مقالات آموزشی

نحوه انجام مارکتینگ کسب و کارخود

مفید بود؟

شخصا به مطالعه ی توصیفات اغراق آمیز یک تبلیغ تمایل دارید یا مطالعه ی چند سطر داده و اطلاعات علمی و دقیق که قابلیت راستی آزمایی داشته باشند؟
رپورتاژ، خبر و مقالاتی که در این چارچوب ارائه می شوند می توانند اثراتی فوق العاده بزرگ در روند مارکتینگ شما داشته باشند؛ اگر به دنبال ایجاد یک توپخانه ی قدرتمند تبلیغاتی هستید؛ با همراه باشید تا روند صحیح تعیین استراتژی مارکتینگ را با هم کشف کنیم.

چرا رپورتاژ اکثریت قریب به اتفاق قالب های تبلیغاتی سنتی را شکست می دهد؟

تا به حال مامور چاپ یک تبلیغ در روزنامه، مجله یا نشریه ای خاص شده اید؟ اگر در حال حاضر چنین وضعیتی دارید پیشنهاد می کنیم برای یک لحظه دست نگه دارید. نگاهی دوباره به اندازه ی تبلیغ چاپ شده در روزنامه داشته باشید، می توانید برایش تصویر انتخاب کنید؟ یک لحظه خود را جای خواننده و مخاطب قرار دهید، این متن را مطالعه کرده و اطمینان می کنید؟
حال یک مقاله با تیتری چشم نواز را مجسم کنید، از قضا موضوع راجع به همان حوزه ای است که شما به دنبال کسب آگاهی در آن هستید و از هجوم و حمله ی تبلیغات برندهای مختلف که هر یک ادعا دارند بهترین قیمت و کیفیت را ارائه می دهند خسته شده اید. این مقاله واقعا هرآن چه که نیاز دارید تا به انتخاب صحیح دست پیدا کنید را رایگان در اختیارتان قرار داده، به ارائه ی دهنده ی چنین مقاله ای اعتماد نمی کنید؟

رپورتاژ را چگونه تهیه کرده و به کار بگیریم تا حداکثر بهره وری نصیبمان شود؟

مانند هر حوزه ای رپورتاژ نویسی هم امری است تخصصی که از عهده ی افراد آموزش دیده، کارکشته و با علم و دانش بر می آید. معمولا انتشاراتی که چاپ رپورتاژ را به عنوان سفارش در دستور کار دارند خود رپورتاژ نویس هایی حرفه ای را استخدام می کنند و از این طریق شما به عنوان کارفرما کافی است آن چه می خواهید را در اختیارشان قرار داده و کار را تحویل بگیرید.
اما اگر به هر دلیلی نگارش و تهیه ی رپورتاژ را شخصا به عهده گرفته اید، یا می خواهید عیار کیفی پیشنهاداتی که به شما شده است را بسنجید کافی است متن را نگاه کنید، اگر یک مقاله ی مستند است(شبیه مقاله خیر، ی مقاله ی کاملا مستند) و در صورت قرار گیری بین سایر نوشته های آن انتشارات چشمک نخواهد زد، بله رپورتاژ شما کیفیت لازم را دارد.
در نتیجه اینکه اولا سراغ انتشاراتی بروید که پیش بینی می شود مخاطبین شما به طور حداکثری آن را دنبال می کنند(مخاطبین نشریه و برند یا کسب و کار شما باید اشتراک حداکثری داشته باشند)؛ دوما این که تا حد امکان کیفیت کار را بالا برده و مقاله و ساختاری مستند ارائه دهید.
در صورت رعایت نکات کیفی بالا موفقیت دور از دسترس نخواهد بود.

چگونه یک خبر معمولی را به رپورتاژ و سپس ابزار قدرتمند ارتقای SEO تبدیل کنیم

شاید واقعا اغراق آمیز به نظر برسد اما Timothy Ferriss اعلام می کند که نشر خبر به صورت سنتی مرده است و راه احیای آن تنها انتشار در فضای اینترنت و تبدیل آن به ابزاری برای ارتقای SEO است.
کلیت موضوع تفاوتی ندارد. ابتدا باید انتشارات اینترنتی محبوب و با اعتباری را بیابید. توجه داشته باشید که ارزش دارد هزینه ی زیاد و بالایی را در مرحله ی اول بپردازید اما برای مقالات خود اعتبار بخرید. باقی راه تقریبا مشابه است با این تفاوت که خود یا نویسنده ی رپورتاژ شما باید چارچوب کاری فضای مجازی را بشناسد، همان طور که می دانید تسخیر فضای مجازی به معنی پیروزی در عرصه ی مالی است؛ این همان چیزی نیست که از مارکتینگ انتظار داریم؟

یک راه هوشندانه

توجه داشته باشید که مارکتینگ نیازمند تدوین استراتژی است و توصیه ی ما این است که از تمامی ظرفیت های ممکن استفاده کنید. اما گاهی اوقات می توان سراغ راه های هوشمندانه ای رفت و فایده ی دوچندانی کسب کرد.
پیشنهاد ما این است؛ امروزه بسیاری از سایت ها و خبرگزاری ها نیازمند محتوا و مطلب هستند. آن هایی که در حوزه ی کاری شما مشغول هستند را شناسایی کنید و به آن ها پیشنهاد محتوای رایگان در ازای امکان قرار دادن نام خود در آن ها را ارائه دهید.
از این طریق رپورتاژ رایگان منتشر می کنید و یک بازی دوسر برد برای خود و طرف مقابل را رقم می زنید، این طور به نظر می رسد که چنین اقدامی هوشمندانه تر از قرار دادن لینک محتوا در سایر سایت ها باشد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.