مقالات آموزشی

آنچه که باعث ارتقای برند شما در مسیر بازاریابی محتوا می شود قسمت دوم

مفید بود؟

بازاریابی محتوا فرایندی است که در آن با استفاده از ابزارهای مختلف، قصد داریم مخاطب بیشتری به سمت برند خود جذب کنیم. با توجه به گسترش استفاده از فضای مجازی و انتقال سریع اطلاعات میان افراد مختلف، شما هم برای رشد و پیشرفت، نیازمند استراتژی جدیدی هستید. در این میان، رعایت چند اصل اساسی برای ادامه فعالیت و بازاریابی صحیح شما حیاتی هستند.

  • در بهینه سازی محتوای خود، کلمات کلیدی جستجوگرها را بخشی از عنوان خود قرار دهید. این مساله کمک خواهد کرد تا لینک شما در رده های بالاتر موتور جستجوگر گوگل نشان داده شود. کلمات کلیدی گوگل را حداقل در یکی از زیرعناوین خود وارد کنید. این کلمات کلیدی را ترجیحاً در ابتدای عنوان متن قرار دهید. استاندارد گوگل برای یک مقاله 500 کلمه و یک پست 1000 تا 1500 کلمه تعیین شده است. رعایت این مساله به رتبه بندی تخصیص داده شده به سایت شما کمک می کند.

 

  • توجه داشته باشید بسیاری از محتواهای تولید شده، از طریق رسانه های اجتماعی میان مخاطبان به اشتراک گذاشته می شود. محتوای خود را به درستی میان این رسانه ها به اشتراک بگذارید. به طور مشخص تر، محتوا را متناسب با پلتفرم هایی که به رسانه های اجتماعی دسترسی دارند، تولید کنید. در این صورت موجب افزایش حجم ترافیک سایت خواهید شد.
  • گرافیکی جذاب و سفارشی ایجاد کنید، به گونه ای که عنوان شما را به خوبی نمایش دهد. این مساله شاید موجب شود شانس به نمایش درآمدن محتوای شما در اینستاگرام یا Pinterest افزایش یابد. چنانچه این امکان برای شما فراهم است، یک اسلاید یا ویدئو از مقاله ی خود به اشتراک بگذارید و در آن سعی کنید از مقاله ی خود صحبت کنید. در این ویدئو یا اسلاید، لینک های موجود به مقاله ی خود را ذکر کنید و از همه مهمتر، سیستم عامل هایی که تحت آن قابل دسترسی هستید را نیز معرفی کنید تا امکان نمایش شما در پلتفرم های دیگر نیز به درستی موجب شناخت و محبوبیت برند شما شوند.

 

  • برای ارتقای بیشتر محتوای خود، به دنبال محیط ها و گروه های محبوب و پربیننده برای به اشتراک گذاشتن آن باشید. برای ترویج محتوای خود، از هر روشی به منظور تبلیغ شیوه ی خود استفاده کنید و آن را فرصتی جدید برای انتقال محتوای خود بدانید. سعی کنید در صفحات شخصی خود همواره محتوای موجود را به روز رسانی کنید تا بیش از پیش مورد توجه مخاطبان شما قرار گیرند.
  • در انتها توجه داشته باشید که شیوه ی تولید محتوا با انتشار یک پیام تبلیغاتی یا یک بروشور برای تبلیغ محصولی خاص، متفاوت است. هنگامی که از این روش استفاده کردید، قدری صبور باشید، بازگشت سرمایه ی شما حتمی است.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.