مقالات آموزشی

ذکر ۸ مورد از نکات در خصوص ایجاد محتوای جذاب در نیچ مارکتینگ های کسل کننده

هزینه ی نیچ محتوایی 62درصد کمتر از بازاریابی سنتی است و کارایی آن نیز سه برابر بیشتر است. به همین دلیل است که بیشتر سازمان ها از این نوع بازاریابی گوشه ای (نیچ مارکتینگ) برای بیشتر دیده شدن، معروف تر کردن برند خود و...
مقالات آموزشی

توضیحاتی درباره تاثیر بهره بردن از تگ “Nofollow” در لینک‌های داخلی سایت، بر کیفیت سئو

آیا استفاده از تگ “Nofollow” در لینک‌ها داخلی سایت، اثری بر کیفیت سئو دارد؟ آیا استفاده از تگ “Nofollow” در کد لینک‌های یک صفحه از سایت، باعث می‌شود تا گوگل نسبت به صفحه شما مشکوک شده و این اثری منفی بر سئو سایت شما...
مقالات آموزشی

توضیحاتی درباره پرهیز از نوشتن مواردی در تگ عنوان محتوا

آنچه که در هنگام نوشتن تگ عنوان محتوا باید از آن پرهیز کرد. هدف اصلی از نوشتن و ایجاد یک تگ عنوان برای محتوا گاهاً درست درک نمی‌شود و این می‌تواند مشکل‌ساز باشد. در اینجا یکی از چیزهایی که از آن در هنگام ایجاد...
مقالات آموزشی

بررسی اثر گذاری تغییر برچسب عنوان‌ها بر سئو و رتبه سایت

آیا نگرانی خاصی در مورد تغییر تگ عنوان سئو (تگ تایتل) و برچسب‌های محتوایی که پیش‌تر تولید کرده‌ای دارید؟ حس می‌کنید ممکن است این کار باعث افت رتبه و ضعف سئو ی سایت شما شود؟ پس حتماً این یادداشت کوتاه را تا انتها بخوانید...
مقالات آموزشی

توضیحاتی درباره ۵ دلیل کاربردی در خصوص تولید محتوای خارج از نیچ

ساخت وبلاگ می تواند یک روش مطمئن و تضمینی برای ساخت برند شخصی شما، و یا ارتقای دیده شدن شرکت شما در صنعت مورد نظر باشد. در حالت ایده آل این کار می‌تواند هر دوی این مزایا را برای شما به همراه داشته باشد....
مقالات آموزشی

آشنایی با ۱۴ روش پر استفاده در خصوص تولید محتوای معتبر در نیچ مارکتینگ

 یکی از دوستان دوران بچگی من یک ویژگی عالی دارد. در هر زمینه ای از سیاست، ورزش، مد و فشن، هنرمندان، شایعه، علم و … صحبت کنید همیشه بیشتر از شما اطلاعات دارد.  اگر او دور و برتان باشد همیشه مکالمه را تحت کنترل درآورده...