CTA یا Call To Action از مهمترین قسمتهای بازاریابی محتوا به حساب میاد و میتونه باعث نگهداشتن مشتری بالقوه و درآمد بیشتر شما بشه! تو این پست قراره نمونههای موفقی از دکمه CTA رو به شما نشون بدم و البته قبلش یه توضیح کلی...
استراتژی سئو برنامهای برای موفقیت کسب و کار شما در هر زمینهایه! البته هنوز هم وقتی اکثر وبمسترها در مورد استراتژی سئو حرف میزنن فقط تولید محتوا بر اساس کلمات کلیدی رو پیشنهاد میکنن که علاوه بر سخت بودن، اشتباهم هست!! SEO Strategy مراحل...
محتوای استاتیک موضوع اصلی پست امروز ماست. ما تو مقاله قبلی حسابی در مورد محتوای پویا یا داینامیک صحبت کردیم و الان لازمه یه توضیحی در مورد محتوای استاتیک هم به شما بدم. این که این محتوا چطوری کار میکنه، چه مزایا و معایبی...
سایت User-Friendly چه جور سایتی است و چه ویژگیهایی داره؟ برای این که بتونیم یه سایت کاربر پسند بسازیم باید چه نکاتی رو رعایت کنیم؟ در حوزه طراحی وب سایت، یه طراح باید به نکات خاصی توجه کنه تا بتونه یه سایت یوزر فرندلی...
Conversion Rate یکی از بهترین راهها برای سنجش عملکرد کمپین های تبلیغاتی شماست! بر خلاف نرخ کلیک یا CTR ، نرخ تبدیل توصیف میکنه که بازاریابی شما در جذب افراد به انجام کارهایی که شما از اونها خواسین انجام بدن، چقدر خوب بوده (ما...
طراحی سایت فروشگاهی میتونه یکم دلهره آور به نظر برسه، مخصوصاً اگه تازه کار باشین. تصمیماتی که برای طراحی و راه اندازی سایت فروشگاهی میگیرین میتونه از بزرگترین و سختترین تصمیمات شغلی شما باشه و فرقی نداره یه وب سایت جدید راه اندازی میکنین...