احتمالاً به دنبال پیدا کردن بهترین اپلیکیشن های لینک عمیق برای بازاریابی با گوشی به این صفحه وارد شدین. خبر خوب اینه که جای درستی اومدین، ما اینجاییم تا اپهای لینک عمیق رو به شما معرفی کنیم. حتما میدونین که لینک عمیق چیه و از مقاله های قبلی ما میدونین که چطور برای کابران تلگرام لینک عمیق ایجاد کنین. حالا اینجا در مورد لینک عمیق موبایل و اپلیکیشن هاش براتون میگیم. قبل از همه چیز بهتره با یه سری اصطلاحات آشنا بشین. سوالی که شاید برای شما پیش بیاد اینه که:
در جواب به این سوال باید بگیم که این یه پیوند با مسیریابی خودکاره که به صفحات داخل برنامههای تلفن همراه مراجعه میکنه و کاربران رو از طریق مسیرهای مختلف به برنامه شما میاره. این مسئله کاملاً هوشمندانه است چرا که:
- مکان کاربر رو تشخیص میده.
- دستگاه کاربر رو شناسایی میکنه.
- Cross Platform، برخلاف پیوندهای عمیق استاندارد که فقط در تلفنهای همراهی که برنامه شما رو دارن کار میکنه؛ حتی اگه برنامه شما نصب نشده باشه، روی کامپیوتر شخصی و تلفن همراه کار میکنه.
- مسیریابی انعطاف پذیر خودکار: شما میتونین کاربر خود رو برای باز کردن وب، ارسال توییت مثل صفحه FB و باز کردن برنامه خود و غیره هدایت کنین.
- متنی: این بستگی به موقعیت کاربر شما داره که دستگاه، برنامه شما رو داره یا نه؛ اونها رو به سمت اقدامات مسیریابی از پیش تعریف شده شما هدایت میکنه.
مثالهایی برای لینک عمیق تلفن همراه
شما میتونین از موارد لینکهای عمیق هوشمند برای بازاریابان دیجیتال استفاده کنین. در این قسمت چند نمونه از لینکهای عمیق برای بازاریابی با گوشی رو به شما نشون میدیم. در ادامه با ما همراه باشین تا بهترین اپلیکیشن های لینک عمیق برای بازاریابی با گوشی رو به شما معرفی کنیم.
بازاریابی پیامکی
شما میتونین با استفاده از لینکهای عمیق هوشمند در پیامکهای خود، بازاریابی پیامکی رو افزایش بدین.
- اقدامات مسیریابی خودکار ( Smart deep link )
- پیامکهای کاربرپسند
این موارد میتونه تعامل بیشتری رو ایجاد کنه. لینکهای عمیق برای بازاریابی با گوشی میتونن خیلی کاربردی باشن به شرطی که درست از اونها استفاده بشه. مسیریابی کاربر برای ارسال پیامک مثل صفحه FB، برنامه باز و غیره باعث میشه که اقدامات مسیریابی متناسب با هر دستگاه کاربر و مکان، انعطاف پذیر باشه. با این کار شما، کانال دیگهای به ترکیب تبلیغاتی خود اضافه کردین و روند کار بازاریابی شما بهتر پیش میره.
پرداخت موبایل
در این بخش باید یاد بگیرین که طرح پرداخت تلفن همراه خود رو طوری تنظیم کنین که کاربرپسندتر باشه. پیامکهای لینک عمیق واتس اپ یا ایمیلهایی که کاربر رو به پرداخت پیامک از طریق تلفن همراه و پرداخت با کارت اعتباری در کامپیوتر راهنمایی میکنه. این میتونه یکی از هوشمندانهترین موارد لینکهای عمیق برای بازاریابی با گوشی باشه.
بازاریابی اجتماعی
بازاریابی انبوه رو که میشناسین. لینکهای عمیق در پستهای رسانههای اجتماعی شما مثل فیس بوک، اسنپ چت، اینستاگرام، توییتر و لینکدین و سایر کانالهای رسانههای اجتماعی، از نظر توانایی اونها در بهبود مخاطبان شما و ایجاد ترافیک بی نهایت، خیلی ارزشمندن. شما به راحتی میتونین از لینکهای عمیق استفاده کنین تا دوستداران خود رو مستقیماً وارد برنامه خود کنین. این مورد در بحث بهترین اپلیکیشن های لینک عمیق برای بازاریابی با گوشی میتونه خیلی تاثیرگذار باشه. چرا که شبکههای اجتماعی تاثیر زیادی روی افکار عمومی و مخاطبان شما دارن.
نمایش تبلیغات
یه شرکت معروف الکترونیکی میلیونها دلار صرف تبلیغات نمایشگر میکنه. این برند دارای برنامههای موبایلی برای اپل و اندرویده. وقتی مشتری که برنامه تلفن همراه شرکت رو نصب کرده، روی یه بنر نمایشگاهی کلیک میکنه، اونها به وب سایت تلفن همراه (نه برنامه) ارسال میشن و از اونها خواسته میشه تا وارد سیستم بشن. بعد از این مسئله نمایندگی برند نرخ بالای کنار گذاشتن رو مشاهده میکنه. باز کردن مستقیم برنامه برای افرادی که اون رو نصب کردن، عملکرد کمپین رو به طرز چشمگیری بهبود میبخشه. در بحث برنامههای لینک عمیق برای بازاریابی با گوشی، این مورد ارزش هزینه کردن رو داره چون فیدبک خوبی میتونین ازش بگیرین.
مورد استفاده از بازاریابی ایمیل
یه فروشگاه بزرگ و محبوب به طور مرتب ایمیلهای خود رو برای تبلیغات فصلی و گروه محصولات به پایگاه مشترکان خود ارسال میکنه. میبینین که بازاریابی دیجیتال مورد استفاده شرکتهای معتبر و بزرگه. این برندها هم دارای برنامههای تلفن همراه برای اپل و اندروید هستن. وقتی کاربرانی که برنامه تلفن همراه خرده فروش رو برای مشاهده ایمیل و کلیک به روی لینک پیشنهاد نصب کردن، برای اونها لینک ورود به سایت ارسال میشه. اگرچه بیش از 65% کاربران به سایت تلفن همراه وارد نمیشن چون انتظار دیگهای از برنامه داشتن. به نظر میرسه که این مورد استفاده در لینکهای عمیق برای بازاریابی با گوشی چندان کاربردی نباشه. روشهای بهتری برای این کار وجود داره.
مورد استفاده از بازاریابی اجتماعی
یه برند معروف لوازم آرایشی بهداشتی، کانالهای اجتماعی خود (فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، یوتیوب) رو به شدت در همه بازاریابی و ارتباطات خود تبلیغ میکنه. 50% از کاربران اون با استفاده از برنامه اپل یا اندروید با این برند تجاری درگیر میشن. این برند نرخ کلیک خیلی خوبی رو روی آیکونهای شبکههای اجتماعی مشاهده میکنه؛ با این حال، صرف نظر از این که کاربر برنامه تلفن همراه رو برای شبکه انتخاب شده نصب کرده باشه، کاربر به وب سایت تلفن همره هدایت میشه. این برند احساس میکنه اگه برنامه تلفن همراه شبکههای اجتماعی، شناسایی بشن و به طور خودکار باز بشن؛ میتونن میزان تعامل در شبکههای اجتماعی رو به میزان قابل توجهی افزایش بدن. همونطور که قبلاً گفتیم این مورد برای استفاده در بحث بهترین اپلیکیشن های لینک عمیق برای بازاریابی با گوشی بسیار تاثیر گذاره! این مورد استفاده هم تاییدی بر همه صحبتهای ماست.
مورد استفاده از بازاریابی ویدیویی
یه شرکت معروف از طریق یه کمپین بازاریابی انبوه، کانال omni، با یه ویدیوی برند دار ابتکارات محصول سبز خود رو تبلیغ میکنه. بعد از این اتفاق، گزارشات نشون داد که بیش از 50% کلیکها مربوط به دستگاههای تلفن همراه بوده. کاربران موبایلی که برنامههایی برای یوتیوب و Vimeo نصب کردن برای این برنامهها به وب سایتهای موبایل ارسال میشن و از اونها خواسته میشه وارد سیستم بشن. نرخ انصراف زیاده و کمپین نرخ کلی تکمیل ویدیو رو کم میبینه. لینکهای کمپین که میتونن برنامهها رو برای یوتیوب و Vimeo شناسایی و باز کنن، باعث افزایش چشمگیر بازدیدها و تعامل با برند میشن. بازاریابی ویدیویی یکی از بهترین موارد در بحث اپهای لینک عمیق هست.
همکاری در مورد استفاده از بازاریابی
فروش موفقیت آمیز وابسته به فروش پوشاک با افزایش ترافیک تلفن همراه، نرخ تبدیل پایینتری رو به همراه داره. بسیاری از برندهای فروش محصولات دارای برنامه هستن. وقتی کاربری که برنامه برند رو نصب کرده، روی پیوند وابسته کلیک میکنه به سایت تلفن همراه هدایت میشه و از اون خواسته میشه به جای شناسایی و باز کردن برنامه تلفن همراه برای نام تجاری، وارد سیستم بشه. در انتها میبینین که بیشتر کاربران این کار رو رها میکنن و کسانی که به وب سایت موبایل وارد میشن از این که نمیتونن به راحتی پیشنهاد یا محصولی رو که میخوان خریداری کنن، ابراز ناراحتی میکنن. پس در بحث بهترین اپلیکیشن های لینک عمیق برای بازاریابی با گوشی به این مورد توجه ویژه داشته باشین.
اشتراک اجتماعی محتوای برنامه
بذارین این بخش رو با طرح پرسشی از شما شروع کنیم. آیا کاربران شما محتوای برنامه شما رو به اشتراک میذارن؟ اگه جواب بله است باید بگیم که این عالیه! اما اگه اونها لینکی رو با دوست خود به اشتراک گذاشتن و دوست اونها برنامه شما رو نصب نکرده باشه، لینک عمیق هوشمند، دوست اونها رو برای بارگیری برنامه شما هدایت میکنه و سپس به محتوای به اشتراک گذاشته شده هدایت میشه. در این بخش یکی دیگه از کاربردهای لینکهای عمیق برای بازاریابی با گوشی رو به شما نشون دادیم. همونظور که برای شما گفتیم لینکهای عمیق میتونن خیلی کاربردی باشن.
کمپینهای ارجاع
یه لینک عمیق هوشمند دارای یه مسیریابی خودکار برای ارسال خودکار در شبکههای اجتماعی با کد ارجاع هست، این مسئله باعث میشه تا طرفداران خود رو با کمپینهای ارجاع درگیر کنن. این مورد آخرین مورد از لینکهای عمیق برای بازاریابی با گوشی بود. نسبتاً کاربردی و موثره.
10 برنامه برتر لینک عمیق برنامه برای بازاریابی با گوشی
یکی از بهترین اسرار در بازاریابی گوشی اینه که محبوبترین برنامههای شبکههای اجتماعی رو که دارای آدرس URL مشخص برای صفحات کلیدی داخل برنامه هستن. این طرحهای URL برنامه معمولاً برای فعال کردن ارتباط برنامه به برنامه تعریف میشه؛ اما بازاریابان باهوش از اونها برای تبدیل پیوندهای رایج وب و ایمیل موبایل به پیوندهای عمیق برنامه قدرتمند استفاده میکنن. مطالعات نشون میده که اکثر کاربران تلفن همراه که روی پیوندهای شبکههای اجتماعی کلیک میکنن، این برنامهها رو نصب کردن.
در این قسمت 10 تا از مهمترین اپهای لینک عمیق رو که URL دارن به شما معرفی میکنیم. اینها از بهترین اپلیکیشن های لینک عمیق برای بازاریابی با گوشی هستن که بازاریابها برای پیوند عمیق راه خود به تعامل بیشتر با تلفن همراه استفاده میکنن. به شما پیشنهاد میکنیم که اگه شرکت شما در این شبکههای اجتماعی یا وب سایتها حضور داره، امروز از این طرحها و پیوندهای عمیق در بازاریابی شبکههای اجتماعی خود استفاده کنین. با ما باشین تا این برنامهها رو به شما معرفی کنیم.
- Facebook ios App Page URL Scheme
- Twitter ios App Page URL Scheme
- Google Pluse ios App Page URL Scheme
- Pinterest ios App Page URL Scheme
- Instagram ios App Page URL Scheme
- Youtobe ios App Page URL Scheme
- Yelp ios App Page URL Scheme
- Linkedin ios App Page URL Scheme
- Snapchat ios App Page URL Scheme
- Tumblr App Page URL Scheme
در این مقاله سعی کردیم برترین و کاربردیترین اپهای لینک عمیق رو به شما معرفی کنیم. امیدوارم با دونستن بهترین اپلیکیشن های لینک عمیق برای بازاریابی با گوشی، کاربر بیشتری جذب کنین. اگه میخواین بیشتر در این مورد بدونین به مقاله پیشنهادی ما مراجعه کنین. 10 تا از بهترین اپهای لینک عمیق برای بازاریابان گوشی در این مقاله به شما معرفی میشه. آیا هنوز در این مورد سوالاتی دارین؟ ذرنگ نکنین و سوالات خود رو با ما درمیون بذارین.