تولید محتوا روشی بسیار عالی برای بازاریابی شرکتها به شمار میرود. به عبارتی دیگر، در قرن جدید و همزمان با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و ابزارهای بازاریابی دیجیتالی مانند وبلاگ و یا وبسایت، تولید محتوا و وبلاگنویسی تجارت بزرگی محسوب میشود. طبق اعلام موسسه بازاریابی...
گوگل دیسکاور (Google Discover) نشانگر شروع دوره جدیدی در سئو است. در این مطلب مواردی که باید هنگام بهینه سازی محتوا برای Google Discover در نظر بگیرید را ذکر می کنیم. دیسکاور (Discover) که اولین بار در سال 2018 راه اندازی شد (قبلا به آن فید گفته...
آیا تبلیغات و محتواهای پاپآپ اثری بر رتبه سایت شما و کیفیت سئوی آن دارند؟ برای رسیدن به پاسخ دوباره در یک پرسش و پاسخ دیگر با ما همراه باشید. چندی پیش یک کاربر برای ما نوشت: آیا استفاده از بنرهای تبلیغاتی بزرگ...
از مهارت های سئو خود (در زمینه ویدیو) برای کمک به شرکتها در ساخت Response Video کمک بگیرید. در این مطلب 7 نکتهی بسیار مهم جهت کمک به موفق عمل کردن شما آوردهایم. حتی صنعت جستجو که به سرعت و تطبیق پذیری خود افتخار...
اینستاگرام از قابلیتهای جدیدی رونمایی میکند که به موجب آن کاربران میتوانند روی دادههایی که با اپلیکیشنهای شخص ثالث به اشتراک میگذارند، کنترل بیشتری داشته باشند. کاربران زمانی دادههای اینستاگرام را با اپلیکیشنهای متفرقه یا شخص ثالث به اشتراک میگذارند که اکانت خود را...
وقتی نوبت به سئو می رسد، کلمات کلیدی مهم می شوند. به همین دلیل است که کلمات کلیدی برای برآورده کردن نیازهای کاربران، الهامبخش تمام محتواها هستند. اما آیا کلمات کلیدی هنوز برای بهینهسازی موتور جستجو مهم هستند (SEO)؟ آیا کلمات کلیدی برای گوگل...