استراتژی های مفید برای موفقیت دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام
در مطلب قبل درباره افسانه های اینستاگرام و نادرستی چند مورد از آنها صحبت کردیم. در این مطلب درباره ادامه نکات در دیجیتال مارکتینگ دراین زمینه صحبت خواهیم کرد.
6. نمی توانید از اینستاگرام مخاطبین مشتاق به کسب و کارتان پیدا کنید.
اینهم تفکر اشتباه دیگریست که به راحتی می تواند نقض بشود. به طور مثال، به کار بردن لینک وبسایت ها می تواند منجر به اشتیاق مخاطبین و تبدیل شدن آنها به مشتریان شما بشود. مورد دیگر همچنین استفاده از هشتگ # است که با قرار دادن کلمه کلیدی مناسب در کنار هشتگ می توانید در پستهای برتر قرار گیرید و بیشتر دیده شوید. به نمودار زیر دقت کنید:
7. پست کردن در اینستاگرام یک روز در هفته یک استراتژی موفق است.
تنها یک پست در هفته باعث ترک فالورهایتان می شود. فالورها غیر فعال بودن را نمی پسندند و فراموشتان می کنند. آنها دوست دارند هر روز یک محتوای تازه ببینند. تنها در این صورت است که اکانت خود را با آنها در ارتباط نگه می دارید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، طبیعی است که هر چه بیشتر دیده شوید، لایک های بیشتری دریافت خواهید کرد. بنابراین تعهد بیشتری هم نسبت به اکانت خود از سوی مخاطبین به وجود آورده اید:
8. تعداد تصاویر بالا فالور ایجاد می کند.
یک پست تنها حاوی تصویر و محتوای بصری استراتژی مناسبی برای بدست آوردن فالور نیست. در عوض، شما باید یک برنامه ریزی برای ایجاد محتوای خود داشته باشید. محتوایی که شامل متن و عکس توامان باشد. زیرا حضور متن به دنبال کنندگانتان کمک می کند راحت تر ارتباط برقرار کنند و حتی پاسخ بدهند.
9. اکانت کوچک در اینستاگرام نمی تواند شما را به هدف برساند.
تنها محتوایی را که مردم دوست دارند ببینند به آنها نشان دهید و به پیش بروید.
10. فقط با تعداد بالای فالور می توان به درآمد بالا رسید.
تعداد فالورها فاکتور تصمیم گیری برای رسیدن به درآمد نیست. وقتی شما تمرکزتان روی نیازهای واقعی خاطبینتان باشد، اتفاقات خوبی رخ می دهد.
با دقت به آنچه بیان شد و نقض هر یک از باورهای نادرست درباره اینستاگرام، باید به این نتیجه رسید که هر باور عمومی نمی تواند صحت داشته باشد. لازم است با توجه به نتایج عینی و مطالعه بیشتر، آگاهی اساسی نسبت به چگونگی فعالیت در اینستاگرام پیدا کنیم. فعالیت در شبکه های مجازی بخش مهمی از فعالیت دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهاست. بنابراین توجه به نکات پررنگ در این باره برای متخصص حوزه دیجیتال مارکتینگ الزامیست.