اکثر سئو کاران باید نام الگوریتم رنک برین گوگل را شنیده باشند؛ الگوریتمی که سعی دارد محدودیت ها، باید ها و نباید های سئوی کلاه خاکستری و سیاه را کنار بگذارد و طبق این استراتژی ها نتایج را برای کاربران نمایش ندهد. نمایش نتایج...
در اصول اولیه بازاریابی جستجو، سئو اغلب با همان دو روش مهم و موثر شناخته می شد: 1. اهمیت تگ h1 در سئو و 2. استفاده از یک (و فقط یک تگ H1) در هر صفحه. این دو مورد از ابتدایی ترین و کلیدی...
بدون شک، این وظیفه ما است که مراقب آینده باشیم و پیشبینی کنیم که گوگل در حال برنامهریزی، آزمایش، یا بررسی گذشته است. در طی ۱۲ ماه گذشته، ما شاهد چندین تغییر در جستجوی گوگل بودهایم، که هر کدام بر چگونگی برنامهریزی، پیادهسازی و...
سئو پادکست (SEO podcasts) برای کسانی که به بینشهای جدید در زمینه بهینهسازی موتور جستجو، بازاریابی، و پیوند لینک نیاز دارند، عالی هستند و به مخاطبانی که به خواندن و دیدن محتوا کمتر از شنیدن آن علاقه مند هستند مفید است. امروزه اغلب مقالات...
سایت لینکدین (LinkedIn) که ابتدا به عنوان یک سایت شبکه حرفهای تاسیس شد، هم اکنون یک جز اصلی در بسیاری از استراتژیهای بازاریابی فروش B2B و استراتژیهای بازاریابی محتوا است. رشد این پلتفرم به این معنا است که این شرکت اکنون میتواند ادعا کند...
چه باور داشته باشید و چه خیر، یکی از موفقترین روش های تبلیغات در دنیای امروز ما وایرال مارکتینگ یا بازاریابی ویروسی است که به دوران معاصر هم خلاصه نمی شود؛ در طول تاریخ و سالها قبل از یوتیوب، توییتر، فیس بوک و دیگر...