هزینه تولید محتوا ورزش 3 چقدر می باشد. سایت ورزش 3 یکی از سایت هایی می باشد که امروزه به یکی از پربازدیدترین سایت ها در زمینه ورزش و اخبار ورزشی تبدیل شده است. روزانه افراد زیادی از این سایت دیدن می کنند.
مقاله ها، ویدئو ها و اخبار آن را مطالعه می کنند، از نتایج زنده مسابقات آگاه می شوند. شاید بتوان با قاطعیت گفت که سایت ورزش 3 در حال تبدیل شدن به قدرتمندترین سایت و رسانه در زمینه ورزشی می شود.
سایت ورزش 3
یکی از جذابترین و جالب ترین موضوعات، ورزش می باشد. بسیاری از مردم با اینکه ورزش نمی کنند ولی به ورزش علاقه مند هستند. در گذشته نیز معمولا روزنامه های ورزشی جز پرتیتراژترین روزنامه بوده اند. نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا ورزش و مسابقات ورزشی تماشاگران و مخاطبان بسیاری دارد.
سایت ورزش 3 یکی از سایت هایی می باشد که این روزها تخصصی بر روی ورزش فعالیت می کند. اخبارهای ورزشی را اعلام می کنند، نتایج مسابقات را بررسی می کند. جدول لیگ های ورزشی را منتشر می کند. و کاملا حرفه ای بر روی تولید محتوا در زمینه ورزشی فعالیت دارد. و تقریبا در مورد تمام ورزش ها نیز فعالیت دارد.
سایت ورزش 3 یک سایت کاملا محتوا محور می باشد. با استفاده از تولید محتوا مخاطبین بسیاری را جذب خود کرده است. ترافیک سایت خود را بالا برده است و رتبه الکسا خود را بالا برده است. در گوگل نیز رتبه بسیار خوبی دارد. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی هزینه تولید محتوا سایت ورزش 3 بپردازیم.
هزینه تولید محتوا ورزش 3
در نگاه اول شاید اینگونه به نظر بیاید که سایت ورزش 3 با توجه به اینکه ترافیک بسیار خوبی دارد و همچنین رتبه الکسا بسیار عالی را نیز دارد، برای تولید محتوا هزینه های بسیار زیادی را پرداخت می کند اما واقعا به این صورت نیست. با ما همراه باشید تا با انواع محتواهایی که در این سایت منتشر می شود آشنا شویم و هزینه هایی که آنها بابت تولید محتوا می دهند را موشکافی کنیم.
جدول مسابقات
شما زمانی که وارد سایت ورزش 3 می شوید، اولین قستی که نظر شما را جذب می کند نمودارها و جدول لیگ ها و مسابقات می باشد. معمولا جدول لیگ ها و مسابقات کاملا در سایت های مخصوص خود مسابقات منتشر می شود و در اختیار مردم می باشد. و سایت ورزش 3 نیز بر اساس همان جدولی که در سایت های اصلی وجود دارد اقدام به بازنشر آنها می کند. و می توان گفت که بابت این بازنشر هیچگونه هزینه ای در راستای تولید محتوا نمی پردازد بلکه از سایت های اصلی دریافت و در سایت خود برای مخاطبین قرار می دهد.
اخبار ورزشی
اخبار ورزشی دومین مدل تولید محتوا در این سایت می باشد. این سایت سعی دارد با استفاده از انواع منابعی که موجود می باشد، اخبار تمام رشته های ورزشی را منعکس کند. اعم از نتایج مسابقات، که در بازه های زمانی مختلف مانند جام جهانی فوتبال که همیشه نتایج مسابقات را به صورت زنده در تمام شبانه روز منتشر می کرد و یا در زمان مسابقات المپیک و بازی های آسیایی اخبار تمام رشته های ورزشی را منتشر می کرد، جدول تعداد مدال هایی که کشورها کسب کرده بودند را به صورت لحظه ای منتشر می کرد.
و یا در زمان های عادی نسبت به انتشار خبر نقل و انتقالات بازیکنان و یا اتفاق هایی که در زمینه ورزشی رخ می دهد اقدام می کنند. بسیاری از این اخبارهایی که این سایت و یا سایت هایی دیگر منتشر می کنند، بیشتر بر اساس اطلاعاتی می باشد که خود باشگاه ها و یا بازیکنان اعلام می کنند و این سایت در صفحه خود آنها را منتشر می کند.
البته نباید فراموش کرد که افراد و خبرنگارانی در این سایت مشغول به فعالیت هستند. آنها اطلاعات را کسب می کنند و با توجه به سیاست های سایت آن را در اختیار مخاطبین خود قرار می دهند. این افراد که وظیفه تولید محتوا در این سایت را بر عهده دارند، با استفاده از منابع داخلی و خارجی اخبار را جمع آوری می کنند و ترجمه می کنند، با توجه به سیاست ها و نگرش های سایت ورزش 3 آن ها را منتشر می کنند.
ارائه انواع آمارهای مختلف در رابطه با هر ورزشی که برای دوستداران آن رشته ورزشی جذاب می باشد. برای مثال جدول گلزنان لیگ فوتبال ایران. تعداد پاس های منجر به گل تیم پرسپولیس در طول نیم فصل. همه این مطالب عنوان هایی هستند که مخاطبین بسیاری دارند.
ویدئوهای ورزش 3
یکی دیگر از بخش های جذاب این سایت، ویدئوهایی می باشد که در این سایت وجود دارد. بیشتر ویدئوهای این سایت برگرفته از گوشه هایی از مسابقات و یا صحنه های جالب رشته های ورزشی مختلف می باشد. برای مثال صحنه های گل یک مسابقه، یا اتفاق جالبی که در یک مسابقه رخ داده است. همه این موارد، باعث شده که مخاطبین بسیاری به این سایت مراجعه کنند و از ویدئو های آن دیدن کنند و لذت ببرند.
به طور کلی اگر بخواهیم در رابطه با هزینه تولید محتوا در ورزش 3 صحبت کنیم، باید بگوییم که این سایت با هوشمندی بسیار بالا یک بازار هدفی را مشخص کرده است و نیاز این بازار هدف خود را به خوبی درک کرده است. و با جمع آوری اطلاعات ورزشی، ویدئو، عکس و نوشته ها ورزش دوستان زیادی را به خود جذب کرده است.
این سایت هزینه های زیادی بابت تولید محتوا نمی پردازد بلکه تنها با جمع آوری اطلاعات و اخبار و ترجمه آنها و منتشر کردن آنها ترافیک بسیار زیادی را به سایت خود سرازیر کرده است. هزینه هایی سایت ورزش 3 بابت تولید محتوا می پردازد، صرفا برای ترجمه اطلاعات، ویرایش اطلاعات و ویرایش ویدئو و عکس می باشد. افرادی که در این سایت مشغول به فعالیت به عنوان تولید کننده محتوا هستند، هر روز و به صورت مستمر اخبارها را پیگیری می کنند، مسابقات را بررسی می کنند. جذاب ترین و مورد توجه ترین قسمت ها را انتخاب کرده، ویرایش می کنند و با توجه به اهداف سایت آنها را در سایت ورزش 3 منتشر می کنند.