امروزه گیمیفیکیشن (Gamification) یکی از بهترین راهکارهاییست که بازاریابی را در قالب یک بازی عرضه می کند. اکثر افراد علاقه ای ندارند که ساعت ها توسط یک بازاریاب برای پیوستن به یک کسب و کار یا خرید یک محصول گوش دهند اما توسط این نوع...
پیشگفتار: دراین روزها هیچ شرکت و برند موفقی وجود ندارد که حضور خود را در فضای مجازی تثبیت نکرده باشد. خیلی از تجارت های کوچک امروزی هم تصمیم به ورود به این حوزه دارند اما با ناآگاهی های خود شروع کار را اشتباه انجام...
یکی از موثرترین روش های تبلیغات و کسب و کار آنلاین رپورتاژ آگهی می باشد . این نوع آگهی ها دائمی هستند و تاریخ انقضا ندارند . امروزه کسب و کارهای بسیاری برای تبلیغات برند و کسب و کار خود از این نوع تبلیغات...
مقدمه: امروزه، شبکههای اجتماعی به جولانگاه برندها و شرکتهای مختلف تبدیل شده است و فیسبوک، اینستاگرام یا توئیتر با هزاران لایک، نظر و خبر به میعادگاهی برای مخاطبان بدل گشته اند. یک سوم از جمعیت ۷ میلیارد و ۱۲۵ میلیون نفری زمین ما، یعنی...
هرم بازاریابی محتوا یکی از بهترین روش ها برای سازماندهی محتوای تولیدی است. محتوا یک اصل بسیار مهم است که به عنوان پادشاه از آن یاد می شود. بهتر است تولید محتوا و مسولیت آن را کم اهمیت ندانیم زیرا سنگین و مهم است...
پیشگفتار: یک اصل مهم و کلاسیک در فروشندگی اینه که شما باید چیزی رو بفروشید که به اون علاقه دارید و میتونید ساعت ها با اشتیاق زیاد درباره محصول و خدمات خودتون صحبت کنید و توضیح بدید، یک فروشنده حرفه ای به خوبی میدونه میخواد...