اینکه برخی از سایتهای رنک بالا سقوط کنند بسیار ناراحت کننده خواهد بود اما این فقط زمانی اتفاق می افتد که هیچ کوششی به جهت بهینه سازی (سئو) سایت اعمال نشود
برای سفارش آنلاین سئوی پایه کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین سئوی پایه ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.
بسیاری از افرادی که دارای سایت هستند و موارد فراوانی از جمله فروش محصولات خود را از این طریق امکان پذیر میکنند، تمایل دارند تا به راز رتبه اول بدست آوردن در گوگل پیببرند. دلیل این اشتیاق این است که آنها میخواهند بازدید کنندگان زیادی داشته باشند و کالاهای خود را به فروش برسانند.
تکنیکهای خاصی در زمینه سئو وجود دارد که به آن ها کمک خواهد کرد تا بتوانند میزان بازدید از سایت را افزایش دهند. در حقیقت هر چه اطلاعاتی که در سایت در قالب محتوای سایت در اختیار بازدید کننده قرار میگیرد غنی تر باشد و بتواند نیاز او را برطرف کند، سبب می شود تا زمان بیشتری برای آن بگذارد.
تکنیک های سئو
تکنیکهای سئو نکاتی ابتدایی اما کاربردی هستند که تأثیر زیادی در بازدید سایت دارند. برای اینکه سایت مورد نظر در جایگاه اول گوگل قرار گیرد نیازمند این است که تمامی اطلاعات حائز اهمیت برای کاربر در آن گنجانده شود. بهینه سازی سایت و رعایت استراتژی های سئو نیز میتواند کمک قابل توجهی به این امر نماید.
در صورت رعایت موارد بالا موارد بالا این رضایت بازدید کننده است که نصیب صاحب سایت مورد نظر خواهد شد. در ادامه مدت زمانی که بازدید کننده در سایت سپری خواهد کرد بالا رفته و این باعث میشود که حتی اطلاعات مورد پسند در سایر شبکههای اجتماعی و مجازی توسط او پخش شود. تمامی تلاش سئو کار بر این است که بتواند نظر خواننده محتوای سایت را جلب کند تا به اشتراک گذاشته شود.
درج منظم مطالب در سئو
یکی از راز هایی که موجب میشود سایت روند رو به رشدی داشته باشد و تعداد بازدید کنندگان بالا رود درج نمودن مطالب به صورت منظم در سایت است. در بهینه سازی سئو باید به این نکته توجه شود که مطالب مفید به روز و قابل تأمیم به مسائل جدید که در جامعه وجود دارد در سایت گذاشته شود. مقالات متعددی در مورد موضوعات مختلف وجود دارند که سئو کار میتواند از آنها استفاده نماید.
قرار دادن این مطالب که خواننده برای افزایش آگاهی خود برای آن وقت میگذارد توسط نویسنده سایت باید در تمامی طول مدیریت کردن سایت کنترل شود. مفید بودن نوع این مطالب و بالا بردن آگاهی فرد در مورد آن باید حتما مد نظر قرار داده شود. مقالات داخلی و خارجی زیادی در انواع سایتها موجود هستند که می توان از آنها استفاده نمود.
دقیق تر کار می کند، نه سخت تر
در اینجا راز این فرآیند SEO گفته شده: ما نمیخواهیم برای یک کلمه کلیدی رتبه بندی بگیریم، میخواهیم همزمان برای صدها یا هزاران کلمه کلیدی رتبه بندی کنیم. ما میتوانیم این کار را دقیقاً با همان کار انجام دهیم.
دقیق تر، سخت تر نیست
جادو هنگام شروع تحقیق کلمات کلیدی اتفاق می افتد. انتخاب کلمات کلیدی مناسب (یا غلط) برای هدف گذاری در این مرحله می تواند کل موفقیت ما را تضمین کند. از ابتدا، احتمالاً حدس می زنید که کدام کلمات کلیدی را می خواهید رتبه بندی کنید اما آیا آنها کلمات درستی هستند؟ بزرگترین اشتباهاتی که مردم در این مرحله از تحقیقات کلمات کلیدی مرتکب می شوند عبارتند از:
- انتخاب کلمات کلیدی که به اندازه کافی خاص نیستند (بسیار گسترده یا طولانی)
- انتخاب کلمات کلیدی با رقابت زیاد
- کلمات کلیدی بدون بازدید کافی
- کلمات کلیدی که مرتبط با تجارت شما نیست
- تلاش برای رتبه بندی هر بار برای یک کلمه کلیدی واحد
تا حد زیادی بزرگترین اشتباه، تلاش در رتبه بندی کردن برای یک کلمه کلیدی در یک زمان است. مردم موارد مشابه را از راه های بسیار مختلف جستجو می کنند یا آنها به روشهای بسیار خاصی جستجو می کنند. این نشان دهنده جستجو طولانی تحقیقات کلمات کلیدی است و می تواند تا 80٪ از کل ترافیک جستجو را نشان دهد.
این کار تفاوت بین ماهیگیری با نیزه ، در مقابل ماهیگیری با تور را نشان میدهد. در صورت ماهیگیری با نیزه، ممکن است یک ماهی را شکار کنیم – یا هیچ ماهی نگیریم. اما در ماهیگیری با تور ممکن است ده ها ماهی را با یک پرتاب صید کند. بنابراین به جای رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی، بیایید با یک کلمه کلیدی اصلی شروع کنیم که به یک موضوع تبدیل می شود.
با یک بذر قدرتمند شروع کنید
برای شروع، شما می خواهید کلمات کلیدی اصلی خود را کشف کنید تا موضوع کلمه کلیدی خود را رشد دهید. کلمات کلیدی بذر عبارات اساسی و واضح هستند.
اغلب کلمات کلیدی اصلی عباراتی هستند که “فکر می کنید” می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید. اگر مغازه شما بالابر موتور سیکلت می فروشد، ممکن است اولین کلمه کلیدی بذر شما “خرید بالابر موتور سیکلت” باشد.
یافتن دانه های کلمات کلیدی خوب اغلب ترکیبی از ایده پردازی با کمی تحقیق است. یک دانه خوب به سوالات زیر پاسخ می دهد:
وب سایت من در مورد چیست و یا چه چیزی ارائه می دهم؟
فکر می کنم می خواهم برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی کنم؟
چه تبلیغاتی می خواهم بخرم؟
بذرهای خوب معمولاً گسترده هستند، اما خیلی طولانی نیستند. به عنوان مثال، اگر فروشگاه بستنی فروشی دارید ممکن است عبارت “بستنی” یک دانه خوب به نظر برسد، اما احتمالا خیلی گسترده است. (“بستنی” می تواند چیزهای زیادی داشته باشد.) یک جمله خاص تر مانند “بستنی فروشی” یا “بستنی فروشی تهران” ممکن است بهتر باشد