امروزه استراتژی های مدیران فروشگاه های اینترنتی بیشتر از هر پارامتر دیگری در موفقیت و نتیجه هر فروشگاه اینترنتی تاثیر می گذارد بنابراین مدیریت برای هر فروشگاه می تواند نقش بسزایی داشته باشد اگر یک فروشگاه بسیار بزرگ را در اختیار مدیران بی تجربه قرار دهیم...
سبد خرید و به لفظ انگلیسی آن Cart یک ویژگی نرم افزاریه که تمم فروشگاه های اینترنتی باید این ویژگی را داشته باشند و باطن آن دقیقا همانند سبد خرید در فروشگاه های واقعی میباشد و امکان اضافه کردن محصولات و کالاهای مختلف به...
آیا با سرویس پرداخت در محل (COD) آشنا هستین؟ یعنی پرداخت وجه کالای خریداری شده به مامور پست در هنگام تحویل کالا که در اکثر فروشگاه های اینترنتی این ویژگی وجود دارد و برای مشتریانی که تا قبل از دریافت کالای فیزیکی تمایلی به...
وقتی در مورد سئو صحبت می شود دو کلمه را زیاد می شنوید: آموزش سئو داخلی و سئو خارجی. که از این دو مفهوم برای طبقه بندی فاکتورهای سئو استفاده می شوند. سئو داخلی و خارجی هر دو برای موفقیت یک کمپین سئو از...
سکرول پارالاکس در سال 2016 به عنوان یکی از روند های طراحی سایت معرفی شده است.همانطور که می دانید،استفاده از روندها در طراحی سایت،به نظر مشتری بستگی دارد. پارالاکس یا parallax یک تکنولوژی جدید در زمینه وب است که اخیرا درایران هم رواج پیدا...
دنیای امروز در کنار تمام ویژگی های منحصر به فردش توجه تعداد بسیاری از کاربران فضای مجازی به سمت فروشگاه های اینترتی و خرید از سایت های عرضه دهنده محصولات اینترنتی جذب کرده است به گونه ای که خرید و فروش کالا از طریق...