بهتر است سایتی را برای رپورتاژ آگهی انتخاب کنید که حوزه کاری آن با شما مشابه باشد. در این صورت ارزش لینک هایی که به شما می دهد از نظر سئو …
خب در این بخش قصد داریم به این سوال پاسخ بدهیم که چه سایت هایی برای قرار دادن رپورتاژ آگهی در آنها مناسب هستند و یک سایت چه ویژگیهایی باید داشته باشد که بتوانیم سفارش رپورتاژ آگهی به آن بدهیم. در اینجا توجه شما را به چند نکته جلب میکنم. اولاً اینکه سایت مورد نظر شما باید از نظر گوگل اعتبار یا آتوریتی بالا داشته باشد. برای اینکه بفهمید آتوریتی و اعتبار یک سایت چقدر است میتوانید با یک متخصص سئو مشورت کنید. دوماً اینکه سایت مد نظر باید میزان بازدید کننده و مخاطب بالایی داشته باشد. یکی از ابزارهایی که به طور قابل توجهی میتواند در این کار خیلی به شما کمک کند استعلام گرفتن از وب سایت الکسا است. شما در وب سایت الکسا میتوانید میزان رتبه یک وب سایت را هم از نظر محلی و هم به لحاظ بین المللی مشاهده کنید. می توانید بفهمید این سایت معمولاً با چه کلمات کلیدی برای جستجو ورودی میگیرد. یعنی مخاطبان چه کلمات یا عباراتی را جستجو میکنند تا وارد آن سایت شوند. همچنین میتوانید اطلاعات ارزشمند دیگری را کسب کنید.
نکته اول که باید به آن دقت کنید اعتبار سایت و میزان بازدید سایت است. دومین نکتهای که باید مورد توجه قرار دهید ارتباط سایت با زمینه فعالیت سایت شما است. خیلی بهتر است سایتی را برای رپورتاژ آگهی انتخاب کنید که زمینه فعالیت آن با شما مشابه باشد. در این صورت ارزش لینکهایی که به شما میدهد از نظر سئو چند برابر شده و شما رتبه بسیار بهتری را در موتورهای جستجو از جمله گوگل خواهید گرفت. البته لازم به ذکر است که چنین سایتهایی از یک طرف احتمال دارد که رپورتاژ آگهی کسب و کار شما را به طور کلی قبول نکنند. و از طرف دیگر ممکن است که هزینه بسیار بالایی را برای درج این رپورتاژ از شما مطالبه نمایند.
قرار دادن تبلیغات خود در برابر هرچه بیشتر چشم انداز یک چالش مناسب برای اینترنت است، اما با انواع سیستم عامل ها، انتخاب موثرترین آنها دشوار است. در حالی که خدمات و محصولات خود را به نمایش می گذارید، باید از وب سایت های مناسب برای یک کمپین سوددهی با کلیک PPCاستفاده کنید. به همین دلیل است که ما لیستی از نه مکان برتر برای تبلیغات آنلاین را گردآوری کرده ایم تا بتوانید مخاطبان مورد نظر خود را جذب کرده و تبدیل کنید، به علاوه به شرکت خود بازده سرمایه گذاری ROI مورد نظر خود را بدهید.
تبلیغات گوگل
Google Ads صنعت را هدایت کرده و از بسیاری از رقبا پیشی گرفته است و به عنوان ابزار تبلیغات آنلاین فعلی شناخته شده است. به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای تبلیغ کسب و کار شما می تواند به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی خود از طریق شبکه های جستجو و نمایش کمک کند. شبکه جستجو جایی است که می توانید برای کلمات کلیدی تبلیغات در نتایج جستجوی Google پیشنهاد دهید.کلمات کلیدی و کلمات کلیدی دم بلند بسته به میزان محبوبیت (یا حجم جستجو) و مطلوبیت (یا رقابت) آنها در بین شرکت ها، ارزش خاصی دارند. بسیاری از کلمات کلیدی رقابت قابل توجهی دارند، اما می توانید شرایط مناسب برای تجارت و بودجه خود را پیدا کنید.بعد از اینکه افراد سوالات خود را تایپ می کنند و نتایج را مرور می کنند، در صفحه نتایج جستجو تبلیغات در مورد نتایج ارگانیک نمایش داده می شود.
تبلیغات در بالا و پایین نمایش داده می شود و هر تبلیغ پولی برچسب گذاری می شود تا جستجوگران را راهنمایی کند. شبکه نمایش دسترسی شما را به وب سایت های متعلق به Google مانند Google Maps و Gmail و وب سایت های شریک گسترش می دهد. روند حراج زیرا شبکه نمایشگر به جای نتایج جستجو، فضای شما را در این صفحات قرار می دهد. Google Ads نرخ تبدیل بهتری ایجاد می کند و ترافیک وب سایت را افزایش می دهد و از فناوری هوشمند برای سازگاری با نیازهای شما استفاده می کند. راه اندازی برای افراد تازه کار ساده است، بنابراین می توانید بدون اتلاف وقت وارد ابزار تبلیغاتی شوید.
تبلیغات بینگ
Bing Ads مشابه Google عمل می کند، اگرچه تعداد کاربران آنها کمتر است. همه جستجوگران از گوگل استفاده نمی کنند ، به همین دلیل بینگ ادعا می کند سومین سهم بزرگ بازار جستجو است. شرکت شما می تواند از این سهم در کمپین تبلیغاتی شما استفاده کند. Bing Ads همچنین امتیاز دیگری را ارائه می دهد. مخاطبان آنها هنگام خرید آنلاین از طریق دسکتاپ خود 36 درصد بیشتر از جستجوگران معمولی اینترنت هزینه می کنند، بنابراین نه تنها تبلیغات بینگ می تواند تبدیل بیشتری داشته باشد بلکه ارزش تبدیل بالاتری نیز دارد.
با وجود تعداد زیادی از افراد و مشاغل کمتری که برای کلمات کلیدی رقابت می کنند، تبلیغات بینگ مکانی عالی برای تبلیغات آنلاین است. می توانید پیشنهادات سفارشی برای کلمات کلیدی مرتبط ایجاد کنید و تبلیغات مربوط به جستجوی شما می تواند در کنار، بالا و پایین جستجوهای ارگانیک قرار گیرد.
جمع بندی و نتیجه گیری
به طور کلی و اگر بخواهم یک پاسخ تخصصی به این پرسش که آیا بک لینک بهتر است یا رپورتاژ آگهی بدهم، باید شرایط خاص کسب و کار شما بررسی شود و یک جواب قطعی و فوری به آن نمیتوان داد. پیشنهاد می کنم که حتماً اگر قصد انجام چنین کاری دارید قبل از هر چیز با مشاورین ما در رایا مارکتینگ تماس بگیرید. آنها شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد