مقالات آموزشی

آشنایی با سفارش بازاریابی محتوا

مفید بود؟

بازاریابی محتوا همان طور که می دانید از شیوه های جدید و بسیار تاثیر گذار در تبلیغ محصولات و خدمات یک کسب وکار می باشد. با کمک بازاریابی محتوا می توانید محصول و خدمات خود را فراتر از مرزها معرفی کنید و به دنبال مشتریان وفادار باشید. بنابراین می توانید از طریق سفارش بازاریابی محتوا، تولید محتوای مورد نیاز خود را به متخصصین این حوزه بسپارید. در ادامه ما توضیحاتی راجع به سفارش بازاریابی محتوا برای شما قرار می دهیم که به شما بیش تر کمک می کند. پس با ما همراه باشید.

سفارش بازاریابی محتوا

قبل از سفارش بازاریابی محتوا اولین نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که بازاریابی محتوا از سه قسمت تشکیل شده است: استراتژی محتوا، تولید محتوا و انتشار محتوا. کلیدی ترین قسمت، تولید محتوا می باشد. قسمت بعدی استراتژی محتوا می باشد که قدرت اجرا و پیاده سازی و اثر بخشی محتوا به همین قسمت مربوط است. برای اینکه تولید محتوای اثر بخش داشته باشید و بعد از منتشر کردن محتوا نتیجه مورد نظر را دریافت کنید باید به بخش بسیار توجه کنید. شما باید در مورد اهداف اصلی تولید محتوا اطلاعاتی به دست آورید.

اهداف اصلی تولید محتوا

برای سفارش بازاریابی محتوا اول باید بدانید که تولید محتوا چه اهدافی را در بر می گیرد. پس به ادامه مطالب توجه کنید.

  • آموزش در زمینه‌های تخصصی و کاربردی در حوزه کسب وکار
  • اطلاع‌رسانی و آگاه کردن مخاطبان به طور گسترده
  • سرگرمی و لذت بردن مخاطبان از سایت
  • الهام‌بخشی و ترغیب مخاطبان به تعامل با مخاطبان دیگر و خود صاحبان کسب وکار

در واقع تولید محتوا در قالب ها و فرمت های متفاوت انجام می گیرد. تولید محتوا باید به گونه ای انجام گیرد که علاوه بر معرفی خود شرکت، محصولات و خدمات، بتواند نیازهای مخاطبان را نیز برطرف کند. اگه محتوای شما بتواند تمامی موارد ذکر شده را داشته باشد. بنابراین می تواند موفق عمل کند. تولید محتوا بخش گسترده ای از فرایند بازاریابی محتوا را شامل می شود که خود شامل بخش های متفاوتی می باشد. محتوا در 4 قالب کلی تولید می شوند. اما می تواند فرمت های زیادی را دربر بگیرد.

  • تولید محتوای متنی
  • تولید محتوای گرافیکی و تصویری
  • تولید محتوای ویدیویی
  • تولید محتوای صوتی

چهار قالب اصلی تولید محتوا می باشد که در سفارش بازاریابی محتوا باید مشخص گردد. سفارش بازاریابی محتوا توسط شرکت ها به صورت زیر دسته بندی می شوند. می توانید با توجه به کسب وکار خود یکی از این دسه ها را انتخاب کنید و وارد مرحله سفارش بازاریابی محتوا بشوید.

  • محتوای متنی بلاگ: هدف اصلی در تولید این نوع محتوا، رعایت سئو متن و جذب مخاطب می باشد.
  • محتوای متنی تألیفی: هدف اصلی محتوای تألیفی، ارتباط بیش تر با مخاطب است. محتوا به گونه ی عامیانه بیان می شود.
  • تولید رپورتاژ: معرفی وب‌سایت و خدمات و محصولات در وب‌سایت ‌های دیگر و مشابه با وب سایت صاحب کسب وکار
  • تولید محتوای گرافیکی: برای آن دسته از افراد که به هر علتی امکان مطالعه و یا فرصت و حوصله مطالعه ندارند. باعث اثر گذاری بیش تر در جذب مخاطب می شود.
  • تولید محتوای صوتی: به منظور صرفه‌جویی در زمان مخاطبان به صورت صوتی تهیه می شود تا هر زمان مخاطب بتواند به آن گوش دهد. محتوای صوتی روایت متن محتوا می باشد.

اگر شما سفارش بازاریابی محتوا به صورت موردی دارید، با کمک نویسندگان مجرب طرف سه روز بعد از فرایند خرید، محتوای مورد نظر شما تولید و برای شما ارسال خواهد شد.

ویژگی‌های سفارش بازاریابی محتوا

  • ترجمه و تولید محتوا به صورت منحصربه‌فرد و بدون کپی
  • استفاده از یک رفرنس و منبع معتبر برای تولید محتوا با موضوع تعیین شده
  • تولید محتوا بر اساس به‌روزترین استانداردهای سئو و جدید ترین مطالب
  • استفاده از کلمات و عبارات کلیدی درخواستی در عنوان و متن محتوا
  • تکمیل اطلاعات تخصصی مربوط به سئو برای اثربخشی بیشتر در هنگام بارگذاری محتوا در وب سایت
  • نمایش بخش‌های مهم و کلیدی محتوا
  • خلاصه‌سازی محتوا متناسب با شبکه‌های اجتماعی
  • رعایت کامل اصول نگارشی در محتوا

فرایند سفارش بازاریابی محتوا

اولین مرحله انتخاب موضوع و مشخص کردن تعداد محتوایی که مورد نیاز می باشد.

مشخص کردن میزان کلمات و همچنین تعیین کلید واژه های مورد نظر

پرداخت هزینه

برنامه ریزی برای زمان انجام و تحویل محتوا های درخواستی

ارسال و تایید محتوا

دریافت محتوا توسط مشتری

سفارش بازاریابی محتوا در حجم بالا

در حین سفارش شما می توانید تعداد سفارش بازاریابی محتوا و زمان تحویل و میزان تحویل در روز را مشخص کنید.

مراحل کار سفارش بازاریابی محتوا

سفارش بازاریابی به چند صورت، تالیفی، ترجمه ای، تالیف و ترجمه و بازنویسی می باشد. شما می توانید با توجه به موضوع خود یکی از این موارد را انتخاب کنید.

کلمات کلیدی مد نظر شما وهمچنین موضوعاتی که شما می خواهید راجع به آن محتوا تولید شود از طرف شما برای نویسنده ارسال می گردد.محتوا توسط نویسنده تولید می شود و بعد از تایید برای شما ارسال می گردد.

اگر از سایت خاصی می خواهید استفاده کنید می توانید لینک سایت را در زمان سفارش در اختیار نویسنده قرار دهید.

محتوای تولید شده توسط نویسنده از لحاظ اینکه کپی نباشد حتماً چک می شود  محتوا مختص مشتری بوده و در هیچ وب سایت و یا شبکه ی اجتماعی منتشر نمی گردد.

در سفارش بازاریابی محتوا اصول مربوط به سئو حتماً رعایت می شود، چگالی کلمه کلیدی اصلی حتما رعایت می گردد. از کلمه کلیدی در عنوان، پاراگراف اول و در زیر عنوان ها استفاده می شود. از کلمه کلیدی فرعی نیز در محتوا استفاده می شود. از ابزارهای Google Keyword Planner و Google Trends می توانید درصد چگالی کلمات کلیدی را مشخص کرد.

متخصصان تولید محتوا به دلیل به کارگیری نویسندگان با رشته های مختلف در زمینه های مختلف و موضوعات مختلف توانایی تولید محتوا را دارند. اگر شما نیاز به تولید محتوایی بسیار تخصصی دارید. احتمالاً باید هزینه متفاوتی پرداخت کنید.

قبل از اینکه سفارش بازاریابی محتوا تایی شود به دست مشتری برسد و در سایت بارگذاری شود، توسط تیم تولید محتوا بررسی می شود و کیفیت محتوا تضمین می گردد. اصول نگارشی، اصول سئو، عدم کپی کاری، روان نویسی و … حتماً بررسی می گردد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.