مقالات آموزشی

همه چیز در خصوص محتوای حمایت شده بدانید قسمت سوم

مفید بود؟

تنوع درخواست محتوای حمایت شده: تا زمانی که تعدادی از نشریات فقط تعهدات دراز مدت را به بازاریابها ارائه داده بودند ،بررسی جهت قیمت گذاری ابتدایی بر مبنای هزینه ی مقالات حمایت شده، می بود که شامل این مزایای بودند(بنر، ایمیل، آگهی های اجتماعی و …)  قیمت گذاری برای برخی از واحدهای نشریات می توانستند گرانتر باشند. بر همین اساس  مدل کاهشی خیلی نمی توانست پیش بینی کننده قیمت دقیق در همه سناریوها باشد.
داده های حساب کاربری اجتماعی: همه نشریات آنلاین، حساب کاربری در Facebook یا Twitter یا Pinterest ندارند. در این موارد عدد صفر به عنوان تعداد دنبال کنندگان در نظر گرفته می شد همچنین برای نشریاتی که چندین حساب کاربری روی یک شبکه دارا بودند در مطالعه صورت گرفته حساب کاربری که بیشترین تعداد دنبال کنندگان را دارا بود در نظر گرفته شد.
اشتباهات رتبه بندی Alex: Alex در عموم اعتراف کرد که محدودیت هایی در مورد قضاوت داده هایی که خودش قرار داده وجود دارد. به این ترتیب که سایتهایی که نسبتاَ ترافیک پایینی دارند نمی تواند مورد اندازه گیری دقیق توسط Alexa قرار بگیرند.

تجزیه و تحلیل

گرف پایین قصد دارد متدولوژی دقیقی را نمایش دهد که ما در بررسی های انجام شده جهت قیمت گذاری مقاله های حمایت شده مورد استفاده قرار داده ایم. هدف اطمینان بخشیدن به کاربران در مورد مدل قیمت گذاری ما می باشد تا به این ترتیب آنها بتوانند به راحتی با فرمولها سازگار باشند.
زمانی که تمام قیمت ها درگرف قرار گرفت، ستونها در انتهای هر یک از طیف های قیمت گذاری نمایان خواهند شد. به منظور تطبیق یافتن با مناطق متراکم، در این بررسی قیمتها شکسته شده و مدل های کاهشی  برای بلاگها و نشریات به صورت جداگانه در نظر گرفته شده اند.

تحلیل قیمت گذاری بلاگ

گرفی که در پایین آمده نشان دهنده ی توزیع قیمت روی تمام ۴۷۴ بلاگی که در این مطالعات مورد بررسی قرار گرفت، می باشد.

به دلیل طیف گسترده و فرکانس پایینی که روی قیمتهای ثبت شده در بیشتر محدوده ها وجود دارد، ما تصمیم گرفتیم به این نقاط داده برچسب، داده های خارج از محدوده را اطلاق کنیم. برای اینکه مدل پیش بینی کننده دقیق تر باشد داده های خارج از محدوده (تقریباَ‌۳.۸ درصد از نمونه ) را از تجزیه و تحلیل حذف کردیم که به این ترتیب تنوع به ۸۷ درصد کاهش پیدا کرد. مشخصه های توصیفی برای نمونه بلاگ داده قبل و بعد از حذف داده های خارج از محدوده در این بررسی آمده است.
در نهایت ۴۵۶ نمونه باقی ماند، یک تست کاهشی چند گانه روی قیمت صورت گرفت که در آن تمامی متغیرهای پیش بینی شده اعمال شد. بعد هر یک از متغیرها که کمترین مقدار را داشتند از فرمول قیمت گذاری حذف شدند و  مدل کاهشی برای بلاگها به صورت زیر ارائه داده شد:

نتیجه نهایی مورد اطمینان، فرمول محاسبه عادلانه قیمت برای یک مقاله ی حمایتی مربوط به بلاگ را مشخص کرد.

 

آنالیز قیمت گذاری نشریه

گرف پایین نشان دهنده توزیع قیمت گذاری روی تمام ۷۶ نشریه به کار گرفته شده در این مطالعه می باشد.

 

داده های خارج از محدوده  به دلیل میزان کیفیت و سایز بزرگ نشریه ها درمدل کاهشی حفظ می شوند. مشخصه های توصیفی در بررسی واقعی قابل دسترس می باشد.
متدهای همسان با تحلیل وبلاگها جهت ساخت مدل پیش بینی کننده قیمت گذاری نشریات به کار گرفته شد که به این ترتیب یک مدل کاهشی چند متغیره مورد اجرا قرار گرفت. بعد از حذف متغیرهای نامناسب خروجی به این شکل مشاهده شد:

نتیجه نهای که به طور دقیق مشخص کننده فرمول عالانه محاسبه قیمت مقالات حمایت شده بر روی نشریات است، به این ترتیب می باشد:

 

همه ی مواردی  که با این محاسبات به آنها واقعاً دست پیدا کرده ایم
اکنون با فرمولهای زیر، بازاریابها روشی برای ارزش گذاری مقالات حمایت شده ی روی وبلاگها و یا نشریات در هنگام خرید و یا مذاکره خواهند داشت.
پیش از این مطالعه و بررسی هیچ راهی وجود نداشت که این اطمینان را به بازاریابها بدهد که معامله ی این کانالهای نوظهور منصفانه صورت گرفته است یا خیر .
فرمول قیمت وبلاگ = -60.5 + 5.97(DA) + 0.978(1000 نفر طرفدار در فیس بوک) + 15.1(PR) – 0.000007(AR)
فرمول قیمت نشریه = -37000 + 314(DA) + 20.9(1000 نفر طرفدار در فیس بوک) + 5152(PR) – 46.6(1000 نفر دنبال کننده در Pinterest)

در هنگام استفاده از فرمول بالا به این نکته توجه داشته باشید که رسانه های خرید نیز باید توجه داشته باشند که نشریات درجه یک مجموعه مقالات حمایت شده را به روشهای گوناگون ارائه می دهند. در پایین مثالهایی از برخی تغییرات در مجموعه مقاله ی حمایت شده آورده شده است:

 

شبکه و ابزارهای مقالات حمایت شده

در زمان انجام تحقیقات، ابزارها و شبکه های متعددی شکل گرفتند. برخی شبکه ها تنها با این هدف راه اندازی شدند که امکان اتصال بازاریابها با نشریه ها برای محتوای حمایت شده را فراهم کنند. Hubspot حتی یک شبکه تبلیغاتی غیر رسمی را برای شرکای خود در راستای ایجاد ارتباط با مشتریان نشریه راه اندازی کرد. ابزارهای اندازه گیری محتوا نیز کار خود را شروع کردند، مانند Nudge که برای اندازه گیری محتوای حمایت شده ساخته شد.

تعدادی از شبکه ها و ابزاریهای شایان ذکر :

  • Adproval: یک رسانه ی بازار فروش برای اتصال نشریات و تبلیغ کنندگان می باشد.
  • BlogHer : یک وبلاگ و شبکه اجتماعی تاثیر گذار می باشد که تمرکز آن روی رسانه های اجتماعی ای می باشد که خانمهارا تحت پوشش قرار داده است.
  • Blogvertise: یک بازار فروش برای برقراری ارتباط نشریات و تبلیغ کننده هاست.
  • Buysellads: یک بازار فروش برای برقراری ارتباط نشریات و تبلیغ کننده هاست.
  • Cision: پایگاه داده ی برندهای بازاریابی محتوا است که شامل پایگاه داه های قابل جستجو در 2000 موقعیت مورد حمایت قرار گرفته توسط 1000 نشریه ی آمریکایی است.
  • GroupHigh: بلاگر گسترش دهنده نرم افزار بازاریابی است که به شما در پیدا کردن وبلاگ نویس ها کمک می کند، همچنین مدیریت و بررسی ارتباطات و نتایج را به عهده دارد.
  • Izea: یک بازار مورد حمایت قرار گرفته است که ارتباط شبکه های اجتماعی موثر را با برندها برقرار می کند.
  • Markerly: یک Platform برای تقویت برند می باشد که ارتباط برندها با وبلاگ نویس ها را برقرار می کند.
  • Sway group: ارتباط برندها و آژانسها را در شبکه ی گسترده ای از وبلاگ نویسان زن، روی وب برقرار می کند.
  • The Syndicate: یک برند برای کشف سابقه ی شریک و وبلاگ در شبکه های حمایت پذیر می باشد.

با افزایش محتوای آنلاین نشانه ای از کاهش سرعت مشاهده نشد, استفاده از محتوای حمایت شده مانند کانال های بازاریابی بی شک رو به گسترش هر چه بیشتر می باشد. به علاوه، این روش برای ناشران که اشخاصی هستند که همیشه سعی در ایجاد درآمد از طریق اینترنت داشته اند، یک منبع درآمد ثابت می باشد.
از آنجایی که محبوبیت محتوای حمایت شده رو به افزایش است این احتمال می رود که قوانین دولتی برای آن وضع گردد. تا آن زمان، این پست راهنمای قطعی محتوای حمایت شده در نظر گرفته می شود.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.