در حال حاضر در عصری زندگی میکنیم که بهترین موقع برای کارکردن و زندگی کردن در حیطه بازاریابی محتوا میباشد.
رویایتان را در تولید محتوا به واقعیت می رسانیم. رایا مارکتینگ با بکارگیری بیش از 7000 نویسنده متخصص در تمامی زمینه های کسب و کار، برگزاری آزمون تخصصی نویسنده سئوکار، دیتاماینینگ و مدیریتی ویژه توانسته است علاوه بر حفظ و کنترل کیفیت، هزینه تولید محتوا را برای بازاریابی محتوایی سایتتان به طرز قابل ملاحظه ایی کاهش دهد. تولید محتوا در تمامی زمینه های کسب و کار به بیش از 7 زبان زنده دنیا تولید و ترجمه میگردد.
اصل بازگشت به عقب، بررسی و سنجش بازاریابی محتوا میتواند کلید رسیدن به گامهای موفق بعدیتان باشد. اجازه دهید بخشی از گذشته شما، قسمتی از آیندهی موفقتان را شکل دهد.
به طور قطع این زمانه بهترین موقع در کل تاریخ بشری برای زندگی و کار کردن در حرفه ی بازاریابی و فروش است. در گذشته فرصتهایی به این وسعت و امکاناتی با این حجم برای بازاریابی و ارائه ی محتوا به طیف زیادی از مخاطبین وجود نداشت.
در استراتژی بازاریابی محتوا و فروشتان همواره به یاد داشته باشید سخت کار کردن به تنهایی کافی نیست. زمانی به خودتان میآیید و میبینید که دور خود میچرخید. اکثر فروشندگان هرگز برای فروش، آموزش حرفهای ندیدهاند. دست کم 95 درصد فروشندگان میتوانند با دانش و مهارت بیشتر، فروش خود را افزایش دهند.
تمرکز روی مقولهی فروش در بازاریابی و تولید محتوا ممکن است در برخی مواقع شما را از هدف اصلی دور کند. هدفی که در تولید محتوایتان از ابتدا برای آن نقشهای کامل متصور شدهاید. بنابراین بسیار شایسته است تا زمانی از وقت و هزینه خود را صرف برگشتن کنید و به بازاریابی و تولید محتواهای گذشتهتان نیز بنگرید. اصل برگشت به عقب در بازاریابی محتوا به شما کمک خواهد کرد تا علاوه بر استفاده کردن از تجربیات و اطلاعات گذشته، برای خود نیز یک منتقد خوب باشید.
تولید ایدههای بهتر، از محتواهای گذشته
علاوه بر اصلاح اشتباهات گذشتهی خود در روند نگاه به عقب، میتوان از ایدههای قبلیتان نیز ایدههای بهتری تولید کنید، چرا که خلاقیت و ایدهپردازی فرآیندی است که هرگز متوقف نمیشود.
در استراتژی بازاریابی محتوا، قطعاً برایتان پیش خواهد آمد که ایدههای جذاب و شگفت انگیزی برای فروش و بازاریابی بهتر به ذهنتان آمده باشد. اما با توجه به حجم زیاد اطلاعات و روشهای زیاد بازاریابی، نتوانستهاید آنها را به خوبی عرضه کنید. هنگامی که به محتواهای قبلتان مینگرید، میتوانید زمان بیشتری به خودتان بدهید و به تولید ایدههای بهتری از محتواهای گذشته بپردازید.
اجازه دهید که بخشی از گذشتهتان در فرآیند بازاریابی محتوا، قسمتی از آیندهی شما در تولید محتوا را شکل دهد.
در این راه از نقاط عطف شخصی و دستاوردهای گذشته به بهترین روش ممکن استفاده کنید و شروع به بازآفرینی آنها نمایید.
به خاطر داشته باشید بازاریابی محتوا همواره نیازمند ایدههای جدید و ورود خلاقیتها است، بنابراین تنها بخشی از زمان و هزینهی خود را صرف نگاه کردن به عقب کنید. سعی کنید در گذشته نمانید و نگاهتان رو به جلو باشد. در این فرآیند، برگشت به عقب و اینکه گاهی نیز به پشت سر خود نگاه کنید نیز بسیار سودمند خواهد بود.