مقالات آموزشی

گیمیفیکیشن چیست و بازاریابی

امروزه گیمیفیکیشن (Gamification) یکی از بهترین راهکارهاییست که بازاریابی را در قالب یک بازی عرضه می کند. اکثر افراد علاقه ای ندارند که ساعت ها توسط یک بازاریاب برای پیوستن به یک کسب و کار یا خرید یک محصول گوش دهند اما توسط این نوع...
مقالات آموزشی

اشتباهات کسب وکار در شروع تجارت آنلاین

پیشگفتار: دراین روزها هیچ شرکت و برند موفقی وجود ندارد که حضور خود را در فضای مجازی تثبیت نکرده باشد. خیلی از تجارت های کوچک امروزی هم تصمیم به ورود به این حوزه دارند اما با ناآگاهی های خود شروع کار را اشتباه انجام...
مقالات آموزشی

رپورتاژ آگهی چیست و بیان تاثیر آن

یکی از موثرترین روش های تبلیغات و کسب و کار آنلاین رپورتاژ آگهی می باشد . این نوع آگهی ها دائمی هستند و تاریخ انقضا ندارند . امروزه کسب و کارهای بسیاری برای تبلیغات برند و کسب و کار خود از این نوع تبلیغات...
مقالات آموزشی

راهکار های کاربردی بازاریابی در شبکه های اجتماعی

مقدمه: امروزه، شبکه‎های اجتماعی به جولانگاه برندها و شرکت‎های مختلف تبدیل شده است و فیسبوک،‌ اینستاگرام یا توئیتر با هزاران لایک، نظر و خبر به میعادگاهی برای مخاطبان بدل گشته‏ اند. یک سوم از جمعیت ۷ میلیارد و ۱۲۵ میلیون نفری زمین ما،‌ یعنی...
مقالات آموزشی

هرم بازاریابی محتوایی چیست؟

هرم بازاریابی محتوا یکی از بهترین روش ها برای سازماندهی محتوای تولیدی است. محتوا یک اصل بسیار مهم است که به عنوان پادشاه از آن یاد می شود. بهتر است تولید محتوا و مسولیت آن را کم اهمیت ندانیم زیرا سنگین و مهم است...
مقالات آموزشی

راه حلی برای فروش خدمات یا محصول مان در اینترنت

پیشگفتار: یک اصل مهم و کلاسیک در فروشندگی اینه که شما باید چیزی رو بفروشید که به اون علاقه دارید و میتونید ساعت ها با اشتیاق زیاد درباره محصول و خدمات خودتون صحبت کنید و توضیح بدید، یک فروشنده حرفه ای به خوبی میدونه میخواد...