مقالات آموزشی

توضیحاتی درباره بازاریابی محتوا در فعالیت های ورزشی

مفید بود؟

بازاریابی محتوا امروزه نیازمند محیط‌های جدیدی برای حضور و عرضه ی نام‌های تجاری شما محسوب می‌شود.
فضاهای ورزشی مدت هاست به عنوان منابعی مثبت برای برندهای تجاری تبدیل شده اند. به این دلیل که تیم‌های موفق و معتبر در رویدادهای بزرگ، بازخورد مطلوبی برای نام تجاری به شمار می‌روند.

توسعه ی ورزش توسط بازاریابی محتوا

نگاه اجمالی به لیست این مجموعه‌ها و حمایت‌های مالی تیم‌های مورد نظر، نشان دهنده‌ی گرایش زیاد آن‌ها به انجام این مسأله است. پیوند نام تجاری با یک مجموعه‌ی شناخته شده به سادگی آن‌ها را در معرض دید قرار می‌دهد. در این روش، تضمینی به منظور ایجاد ارزش برای طرفداران وجود ندارد.

 

برندهای تجاری می بایستی از حمایت های مالی ساده، تبدیل به مشارکت های یکپارچه شوند. تنها پس از انجام این مشارکت هاست که می‌توانند به طور واقعی از طرفداران وفادار بهره مند گردند.
بنابراین یک استراتژی برای ایجاد ارزش واقعی چه خواهد بود؟ بازاریابی محتوا.
مشاهده ی نمونه هایی که مشارکت خود را با بازاریابی محتوا فعال کرده اند، به وضوح نشانگر توسعه‌ی ورزش توسط بازاریابی محتوا خواهد بود.

 

تولید محتوای ورزشی

این روز ها بسیاری از مخاطبان به سمت فعالیت‌های ورزشی رو اورده اند یا محتوای ورزشی را دنبال می‌کنند احتمالا یک تیم مورد علاقه در ورزش‌هایی مثل تنیس، والیبال، بسکتبال یا بدمینتون و حتی فوتبال دارند که مشتاقد درباره‌ی عملکرد آن‌ها مطالعه کنند و افراد متخصص درباره آن‌ها نظر دهد و یا اینکه از حواشی بازیکنان این تیم‌ها باخبر شوند. معمولا این اطلاعات یعنی اطلاعاتی که درباره زندگی شخصی یا سبک زندگی آن‌ها استبسیار برای مخاطبان جذاب و جالب است و آن‌ها را به سمت خود می‌کشاند.

حتی آگاهی از اینکه الگوی ورزشی آن ها این روز ها در کجا به مربی گری ‌می‌پردازد و یا به کدام تیم حرفه‌ای ملحق شده است برای کاربران علاقه مند به محتوای ورزشی هیجان انگیز است.حالا شاید خیلی از افراد خود در یک حرفه ورزشی فعالیت دارند مثلا این روز ها که همه درگیر کرونا شده‌اند سعی کرده اند در خانه فعالیت‌های ورزشی خود را با کم‌ترین امکانات ادامه دهند.

محتوای با کیفیت

با این اوضاع و احوال بسیاری از سایت‌ها برد کرده اند ! زیرا که با ارائه درست محتوای با کیفیت توانسته اند کاربران زیادی را مشتری ثابت سایت خود کنند . اکثر کسانی که در حوزه تغذیه فعال بودند با ارائه برنامه‌های غذایی توانستند به افراد در کاهش وزن یا اضافه وزن یاری کنند. یا افرادی نیز علاوه بر انتشار محتوای ورزشی به ارائه تمرین‌های ورزشی در خانه پرداختند. یک سری از این کسب و کارها توانستد فروش خوبی در وسایل ورزشی داشته باشند و انواع کش و وسایل پیلاتس و دمبل را به فروش رسانند. زیرا نیاز افراد با توجه به شرایط امروز این بوده است که با امکاناتی محدود بتوانند یک ورزش درست و اصولی داشته باشند.

ابزار های یافتن کلمات کلیدی

برای موفقیت در این بازاریابی بهتر است که رقیبان خود را بشناسید و با زیر در نظر گرفتن آن ها ایده‌های جذابی کشف کنید تا در کسب و کارتان از آن ها استفاده کنید همچنین بهتر است بدانید که کاربران چه کلمات کلیدی ای را در موتور های جستجو سرچ می کنند . شما از طریق ابزار های کلمات کلیدی مثل  Google AdWords

WordStream’s Free Keyword Tool ،Keyword Planner  کلمات کلیدی برای متن سئو شده خود را بیابید.

اگر در زمینه تولید محتوا تخصص دارید و می توانید اصول محتوا نویسی را پیاده سازی کنید شم می توانید به تیم بزرگ رایا مارکتینگ بپویند و در بخش تولید محتوا مشغول شوید کافی است بر روی عبارت آبی مقابل کلیک کنید و استخدام شوید : استخدام تولید محتوا متنی

به خاطر داشته باشید که از ابتدای کارتان یک برنامه ریزی مشخص داشته باشید و برای محتوا سازی خود با استراتژی جلو بروید که هم خطاهای موجود در کارتان را متوجه شوید و هم بتوانید سریع تر کسب و کارتان را رشد و توسعه دهید.

 

 

بازاریابی یک استراتژی کلیدی برای مشارکت ورزشی

طرفداران تیم های ورزشی همواره به دنبال دیدن بیشتر و دسترسی به تیم و بازیکنان مورد علاقه ی خود هستند. بازاریابی محتوا با استفاده از این پتانسیل، در حال بیان نام تجاری خود توسط مقوله‌ی ورزش، تیم های ورزشی و بازیکنان محبوب است.

نقش فعالیت های ورزشی و سرگرمی در بازاریابی محتوا

ویژگی‌ها و ماهیت فعالیت های ورزشی و سرگرمی برای یک فروشنده یا بازاریاب امری آسان به نظر می آید. برندها و نام های تجاری در این محیط‌ها، می‌توانند نقش مهمی در نحوه تعریف و بیان هویت‌های شخصی خود و همچنین تأثیر چگونگی شکل گیری تجربه جامعه‌ی ما در مجموع داشته باشند.
با توجه به اینکه علاقه ی عموم مردم به فرهنگ معاصر در حال گسترش است، انتظار می‌رود که علاقه برای حضور در کنار محبوبیت‌ها و افراد مشهور در حال رشد باشد. این فرآیند به طور همزمان موجب نوآوری رسانه های دیجیتال می شود.

  • Quiet Brainwork

    Contemplating life, business and the chaos that surrounds us.

توجه داشته باشید که وجود تقاضای زیاد محتواهای ورزشی و سرگرمی، به این معنی نیست که بازاریابان این صنعت برای پیدا کردن و جذب مخاطبان برای محتواهای خود، کار ساده ای در پیش دارند. چنانچه تصور می کنید بازاریابی محتوا در ورزش و سرگرمی یک تفریح یا بازی است، نکاتی وجود دارد که برای برنده شدن و بدست آوردن طرفدارانی وفادار و چشم اندازی با کارایی بالا، به آن‌ها نیاز دارید. در بازاریابی محتوا، تولید محتوا به هر طریقی که بتواند رضایت کاربران را دربرداشته باشد و انگیزه های لازم را ایجاد کند، می‌تواند برند شما را به سمت موفقیت هدایت کند.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.