مقالات آموزشی

همه چیز درباره رپورتاژ آگهی در سایت خبر فارسی

مفید بود؟

رپورتاژ آگهی در سایت خبر فارسی می‌تواند کسب و کار شما را به خوبی و به طور موثر معرفی کند. خبر فارسی یک جستجوگر هوشمند خبری است که توسط شرکت دانش بنیان پرتوتک سامانه در بهمن ماه سال 1388 با هدف آسان شدن دسترسی کاربران به محتوای مفید سایت‌های خبری راه اندازی شد. این جستجوگر با استفاده از فناوری هوش مصنوعی به صورت خودکار می‌تواند ده ها هزار خبر از فضای مجازی را بخواند و طبقه بندی کند و در اختیار کاربران بگذارد.

 

این روش یک Feed Reader نیست و وابسته به RSSها برای دریافت خبر نخواهد بود. فناوری هوش مصنوعی این جستجوگر هوشمند روزانه ده ها هزار عنوان و متن خبر از خبرگزاری‌‍‌ها و سایت‌های مختلف خبری را به طور کامل می‌خواند و به صورت طبقه بندی شده در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. با توجه به این مزایای خبر فارسی انتشار تبلیغات و رپورتاژ خبری در اینجا می‌تواند در معرفی و رونق کسب و کار برند شما بسیار موثر باشد.

مهمترین نکات انتشار رپورتاژ آگهی در خبر فارسی

•    یک تیم حرفه‌ای از خبرنگاران، متخصصین سئو و متخصصین بازاریابی و برندینگ خبر فارسی رپورتاژ خبری شما را منتشر می‌کنند.
•    تالیف محتوای خبر با توجه به نیاز مخاطب و سفارشی شده برای تاثیر گذاری بیشتر توسط سایت خبر فارسی
•    فالو لینک کردن 1 تا 3 کلمه‌ی کلیدی از متن رپورتاژ آگهی به سایت شما
•    قرار دادن لینک سایت شما در سایت‌ خبر فارسی

اهمیت دانستن رتبه‌ی الکسای سایت خبر فارسی برای انتشار رپورتاژ آگهی

یکی از مهمترین ابزارها و سرویس‌های رتبه بندی سایت‌ها، الکسا است. الکسا سرویسی است که در سال 1996با هدف ارزیابی و سنجش ترافیک اطلاعات در فضای وب و آرشیو کردن صفحات وب ایجاد شد. هرچند سه سال بعد در سال 1999 شرکت آمازون این شرکت را خرید و مالک آن شد. جمع آوری اطلاعات ترافیک وب و رتبه بندی پایگاه‌های اینترنتی از نظر تعداد بازدیدها جزء اهداف این سرویس است که در نهایت سایت‌های مختلف را از نظر میزان دیده شدن از طریق یک سری الگوریتم‌های محاسباتی و معیارهای خاص رتبه بندی می‌کند.

 

نتایج این رتبه بندی‌ها و طبقه بندی سایت‌ها توسط الکسا برای صاحبان کسب و کار و برندها از اهمیت بالایی برخوردار است و آنها تلاش می‌کنند تا به سایت هایی تبلیغ بدهند که دارای رتبه‌ی بالایی باشد. خبر فارسی در میان سایت‌های ایرانی از رتبه‌ی خوبی از نظر الکسا قرار دارد و جزء 50 سایت برتر ایران است. خبر فارسی در میان سایت‌های ایرانی رتبه‌ی 42 و در میان سایت‌های جهانی رتبه‌ی 2.023 را دارد.

اهمیت دانستن عمر دامنه‌ی سایت خبر فارسی برای انتشار رپورتاژ آگهی

یکی دیگر از فاکتورها و مشخصه‌های مهم کسب و کارها و برندها برای انتشار رپورتاژ آگهی و تبلیغات در سایتی، عمر دامنه‌ی آن سایت است. هرچه سایت مورد نظر عمر دامنه‌ی بیشتری داشته باشد برای آن برند و کسب و کار مهم تر است. چرا که آنها معمولا به سایتی اعتماد می‌کنند که تبلیغات خود را بدهند که مدت زمان بیشتری از حضور و وجود این دامنه در اینترنت گذشته باشد. این نشان می‌دهد که آن دامنه از پیش زمینه‌ی قوی‌ای برخوردار است. برای گوگل هم این مسئله اهمیت دارد و آنهایی را بررسی می‌کند که حداقل از عمر دامنه‌شان یکسال گذشته باشد. سن، تاریج ایجاد، تاریخ بروزرسانی و تاریخ انقضای دامنه‌ی Khabarfarsi.com به ترتیب: 11 سال و 17 روز، سی‌ام ماه دسامبر سال 2007، دهم ماه جولای سال 2018 و سی‌ام دسامبر سال 2021 میلادی است.

اهمیت دانستن اتوریتی دامنه‌ی سایت خبر فارسی برای انتشار رپورتاژ آگهی

دامین اتوریتی یا اعتبار دامنه یکی دیگر از مشخصه‌ها و فاکتورهای برتری سایت‌ها نسبت به دیگر است. این نوع رتبه بندی بر اساس ابتکار MOZ.Com ایجاد شده است. نمره‌ی در نظر گرفته شده برای رتبه بندی سایت‌ها از نظر اتوریتی دامنه بین 0 تا 100 است که هر چه به عدد 100 نزدیکتر شوند یعنی دامنه‌ی آنها از نظر گوگل معتبرتر است.

 

یکی از مهمترین فاکتورهای افزایش امتیاز در این روش تعداد بک لینک‌های دریافتی سایت مورد نظر و اعتبار آنها است. در مقادیر پایین یعنی از 0 تا 20 امتیاز افزایش امتیاز آسانتر و از افزایش اعتبار از 60 به بالا کار بسیار سخت تر می‌شود. هرچه اتوریتی دامنه‌ی سایتی بالاتر باشد شانس آن برای قرار گرفتن در صفحات و نتایج بالاتر گوگل بیشتر می‌شود. نمره‌ی اتوریتی دامنه‌ی سایت خبر فارسی 64 است.

مزایای خدمات رپورتاژ آگهی در خبر فارسی توسط سایت وبتو

خدمات رپورتاژ آگهی توسط رایامارکتینگ در سایت خبر فارسی به بهترین نحو ارائه می‌شود. محتوای رپورتاژ به صورت کاملا رایگان برای این سایت تهیه می‌شود و بارگذاری آن پس از تایید کاربر در سایت انجام می‌شود. در ادامه مزایای خدمات رپورتاژ آگهی برای سایت خبر فارسی توسط رایامارکتینگ ذکر می شود :

1-با انتشار رپورتاژ آگهی در خبر فارسی توسط رایامارکتینگ، برند خود را به طور کامل معرفی کنید.
با رپورتاژ آگهی شما از جهات مختلف برند، زمینه‌ی فعالیت شرکت و محصولات و خدمات خود را معرفی خواهید کرد. در اینجا شما در واقع با خلق یک داستان به طور غیر مستقیم تبلیغ می‌کنید. هرچه قلم شما قوی تر، رساتر و شیواتر باشد؛ مخاطب بیشتر ترغیب می‌شود تا آخر مقاله‌ی‌تان را بخواند. اگر بتوانید او را ترغیب کنید که تا آخر مقاله‌تان را بخواند و از آن خوشش بیاید، حتما به سایت شما در پایان سر می‌زند و شاید هم خرید کند یا از خدماتتان استفاده کند. در این شکل تبلیغاتی شما فرصت بیشتری برای معرفی و شناساندن برند و کسب و کارتان به مخاطبین پیدا خواهید کرد و مخاطب بیشتری را می‌توانید جذب کنید.

 

2-با انتشار رپورتاژ آگهی در خبر فارسی توسط رایامارکتینگ، در معرض دید و توجه مخاطبین زیادی قرار می‌گیرید.
یکی از اهداف مهم از انتشار رپورتاژ آگهی جذب مخاطب حداکثری است. مخاطبینی که قبلا از برند و کسب و کار شما اطلاعی نداشتند حالا می‌توانند از طریق سایتی که در آن این مقاله‌ی تبلیغاتی را منتشر کرده اید، جذب شما شوند. هرچه قلم و نوع نوشتار شما عام تر و به سلیقه‌ی این مخاطبان نزدیک تر باشد، مخاطب بیشتری را می‌توانید جذب کنید. در این مقاله‌های تبلیغاتی شما می‌توانید از زوایای مختلف برند و کسب و کارتان را معرفی کنید. زوایایی که در دیگر شکل‌های تبلیغاتی فرصت و شرایط معرفی آنها فراهم نمی‌شود. چرا که در این شکل تبلیغاتی شما فرصت بیشتری برای عرض اندام خواهید داشت. وقتی با صداقت از جهات و زوایای بیشتری داستان شکل گیری برند، اهداف و خدمات و محصولات خود را معرفی کنید؛ مخاطب بیشتری را جذب و روند موفقیت آمیزتری را طی خواهید کرد.

3-با انتشار رپورتاژ آگهی در خبر فارسی توسط رایامارکتینگ، اعتبار برندینگ شما بالاتر می‌رود.
امروزه برندها برای جذب مخاطب بیشتر تلاش می‌کنند تا اعتبار بیشتری کسب کنند. آنها از راه‌های مختلف و بعضا پر هزینه تلاش می‌کنند تا اعتبار بیشتری کسب کنند. اگر برندی هستید که تازه فعالیت خود را آغاز کرده اید و در پی کسب اعتبار بیشتر هستید از انتشار رپورتاژ آگهی در سایت‌های پرطرفدار می‌توانید به این هدف خود دست پیدا کنید. چرا که این سایت‌ها مخاطبین و اعتبار زیادی نزد آنان دارند و اگر نام برند و آدرس سایتتان در آنجا آورده شود؛ می‌توانید اعتبار خود را بالا ببرید. یک راه دیگر برای بالا بردن اعتبار از این طریق این است که در سایت خودتان این مسئله را منعکس کنید.

4-با انتشار رپورتاژ آگهی در خبر فارسی توسط رایامارکتینگ، با هزینه‌ی کمتر نتیجه‌ی بهتری بگیرید.
هرچند تبلیغ کردن راه بسیار مهمی برای مطرح کردن نام برندتان و زمینه‌ی فعالیت کسب و کارتان برای جذب مخاطب بیشتر و فروش بالاتر محصولاتتان است؛ اما تبلیغات هزینه دارد. اگر کسب و کار نوپایی هستید باید به دنبال راه‌هایی برای کاهش هزینه‌هایتان باشید. انتشار رپورتاژ آگهی یکی از کم هزینه ترین و در عین حال موثرترین روش‌های تبلیغات کسب و کار و برندها است. هزینه‌ی رپورتاژ آگهی در سایتی پرطرفدار چیزی کمتر از 1 میلیون است در حالی که هزینه‌ی انتشار هر بنر تبلیغاتی بیش از 1 میلیون خواهد بود.

 

5-با انتشار رپورتاژ آگهی در خبر فارسی توسط رایامارکتینگ، سئوی وبسایت خود را تقویت کنید.
مهمترین هدف انتشار رپورتاژ آگهی در سایت‌های خبری معروف و پر طرفدار، تقویت سئوی سایت شما است. هرچه سئوی سایت شما بالاتر رود در بهترین نتایج و صفحات گوگل قرار می‌گیرد. اگر شما در صفحات اول و نتایج بالاتر گوگل قرار بگیرید، مخاطب بیشتری را به سایتتان جذب کرده و فروش بالاتری را تجربه خواهید کرد. وقتی آدرس و لینک سایت شما در این سایت‌های خبری پرطرفدار آورده شود به خاطر سئوی خوب و بالای آن، سئوی سایت شما هم بالاتر می‌رود و در نتایج بهتر جستجوی گوگل قرار می‌گیرید.

6- رپورتاژ آگهی در خبر فارسی که توسط رایامارکتینگ منتشر شده است؛ هیچگاه حذف نخواهد شد.
چه چیزی از این بهتر که حضور برند و نام سایت شما برای همیشه در سایت‌های خبری پرطرفدار باقی بماند و حذف نشود. شاید مهمترین مزیت تبلیغ از طریق رپورتاژ خبری همین باشد. شاید پس از مدتی صفحه‌ی متعلق به رپورتاژ خبری سایت شما در آن سایت‌ها دیگر جزء صفحات ابتدایی نباشد اما هرگز پاک نخواهد شد. اگر مقاله‌ی تبلیغاتی شما خوب نوشته شده باشد و اصول سئو را به خوبی در آن رعایت کرده باشند و دارای اطلاعات با ارزش و مفید باشد حتی پس از سالها با جستجوی افراد می‌تواند دوباره در صفحات اول گوگل نمایش داده باشد. مهمترین مسئله این است که لینک‌ها و آدرس سایت شما برای همیشه مورد توجه گوگل قرار می‌گیرد و هیچگاه فراموش نخواهند شد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.