تاثیر تولید محتوا اینستاگرام و تلگرام بر سئو چیست؟ همه ما میدانیم که رسانههای اجتماعی تاثیر زیادی بر نتایج بازاریابی اینترنتی دارند. با این حال، تنها فیس بوک، گوگل پلاس و لینکدین نیستند که برای تبلیغات و جذب مخاطب بیشتر حیاتی هستند، بسیاری از...
عناصر تجربه کاربری به روش های سئو و موتورهای جستجوی دیگر در هنگام تعیین نحوه رتبه بندی وب سایت، در نظر گرفته میشوند. یک تصور غلط رایج وجود دارد که می گوید، سئو سایت فقط شامل ایجاد لینک و بکار بردن میزان مشخصی از...
چه یک وبلاگ نویس باشید و چه برای یک مجله یا روزنامه آنلاین مقالاتی مینویسید، باید از خودتان بپرسید که آیا مقاله تان به یک تصویر نیاز دارد یا نه. پاسخ همیشه «بله» است. نقش تصاویر در سئو بسیار اهمیت دارد و میتوانند به...
ما در یک عصر بصری زندگی میکنیم، پس به ابزار های تولید محتوا تصویری نیاز داریم. این به آن معنی است که اگر یک استراتژی خلق محتوای تصویری نداشته باشید، مخاطبین خود را از دست میدهید. آمار نشان میدهد که: 1. ویدیوها و تصاویر...
تولید محتوا با کیفیت مانند ساخت یک پورتفولیو است. تولید محتوا یک سرمایه گذاری بلند مدت در توسعه برند شما، تشکیل یک جامعه، افزایش آگاهی، کاهش اصطکاک چرخههای فروش طولانیتر است. کارآفرینان یا عاملان بازار جدیدی که به دنبال برنده شدن سریع هستند، اغلب...
برندها به یک استراتژی ویدئو مارکتینگ نیاز دارند و این موضوع ایده تازه ای نیست. چیزی که تغییر کرده است این است که این ویدئو تا چه حد در هر سکو و کانالی مورد استفاده قرار می گیرد. ویدئو دیگر تنها یک قطعه از...