مقالات آموزشی

توضیحاتی درباره شخصیت برند

همانند انسان‌ها، شخصیتی برای برند نیز وجود دارد و به نحوه رفتار آن اشاره می‌کند. شخصیت برند چیزی است که مشتریان می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند. این نشان می‌دهد که چگونه یک برند ویژگی ها و موجودیت خود را بیان می‌کند. شخصیت برند...
مقالات آموزشی

آشنایی با نکات محتواهایی که نباید نوشته شوند

تولید کنندگان محتوا همواره تلاش می‌کنند تا راه‌های سریع و فوری را برای کسب ترافیک بیشتر به سایت و بستر اجتماعی خود منتقل کنند، بنابراین برای پیدا کردن بهترین و مفید ترین محتوای موجود سعی می کنند تا با جمع آوری مطالب جسته و...
مقالات آموزشی

بیان سه نکته برای تولید محتوا برای مخاطبان

بر کسی پوشیده نیست که ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که در آن همه یک شرکت رسانه‌ای هستند؛ پس محتوا بهترین راه جهت بازاریابی محتوا برای یک محصول است. تولید محتوا از طریق ساخت فیلم‌های مفید یا دستور العمل‌های جدید یا متون مفید، باعث...
مقالات آموزشی

دلیل اهمیت بازاریابی محتوا

یکی از متداول ترین مشکلاتی که برای تیم های بازاریابی محتوا ایجاد می شود، اغراق در ایجاد یک محتواست. این دیدگاه باعث می شود که احساساتی که از محتوا گرفته می شود به حدی زیاد باشد که توجه از موضوع اصلی هم برداشته شود....
مقالات آموزشی

معرفی بازاریابی محتوا و علت اهمیت آن

  بازاریابی محتوایی به چه معناست؟ چرا به بازاریابی محتوا نیاز داریم؟ آیا بازاریابی محتوای متنی آسان تر است؟ از چه زمانی بازاریابی محتوا آغاز شد؟ برای بازاریابی محتوا به چه نکاتی باید توجه کرد؟ چه زمانی یک بازاریابی موفق را تجربه می کنیم؟...
مقالات آموزشی

توضیحاتی درباره استیکرهای فراخوان اینستاگرام

در این بخش به معرفی قابلیت جدیدی از اینستاگرام به نام استیکرهای فراخوان یا Call to Action می­پردازیم تا برای رونق کسب و کار خود استفاده کنید. اینستاگرام ابزارهای تجاری جدیدی را معرفی کرده که می­توان از آنها برای بهبود تحویل غذا و همچنین...