در اینجا به ابتکارات و ترفندهایی که مدیران میتوانند برای بهبود کیفیت روابط شرکتهای متبوع شان با مشتریان به کار گیرند اشاره خواهد شد. از تکنولوژیهای دیجیتالی جدید برای شکل دهی به روابط تان با مشتریان استفاده کنید. مشتریان هر شرکتی همیشه و در...
نویسنده کتاب تجربه کاربری ناب (Lean UX) کیست ؟ تجربه کاربری ناب یا (lean UX) از مجموعه سری های ناب است که توسط جف گتلف (Jeff Gothelf) و جوش سیدن (Josh Seiden) از اساتید تجربه کاربری ،در سال 2013 در هشت فصل و 152...
فضای سفید و خالی همیشه فضای هدر رفته نیست.در حقیقت، بهترین شیوه ای است که محتوای شما یک اتاق تنفس کمی را ارائه دهد. بازدیدکنندگان وب سایت امروز، اسکنر محتواها هستند.آنها با طرح های بیش از حد شلوغ، پریشان می شوند. کلید دستیابی به...
طراحی وب باید براساس ساختن محتوا برای بازدیدکنندگان سایت و خوانندگان سایت شما باشد و یا به سادگی سایت شما را ترک کنند.نتیجه، مشتریان ناامید کننده که به دنبال نرخ پایین گزاف گویی، بازدید کننده بیشتر، مدت زمان بیشتری در سایت و در نهایت،...
هنگامی که فرم های دیگر را طراحی می کنید، در واقع تبدیل به نوع دیگری از تبدیل خواهید شد، بدین معنی که ثابت می شود که فرم های وب دیگر نیز تبدیلات را افزایش می دهند. عقل متعارف در طراحی وب می گوید شما...
قبل از طراحی و پیاده سازی یک وب سایت، داشتن اطلاعاتی کامل از جزئیات طرح الزامی است. به طور کلی وایر فریم (wireframe) یک راهنمای تصویری کامل از وب سایت قبل از شروع طراحی است که چهارچوب کلی سایت را مشخص می کند و...