طراحی واکنشگرای وب سایت ایرانسل باعث شده کاربران زیادی بتوانند از طریق موبایل به مشاهده این وب سایت بپردازند.
ایرانسل به عنوان دومین اپراتور تلفن همراه کشور فعالیت دارد. رتبه الکسا ایرانسل در ایران 108 و در جهان 4758 است. در این مقاله به بررسی ویژگیهای وب سایت ایرانسل پرداخته و موارد قابل توجه و پر اهمیت مربوط به آن را بیان میکنیم.
ویژگی های طراحی سایت ایرانسل
اولین مورد قابل توجه درباره وب سایت ایرانسل، طراحی material design آن است. ایرانسل با استفاده از این سبک طراحی علاوه بر زیبایی فوق العادهای که ایجاد کرده است پیام واضحی مبنی بر به روز بودن و حرکت کردن با تکنولوژیهای روز را رسانده است.
در طراحی سایت ایرانسل از رنگ زرد و مشکی زیادی استفاده شده و درواقع رنگ اصلی برند ایرانسل نیز این دو رنگ است.
از آن جا که ایرانسل یکی از بزرگترین اپراتورهای تلفن همراه در ایران و در جهان است، استفاده از دو رنگ زرد و مشکی در طراحی سایت و برند نشان دهنده حوزه کاری آنها و رنگهای سیمکارت است، که این امر نشان دهنده هوش و ذکاوت مدیران ایرانسل است.
علاوه بر تمام این موارد، طراحی واکنشگرای وب سایت ایرانسل باعث شده کاربران زیادی بتوانند از طریق موبایل به مشاهده این وب سایت بپردازند.
تحلیل طراحی سایت ایرانسل
با ورود به وب سایت ایرانسل با اسلایدری تمام صفحه رو به رو میشویم که از جذابیت زیادی برخوردار بوده و اطلاعات مهم را به کاربران میرساند.
استفاده از تصاویر جذاب و مرتبط در این وب سایت علاوه بر جذاب شدن بیشتر سایت، باعث شده کاربران تمایل بیشتری به ماندن در سایت داشته باشند.
توازن رنگها در وب سایت ایرانسل حاکی از آن است که این وب سایت توسط افراد حرفه ای طراحی شده است
تنها نکته منفی در طراحی وب سایت ایرانسل استفاده منوی ساده است که میتوانست با اندکی خلاقیت از جذابیت بیشتری برخوردار باشد.
بررسی طراحی سایت ایرانسل
دلایل موفقیت طراحی سایت ایرانسل
یکی از دلایل موفقیت وب سایت ایرانسل استفاده از مفاهیم ساده در پیاده سازی بخشهای مختلف آن است. کاربران به راحتی میتوانند به تمام بخشهای سایت دسترسی داشته باشند. همچنین استفاده از رنگهای جذاب و طراحی واکنشگرا و material باعث شده کاربران جذب ایرانسل شوند و از گشت و گذار در صفحات وب سایت خسته نشوند.
اما مهمترین نکته در طراحی وب سایت ایرانسل، کارآمد بودن و در عین حال جذاب بودن وب سایت است. هرکسی که تا به حال به این وب سایت نگاهی انداخته باشد، متوجه می شود که یکی از بهترین تجربهها در وبگردی را داشته است.
با رویکرد فعلی ایرانسل انتظار میرود همچنان شاهد رشد روز افزون آن و به دست آوردن اعتماد کاربران باشیم.
به همین دلیل بهترین گروه طراح سایت را برای کمپانی خود انتخاب کنید.
هنگامی که تشخیص دهید اینترنت یک بازار رقابتی است، هر قدم بر می دارید تا اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما بهترین تجربه آنلاین برند را برای موفقیت دارند. امروزه با توجه به تغییرات خارق العاده ای که در شبکه اجتماعی و موبایل رخ داده است، مصرف کنندگان بسترهای متنوعی برای انتخاب دارند. وظیفه یافتن یک شرکت طراحی وب که بتواند آن را ارائه دهد هرگز مانند امروز دلهره آور نبوده است. امروز وقتی می خواهیم یک وب سایت را بصورت آنلاین راه اندازی و راه اندازی کنیم ، بین موفقیت و عدم موفقیت مرز خوبی وجود دارد.
مرحله اول
بدانید چه می خواهید و به کمتر اکتفا نکنید
بسیاری از صاحبان مشاغل اعتقاد دارند که چون آنها اطلاعات زیادی در مورد وب ندارند و باید همه کارها را به آژانس طراحی وب بسپارند. این هنگام مراجعه به آژانس طراحی وب سایت ، بدترین اشتباهی است که مرتکب می شود. اهداف و اهداف برقراری مشاغل آنلاین بصورت آنلاین بسیار شبیه به دلیل حضور شما است در وهله اول کسب و کار داشته باشید ، آگاهی از نام تجاری ایجاد کرده و بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنید. این یک نگاه کلی است ، اما شما می توانید اهداف خاص ، نقاط عطف و اقدامات موفقیت را با ذینفعان خود در میان بگذارید تا انتظارات قطعی تری از آژانس وب داشته باشید.
با تمرکز واضح بر آنچه می خواهید به دست آورید ، می توانید از آژانس بخواهید که اثبات توانایی آنها را چه در نمونه کارها و چه در نمونه هایی از وب سایت هایی که با آنها کار کرده اند (چه با موفقیت و چه بدون موفقیت) ارائه دهد. برای دیدن رویکرد شرکت در ارائه راه حل برای نیازهای شغلی خود می توانید از این مثالها استفاده کنید.
مرحله دوم
ارزش خود و میزان مایل به پرداخت آن را بدانید
قبل از اینکه به مراحل یافتن آژانس طراحی وب سایت بپردازید، به یاد داشته باشید که هزینه تعیین کننده استخدام آژانس است. مطمئناً شما بهترین چیزی را که پول می تواند بخرد می خواهید، اما اگر در بودجه کسب و کار شما نیست که یک طراحی وب سایت 15000 دلاری بدست آورید، واقعاً کاری نمی توانید انجام دهید. به منظور اینکه چالش هزینه را شکست دهید، دانستن هزینه و ارزش هر سرویس از آژانس های طراحی وب مهم است.
وقتی نوبت به طراحی وب سایت می رسد، دقیقاً مانند هر چیز دیگری، آنچه را که برای آن پرداخت میکنید دریافت می کنید. فقط برای پس انداز یک دلار از کاهش هزینه ها خودداری کنید، به ویژه هنگامی که در اولین مرحله خطر از دست دادن ارزش طولانی مدت را دارید. ارزیابی هزینه خدمات شبیه به مقایسه این است که هزینه بازاریابی و تبلیغات شما در طی دو سال گذشته بازدهی ROI را به همراه داشته است.
دریابید که آیا آژانس دلیلی بر ارزش تحویل داده شده به یک کسب و کار از طریق نتایج ملموس دارد. اجازه ندهید قیمت برچسب شما را از کار با یک آژانس عالی منصرف کند، دریابید که این قیمت برچسب شامل چه مواردی می شود و ممکن است کاملاً نظر خود را تغییر دهید.