مقالات آموزشی

افزایش اعتبار دامنه یا Domain Authority راهی برای جلو زدن از رقبا!

اعتبار دامنه یا دامین آتوریتی یا Domain Authority معیاری است که برای پیش بینی چگونگی رتبه بندی سایت، در صفحات موتور جستجو استفاده میشود. اعتبار دامنه توسط شرکت Moz اختراع شده و در حال حاضر یک استاندارد برای همه بازاریاب های SEO است. همه...
مقالات آموزشی

ATF چیست؟ + نکاتی برای طراحی بهینه Above The Fold و افزایش رتبه گوگل

این که شما محتوا سایت رو کجای صفحه قرار میدین، در ایجاد یک تجربه کاربری خوب یا بد تاثیر مستقیم داره. تو این مقاله ما به این چیزا میپردازیم: این که Above The Fold یا ATF چی هست؟ چه نکاتی برای طراحی ATF باید...
مقالات آموزشی

قیف فروش یا Sales Funnel چیه و چطوری براتون پول میاره!

قیف فروش یا Sales Funnel مبحثیه که امروز قراره راجع بهش صحبت کنم و اطلاعات خوبی درموردش در اختیارتون بذارم! تو بحث تجارت و کسب و کار باید بدونین که هر کدوم از مراحل فروش روی رفتار مصرف کننده تاثیر میذاره، پس باید این...
مقالات آموزشی

طراحی سایت واکنشگرا یا Responsive Web Design چیه و آیا باعث افزایش رتبه گوگل میشه؟

طراحی سایت واکنشگرا از اهمیت بالایی برخورداره و یعنی طراحی یه سایت جوری که سایز صفحات وب متناسب باشه. در واقع یه تکنیکیه که شما به عنوان یه توسعه دهنده وب یا یه طراح سایت باید روی اون تسلط کامل داشته باشین! امروزه یه...
مقالات آموزشی

محتوای داینامیک یا محتوای پویا چطور باعث افزایش خرید آنلاین میشود؟

محتوای داینامیک یا محتوای پویا یا Dynamic Content باعث ایجاد تجربه های خرید آنلاین بهتر میشه! شما می‌تونین با استفاده از این محتوا پیشنهادات رو بر اساس خریدهای قبلی، مکان جغرافیایی یا به روز رسانی در زمان واقعی و براساس رفتار مشاهده شده شخصی...
مقالات آموزشی

Content Delivery Network یا CDN چیه؟ شبکه توزیع محتوا سرعت سایت رو بالا میبره؟

CDN یا شبکه توزیع محتوا ، به یه گروه از سرورهایی اشاره داره که از نظر جغرافیایی در همه جای جهان توزیع شدن و با هم کار می‌کنند تا بتونند محتوای اینترنتی رو سریع تحویل بدن! Content Delivery Network امکان انتقال سریع داده های...