طراحی وب سایت پرشین وی نیز از Jquery و owl carousel نیز استفاده شده است که امکانات بی شماری را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهند.
برای سفارش آنلاین طراحی سایت کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین طراحی سایت ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.
وب سایت پرشین وی یکی از وب سایت های موفق ارائه دهنده محتوا و اخبار مختلف است. این وب سایت به ارائه انواع گوناگون مطالب پرداخته و توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.
رتبه الکسا این وب سایت در ایران 119 و در جهان 5213 است. 92 درصد از بازدیدکنندگان این وب سایت از ایران و 2 درصد از امارات متحده عربی و 3 درصد از کشور های آمریکا، رومانی و افغانستان هستند. مدت زمانی که کاربران به طور میانگین به گشت و گذار در این وب سایت میپردازند، به 6 دقیقه می رسد. علاوه بر آن کاربران به طور میانگین قبل از خروج حداکثر از 4 صفحه این وب سایت بازدید می کنند. نرخ پرش این وب سایت به بیش از 50 درصد می رسد که بسیار نگران کننده است. بیش از 30 درصد از ترافیک این وب سایت از موتورهای جستجو ناشی می شود.
در این مقاله به ادامه بررسی طراحی سایت پرشین وی می پردازیم و ویژگی های طراحی سایت آن را بررسی می کنیم
ویژگی های طراحی سایت پرشین وی
سیستم مدیریت محتوای این سایت وردپرس است. وب سایت های بسیاری در سراسر جهان از وردپرس استفاده می کنند و حدوداً 20 درصد از وب سایت های جهان از وردپرس استفاده می کنند.
همچنین در طراحی وب سایت پرشین وی نیز از Jquery و owl carousel نیز استفاده شده است که این دو کتابخانه از مزیت های فراوانی برخوردارند و امکانات بی شماری را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهند.
در سایت پرشین وی از وب سرور LiteSpeed استفاده شده است که باعث افزایش سرعت بار گذاری سایت می شود.
تحلیل طراحی سایت پرشین وی
اولین نکته قابل توجه در طراحی سایت پرشین وی، استفاده از تبلیغات در قسمت های مختلف سایت و از جمله هدر سایت است. استفاده بیش از حد از تبلیغات علاوه بر آن که جذابیت و زیبایی سایت را از بین می برد، همچنین در رتبه دهی موتورهای جستجو مانند گوگل نیز تاثیر گزار است.
استفاده از طراحی ساده و غیر مناسب در ارائه محتوا از دیگر نقاط ضعف در طراحی سایت پرشین وی است. دسته بندی ها علاوه بر آن که در منوی سایت قابل مشاهده هستند، در حین اسکرول سایت نیز قابل رویت هستند و میتوان به مطالب آن ها دسترسی بیشتری داشت.
استفاده از ستون های مختلف و چندگانه در طراحی سایت پرشین وی از نقطه ضعفهای دیگر این وب سایت است.
چرا حفظ خواننده اولویت اصلی شما است
برای هر وب سایت خبری، هر ناشر یا وبلاگ، سرمایه گذاری در افزایش تجربه خوانندگان وفادار یک حرکت بسیار هوشمندانه تر از تمرکز بر یافتن منابع جدید ترافیک است.
1. مخاطبان وفادار رتبه شما را بهبود می بخشند
از آنجا که آنها به مواد شما علاقه دارند، نرخ بازگشت شما پایین تر است ، که به رتبه بندی شما کمک می کند. برعکس افرادی که بر روی صفحات شما کلیک می کنند و مدت کوتاهی بعد به دلیل اطلاعات نامربوط یا ناوبری سخت، صفحات شما را رها می کنند – به رتبه های شما آسیب می رسانند.
2. مخاطبان وفادار هزینه کمتری دارند
اگر از درج آگهی درآمد کسب می کنید و برای بالا ماندن نیاز به ترافیک دارید ، می توانید هر بار برای خرید بازدیدکنندگان جدید (که در برخی مواقع باز می گردند) پول پرداخت کنید یا خوانندگان چابکی را افزایش دهید که با شما خواهند ماند. در حالت دوم، شما گلوله برفی را می چرخانید که برای بزرگتر شدن نیاز به فشار شما ندارد.
مردم به سختی می توانند عادت های خود را ترک کنند. هنگامی که آنها ارتباط برقرار کردند برای شما سخت خواهد بود که آنها را ترک کنید مگر اینکه تصمیم بگیرید از استراتژی نام تجاری خود رویگردان باشید و کار دیگری انجام دهید.
3. شما به محتوای با کیفیت تر اهمیت می دهید
مخاطبان وفادار از صفحه اصلی شما دیدن می کنند و تصمیم می گیرند که مقصد بعدی آنها در بین مطالب شما چه خواهد بود. این بدان معناست که شما در نهایت برای دستیابی به خوانندگان جدید در انتشار مقالات پر از SEO کم می کنید اما بر ایجاد مطالبی که مطابق با علایق مخاطبان وفادار شما باشد تمرکز می کنید.
4. مخاطبین وفادار بیشتر از خوانندگان تصادفی به تغییر یا اشتراک می پردازند
تحقیق توسط Grzegorz Piechota ، INMA
این فقط یک واقعیت است پس از اولین جلسه خود، هر چند وقت یکبار در منبع مشترک می شوید؟ اگر اولین تجربه بد است – هرگز. با این حال اگر مقاله توجه شما را به خود جلب کند و آن را تا انتها بخوانید ، و شاید به مقاله مربوطه بروید ، یا سایت را نشانه گذاری می کنید یا نام آن را به خاطر می سپارید.
اگر وبلاگی است که اشتراک رایگان ارائه می دهد – ممکن است ایمیل خود را رها کنیدتا به روز باشید.
اگر یک وب سایت خبری با مدل کسب و کار paywall است ، احتمالاً بعد از اولین جلسه آن را ترک خواهید کرد اما دفعه بعد با مشکل روبرو می شود و همان کیفیت قبلی را دریافت می کنید، مایل خواهید بود پول خود را با محتوای بی کیفیت
5. مخاطب وفادار دهان به دهان شماست
خوانندگان علاقه مند به طور داوطلبانه در مورد شما با توجه به اینکه دائماً از تجربه ای عالی برخوردار هستند، کلمه را در مورد شما پخش می کنند.
آنها مطالب شما را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند، پیوندهایی را برای دوستان خود ارسال می کنند و در نشریات خود از شما نقل قول می کنند. اکثر وب سایت های بزرگ را از دوستان خود به عنوان مرجع دریافت می کنیم. بدون رویکرد پیشرونده در ایجاد محتوا، این منابع شانس ندارند.