همانند انسانها، شخصیتی برای برند نیز وجود دارد و به نحوه رفتار آن اشاره میکند. شخصیت برند چیزی است که مشتریان میتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. این نشان میدهد که چگونه یک برند ویژگی ها و موجودیت خود را بیان میکند. شخصیت برند...
تولید کنندگان محتوا همواره تلاش میکنند تا راههای سریع و فوری را برای کسب ترافیک بیشتر به سایت و بستر اجتماعی خود منتقل کنند، بنابراین برای پیدا کردن بهترین و مفید ترین محتوای موجود سعی می کنند تا با جمع آوری مطالب جسته و...
بر کسی پوشیده نیست که ما در دورهای زندگی میکنیم که در آن همه یک شرکت رسانهای هستند؛ پس محتوا بهترین راه جهت بازاریابی محتوا برای یک محصول است. تولید محتوا از طریق ساخت فیلمهای مفید یا دستور العملهای جدید یا متون مفید، باعث...
یکی از متداول ترین مشکلاتی که برای تیم های بازاریابی محتوا ایجاد می شود، اغراق در ایجاد یک محتواست. این دیدگاه باعث می شود که احساساتی که از محتوا گرفته می شود به حدی زیاد باشد که توجه از موضوع اصلی هم برداشته شود....
بازاریابی محتوایی به چه معناست؟ چرا به بازاریابی محتوا نیاز داریم؟ آیا بازاریابی محتوای متنی آسان تر است؟ از چه زمانی بازاریابی محتوا آغاز شد؟ برای بازاریابی محتوا به چه نکاتی باید توجه کرد؟ چه زمانی یک بازاریابی موفق را تجربه می کنیم؟...
در این بخش به معرفی قابلیت جدیدی از اینستاگرام به نام استیکرهای فراخوان یا Call to Action میپردازیم تا برای رونق کسب و کار خود استفاده کنید. اینستاگرام ابزارهای تجاری جدیدی را معرفی کرده که میتوان از آنها برای بهبود تحویل غذا و همچنین...