارگذاری شود، کاربر به احتمال خیلی زیاد از منتظر ماندن خسته خواهد شد و به سرعت از سایت شما خارج می‌شود و از سایت رقیب بازدید خواهند کرد. شما ترافیک را برای سایت خود از دست خواهید داد.

یکی دیگر از نکاتی که باید رعایت شود دسترسی آسان به اطلاعات سایت شما است. اگر کاربر بخواهد برای دسترسی به مطالب مختلف سایت شما مدت زمان زیادی را صرف کند تا آنها را بیابد یک تجربه کاربری بد را خواهد داشت. برای مثال اگر کاربر بخواهد ازخدمات شما استفاده کند باید بتواند سریعا گزینه مربوط به خدمات را بیابد و با خدمات شما آشنایی پیدا کند.

شخصی مناسب برای تولید محتوا پیدا کنید

در صورتی که فرصت و یا تجربه کافی برای تولید محتوا بی نقص ندارید، سعی کنید که این کار را به شخصی حرفه­‌ای بسپارید تا در مدت زمانی کوتاه، بهترین محتوا را برای شما فراهم کند. نگران نباشید، هزینه کردن برای تولید محتوا در واقع یک نوع سرمایه گذاری محسوب می­شود. اگر بتوانید محتوای مناسب و باکیفیت در سایت خود نشر دهید. بازدیدکنندگان و مشتریان به سوی سایت شما سرازیر خواهند شد و درآمدی چند برابر بیشتر از هزینه محتوا، به دست خواهید آورد.

یکی از سایت‌هایی که می‌توانید با خیال راحت تولید محتوای خود را به متخصصان آنها بسپارید، سایت رایامارکتینگ است که چند سال در این زمینه تخصص دارد. اگر تولید محتوا را به نویسندگانی که در این زمینه تخصص دارند بسپارید خیالتان از بابت کیفیت محتوا راحت خواهد بود.

مزایای تولید محتوای سئو شده

رتبه بندی موتورهای جستجو را بهبود می‌بخشد

موتورهای جستجو (مانند گوگل) پست‌های وبلاگ، صفحات فرود و وب سایت‌ها را برای کاربرانی که به دنبال آنها هستند، می‌آورند. اما وقتی کسی موضوعی مرتبط با کسب و کار شما را جستجو می‌کند، چگونه مقاله شما را پیدا می‌کند؟ اینجاست که سئو نقش مهمی در موفقیت استراتژی بازاریابی محتوای شما دارد.

موتورهای جستجو یافتن پاسخ سوالات خود را برای کاربران ساده می‌کنند. این امر به دلیل ماهیت پیچیده موتورهای جستجو و الگوریتم آنها امکان پذیر است. موتورهای جستجو URLها را کشف می‌کنند، ربات‌های کامپیوتری را برای بازدید و دانلود وب سایت‌هایی که پیدا می‌کنند می‌فرستند و اطلاعات کلیدی را از وب سایت‌ها پردازش می‌کنند. هنگامی که این کار کامل شد، صفحه ایندکس می‌شود، که سپس زمانی که کاربران جستجو به دنبال صفحات مشابه هستند، آن را در دسترس قرار می‌دهد.

اما چگونه موتورهای جستجو متوجه می‌شوند که یک مقاله می تواند به یک جست و جو پاسخ دهد؟ اساساً، هنگامی که یک کاربر یک پرس و جو خاص را جستجو می‌کند، گوگل و سایر موتورهای جستجو فهرست‌های خود را مرتب می‌کنند تا مرتبط‌ترین مقالات را برای پاسخ به پرس و جو پیدا کنند. الگوریتم‌های خاص محتوا را بر اساس ارتباط و سایر عوامل سئو رتبه بندی می‌کنند. هدف شما به عنوان یک کسب و کار این است که مطمئن شوید در صفحه اول نتایج گوگل قرار می‌گیرید. برای به دست آوردن بیشترین ترافیک، هدف قرار دادن در ده نتیجه رتبه بندی برتر را داشته باشید. از این گذشته، افراد زیادی از صفحه اول عبور نمی‌کنند، حتی اگر ممکن است هزاران پست وبلاگ در مورد یک موضوع خاص وجود داشته باشد.

نوشتن محتوای سئو به گونه ای نوشته می‌شود که به راحتی توسط موتورهای جستجو قابل تفسیر و فهرست بندی باشد. تنها کاری که برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو و رسیدن به صفحه برتر باید انجام دهید، استفاده از تکنیک‌های سئو است. تکنیک‌های سئو همراه با نوشتن محتوای باکیفیت می‌تواند به نمایش پست‌های وبلاگ شما کمک کند زمانی که افراد کلمات کلیدی خاصی را جستجو می‌کنند. شما می‌توانید از ابزارهای بازاریابی محتوا برای تصمیم گیری در مورد اینکه کدام کلمات کلیدی ارزش امتحان کردن را دارند و افراد به دنبال چه کلمات کلیدی مرتبط با صنعت شما هستند استفاده کنید.

به دلیل مزایای فراوان نوشتن محتوای سئو، بسیاری از شرکت‌ها به آژانس‌های محتوا مراجعه می‌کنند تا سطح کیفی مورد نیاز یک محتوا را برای رتبه‌بندی موفقیت‌آمیز تولید کنند. برون سپاری همچنین می‌تواند در وقت شما صرفه جویی کند تا بازاریابان شما بتوانند زمان بیشتری را صرف بهینه سازی مجدد مقالات، تبلیغ محتوای جدید و ایجاد موضوعات برای پست‌های وبلاگ جدید کنند.

نوشتن محتوای SEO ترافیک را برای وب سایت شما به ارمغان می‌آورد

به زبان ساده، تلاش‌های شما برای رتبه‌بندی موتورهای جستجو همگی به سمت یک هدف هدایت می‌شوند: کسب ترافیک بیشتر. وقتی مردم کلمات کلیدی مرتبط با صنعت شما را جستجو می‌کنند، شما می‌خواهید کسی باشید که به سوالات آنها پاسخ می‌دهد. به خصوص زمانی که آنها به دنبال یک محصول یا خدمات هستند، می‌خواهید وب سایت شما به عنوان یک کاندیدای خوب نشان داده شود.

بهترین راه برای افزایش ترافیک این است که سئوی خود را ارتقا دهید. محتوای عالی این پتانسیل را دارد که از دیگر متخصصان و افراد داخلی برای شما بک لینک کسب کند. در حالی که همه بک لینک‌های مرتبط مفید هستند، آنهایی که از دامنه‌های محبوب هستند می‌توانند در مدت زمان کمی منجر به افزایش ترافیک شوند.

بک لینک‌ها نه تنها به شما ترافیک می‌دهند، بلکه می‌توانند اعتبار گوگل را نیز برای شما به ارمغان بیاورند، زیرا بک لینک‌ها یکی از معیارهایی هستند که موتور جستجو برای رتبه بندی سایت‌ها از آن استفاده می‌کند. این به نوبه خود منجر به ترافیک بیشتر می‌شود زیرا مردم شروع به یافتن وب سایت شما به صورت ارگانیک می‌کنند و اگرچه رتبه بندی موتورهای جستجو باید یکی از اولویت‌های اصلی شما باشد، می‌توانید ترافیک زیادی را از طریق سایت‌های رسانه‌های اجتماعی به دست آورید. نوشتن محتوای SEO متقاعد کننده و با کیفیت است که خوانندگان را مجذوب می‌کند و ترافیک شما را بهبود می‌بخشد.

اعتبار برند را ایجاد می‌کند

در بسیاری از مزایای نوشتن محتوای SEO، توانایی ایجاد اعتبار برند گنجانده شده‌است. آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا برخی از سایت‌هایی که ظاهراً شهرت ندارند معمولاً توسط کارشناسان صنعت و نشریات خبری مهم مورد استناد قرار می‌گیرند؟ پاسخ ساده است صاحب وب سایت از طریق محتوای معتبر شهرت خود را به دلیل متخصص بودن در صنعت به دست آورده‌است. محتوای معتبر آن نوع محتوایی است که به خوانندگان کمک می‌کند تا چیزی را بفهمند. شما اطلاعات ارزشمندی را به کسی می‌دهید که به آن نیاز دارد، بنابراین کسب‌وکار خود را به یک مرجع در این زمینه تبدیل می‌کنید.

این یک راه قدرتمند برای نشان دادن تخصص شما در صنعت شما است. ایجاد پست‌های وبلاگی که مستقیماً به سؤالات مشتری پاسخ می‌دهد می‌تواند به شما کمک کند که به عنوان یک منبع قابل اعتماد از دانش دیده شوید. این می‌تواند توسط هر کسب و کاری با اطلاعات یا توصیه‌های مفیدی که به نفع مشتریان است انجام دهد.

شما باید صادق باشید. نوشتن اطلاعات نادرست یا اغراق آمیز می‌تواند مشتریان را دفع کند و بر دیدگاه آنها نسبت به برند شما تأثیر منفی بگذارد. برای اینکه در یک زمینه اقتدار داشته باشید، باید دانش لازم را داشته باشید. با این حال، راه‌های زیادی وجود دارد که می توانید به آرامی اقتدار ایجاد کنید. محتوای اطلاعاتی در مورد چیزهای اساسی در صنعت را به اشتراک بگذارید، منابع سایر کارشناسان را گردآوری کنید (و به آنها استناد کنید) و در مورد مزایای محصولات یا خدماتی که ارائه می‌کنید به مصرف کنندگان آموزش دهید. همانطور که به عنوان یک تجارت شروع به رشد می‌کنید، تخصص شما نیز افزایش می‌یابد. بازاریابی محتوا می‌تواند به شما در این مسیر کمک کند.

نوشتن محتوای سئو باعث افزایش آگاهی از برند می‌شود

همانطور که ترافیک را افزایش می‌دهید و اعتبار برند خود را ایجاد می‌کنید، این فرصت کافی برای مخاطبان جدید ایجاد می‌کند تا شما را پیدا کنند. بازاریابی محتوا یکی از موثرترین و مقرون به صرفه‌ترین راه‌ها برای هدف قرار دادن مخاطبان جدید، افزایش آگاهی از برند و تولید سرنخ‌های جدید است. وقتی محتوای آموزنده‌ای ایجاد می‌کنید که برای عبارات جستجوی مرتبط بهینه شده باشد، احتمال اینکه گوگل سایت شما را در برابر مخاطبان جدیدی قرار دهد که به آنچه می‌گویید و ارائه می‌دهید علاقه مند هستند، افزایش می‌دهید. نوشتن محتوای وب سایت با کیفیت بالا نیز احتمال اینکه سایر متخصصان صنعت به محتوای شما لینک دهند را افزایش می‌دهد.

به زبان ساده، آگاهی از برند اولین قدم هر مشتری بالقوه است. بدون دانش کافی از یک برند، مردم محصولات شما را نمی‌خرند. اگر بتوانید از طریق بازاریابی محتوا آگاهی مثبتی از برند ایجاد کنید، به خوانندگان کمک می‌کنید تا با شرکت شما آشنا و راحت باشند، که می‌تواند منجر به روابط و مشارکت امیدوارکننده با آنها شود.

روابط با مشتریان را شکل می‌دهد

نوشتن محتوای عالی SEO باعث آموزش، تعامل، سرگرمی و ایجاد اعتماد می‌شود. هر یک از این ویژگی‌ها سنگ بنای هر رابطه عالی است، بنابراین منطقی است که سرمایه گذاری در خدمات نوشتن محتوای با کیفیت یکی از بهترین و آسان‌ترین راه‌ها برای ایجاد و تقویت روابط با مشتریان و ایجاد وفاداری به برند است. و البته، مشتریان برای هر کسب و کاری مهم هستند. شما می‌خواهید آنها از کار یا محصولاتی که به آنها می‌دهید راضی باشند، و امیدواریم که آنها بخواهند آن محصولات را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. این ارتباط اضافه شده از محتوای اطلاعاتی می‌تواند آن روابط را تقویت کند.

سرنخ‌های جدیدی ایجاد می‌کند

دلیل واقعی اینکه هر کسی یک شرکت تولید محتوا را استخدام می‌کند این است که محتوا منجر به تولید و افزایش ترافیک م‌ شود. کسب و کارها همیشه به منابع جدید سرنخ نیاز دارند تا بتوانند درآمدزایی کنند. نوشتن محتوای سئو بهترین راه برای اطمینان از اینکه افرادی که محصولات یا خدمات شما را جستجو می‌کنند می‌توانند سایت شما را پیدا کنند و پس از رسیدن به آنجا تصمیم بگیرند با شما تجارت کنند. این دلیلی است که شما می‌خواهید کلمات کلیدی مرتبط با صنعت خود را هدف قرار دهید. اگر شخصی به دنبال محصول یا خدمات خاصی است، می‌خواهید وب سایت شما در بین 10 سایت برتر برای یافتن او نشان داده شود.

نوشتن محتوای سئو بر جلب توجه خواننده متمرکز است، اما همچنین آنها را در سفر خریدار متقاعد می‌کند. از پیوندها، CTAها و دکمه‌های اشتراک‌گذاری مناسب برای موبایل استفاده کنید تا خوانندگان را تشویق کنید تا بر اساس آنچه آموخته‌اند عمل کنند. البته، شما همیشه نمی‌خواهید برای آن‌ها تبلیغ کنید (زیرا بیشتر محتوای شما باید اطلاعاتی باشد)، اما می‌توانید برخی از تلاش‌های بازاریابی استراتژیک را در هر پست وبلاگ انجام دهید.

نوشتن محتوای SEO می‌تواند همیشه سبز بماند

در حالی که درست است که بسیاری از محتواها به زمان حساس هستند، همان‌طور که بسیاری از آنها هنوز در سال‌های آینده مرتبط خواهند بود. این نوع مقاله محتوای همیشه سبز نامیده می‌شود، به این معنی که بسته به ارتباط و کیفیت یک قطعه، می‌تواند تا سال‌ها پس از تاریخ انتشار، ترافیک را افزایش دهد. یکی دیگر از مزایای عالی نوشتن محتوای سئو این است که این نوع محتوا برای تولید مقالات و پست‌های وبلاگ طولانی مدت طراحی شده‌است. و وقتی شروع به مشاهده کاهش ترافیک کردید، می‌توانید با تلاش کمی از جانب خود، دوباره آن را افزایش دهید، مثلاً با اشتراک‌گذاری آن مقاله مرتبط در رسانه‌های اجتماعی یا پیوند دادن به آن از طریق یکی از مقالات اخیرتان.

سخن آخر

محتوا می‌تواند هم متقاعد کننده و هم مفید باشد، به همین دلیل است که شرکت‌های بیشتری از یک استراتژی بازاریابی محتوا برای دستیابی به مشتریان خود به روش‌های جدید استفاده می‌کنند. از آنجایی که محتوا بسیار ارزشمند است، ایجاد مقالات و پست‌های وبلاگی که درجه یک و بهینه شده باشند بسیار مهم است. اینجاست که نوشتن محتوای سئو وارد می‌شود. با کمک محتوای قابل یافتن که جذاب و متقاعدکننده باشد، کسب‌وکار شما می‌تواند پیشرفت کند و به یک متخصص در صنعت تبدیل شود.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.