مقالات آموزشی

جستجوی ارگانیک چیست؟ چطور بدون هزینه ترافیک جستجوی ارگانیک رو بالا ببریم؟

جستجوی ارگانیک یعنی چی؟ جستجوی ارگانیک یعنی یه جستجوی مفید که می تونین با رعایت یه سری اصول، رنک اول از صفحه اول موتور جستجو رو تصاحب کنید یا حداقل تو صفحه اول سرچ گوگل بالا بیاین. جستجوی ارگانیک چیه؟ وقتی عبارتی رو تو...
مقالات آموزشی

بازاریابی دیجیتال و تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ برای افزایش درآمد

چرا اینقد به بازاریابی دیجیتال یا Digital Marketing اهمیت میدن؟ با توجه به میزان دسترسی به اینترنت در جوامع امروز، اگه بهتون بگم تعداد افرادی که هر روز به این جمع اضافه میشن هنوز در حال افزایشه، باور میکنید؟ در حقیقت همینطوره. طبق تحقیقات...
مقالات آموزشی

تجربه محتوا چیست و چه مولفه هایی از Content Experience باعث افزایش درآمد میشه؟

تجربه محتوا به طور کلی به عنوان تجربه دسترسی، مصرف و تعامل با محتوای یک برند تجاری است. در این مقاله ما به مفهوم تجربه محتوا و مولفه های تجربه محتوا برای ارائه یک تجربه مشتری خوب میپردازیم. محتوا مهم ترین بخش در بازاریابی...
مقالات آموزشی

سرویس های AWS : خدمات مبتنی بر کلاود شرکت آمازون

قبلاً راجع به اینکه وب سرویس های آمازون یا AWS چی هستن صحبت کردیم. تو این مطلب میخوایم انواع سرویس های AWS رو با جزئیات بیشتری معرفی کنیم. برای این که یادآوری بشه، گفتیم که وب سرویس های آمازون یا AWS یه پلتفرم کلاود...
مقالات آموزشی

صفحه فرود چیست و چطور از Landing Page به فروش بالا برسیم؟

صفحه فرود چیست؟ چه چیزی باعث ایجاد یک صفحه فرود عالی میشه؟ چطوری میتونید یه صفحه فرود جذاب داشته باشید که نرخ تبدیل بالایی داشته باشه؟ اگه واقعاً دلتون میخواد که صفحه فرود داشته باشین که مشتری هاتون با دیدنش فرار نکنند و ترغیب...
مقالات آموزشی

FID یا تاخیر ورودی اول چه تاثیری تو جذب ترافیک گوگل داره؟

تأخیر ورودی اول یا FID یه معیار مهم و کاربر محور برای اندازه گیری میزان پاسخگویی به لود Load است. با این معیار تجربه ای رو که کاربران هنگام تعامل با صفحه های غیرریسپانسیو دارن رو شناسایی می کنه. اگه FID پایین باشه عملاً...