در حالی که برخی از مشکلات فنی سئو برای مرتفع شدن نیازمند اختصاص بودجه هستند، برخی دیگر نیازی به هزینه کردن نداشته و کلید حل آنها در دستان خود شماست. برای اینکه بهتر متوجه این مسئله شوید، در ادامه پس از بازخوانی یکی از...
با قابلیت مسابقه اینستاگرام مشارکت بیشتری در آن داشته باشید. در آن فالوورهای شما در مورد برندتان، تگ کردن دوستان و غیره صحبت می کنند. با این مثال ها الهام بگیرید. اینستاگرام ظرفیت بسیار زیادی دارد. بیش از 1 میلیارد کاربر داشته و سومین...
پیش از پرداختن به پاسخ این پرسش که “آیا بلاگ کامنتینگ در ایجاد ارتباطات و بهبود سئو مؤثر است یا خیر؟” بد نیست تا در توضیحی کوتاه و حداقلی، پدیده بلاگ کامنتینگ (Blog Commenting) را برای مخاطبانی که آشنایی چندانی با این پدیده ندارند تعریف...
در اینجا بررسی مختصری از مزایا و معایب هفت موتور جستجو محبوب و چند نکته برای بهینهسازی آورده شده است. هنگامی که ما روزانه در آنالیز و بررسی ترافیک ” ارگانیک گوگل” یا “یا cpc گوگل – تبلیغات کلیکی” هستیم، فرصتهای از دست رفته بسیاری...
در روز های ابتدایی کار گوگل، این موتور جستجو به شدت بر متن و بک لینک ها تکیه داشت تا رتبهبندی را از طریق رفرشهای متناوب (که به عنوان ” گوگل دنس” شناخته میشد) تولید کند. از آن زمان، جستجوی گوگل با مجموعهای...
هر جستجو یک حرکت ویژه است. افراد به دنبال حل مشکلات، انجام وظایف یا انجام کاری هستند. پس نوعی از جستجو، همیشه در آن دخیل است. در سال ۲۰۰۹، بیل گیتس در یک مهمانی خصوصی سخنرانی کرد و سخن معروفش را در آنجا بیان...