مقالات آموزشی

توضیحاتی درباره کیفیت سئو (WWW) در برابر غیر (WWW)

پیامد استفاده از (WWW) یا غیر (WWW) چیست؟ در ادامه شاهد نکات ضروری و مهمی در مورد میزان اثرگذاری این دو نحوه آدرس‌بندی مختلف بر کیفیت سئوی سایت بوده و می‌توانید متوجه مؤثر بودن یا نبودن این تفاوت بر آنالیزهای صورت‌گرفته از لینک صفحه...
مقالات آموزشی

موارد کلیدی در کمک رسانی به پیشرفت رتبه بندی گوگل با اصلاح صفحه اصلی

آیا تلاش برای ایجاد تغییرات در طراحی صفحه اصلی یا همان (Home Page) باعث بهبود موقعیت در رتبه‌بندی گوگل شده و در عمل یکی از تاکتیک‌های کاربردی در سئو سایت  یا تولید محتوا محسوب می‌شود؟ احتمالاً نه. اما اینکه چرا نه و ما چرا...
مقالات آموزشی

عواملی که موجب پر نوسان و متغیر شدن رتبه‌بندی گوگل می شود

دیدن نوسان در رتبه‎بندی گوگل، باعث شده تا تقریباً تمام صاحبان سایت‎ها و صفحات حتی موفق نیز در مورد این مسئله با نگرانی و دغدغه روبرو شوند. آیا شما نیز نوسانات زیادی در رتبه‌بندی گوگل خود می‌بینید؟ در ادامه ما پنج نکته برای درک...
مقالات آموزشی

نکاتی در خصوص بازاریابی محتوایی و بررسی جذب مشتری و کسب درآمد

بازاریابی محتوایی چگونه برای جذب مشتری و کسب درآمد کمک می‌کند؟ در این مطلب توضیح می دهیم که چرا و چطور بازاریاب های دیجیتال باید از رویه تولید محتوا برای رتبه گرفتن وب سایت خود دوری کنند و در عوض باید از آن در جهت...
مقالات آموزشی

توضیحاتی کاربردی درباره بازاریابی محتوا و جذب مخاطب هدف

بازاریابی محتوا یک نوع استراتژی است که برای توسعه کسب و کار شما ضروری هست. همانطور که از معنای لغوی آن پیدا است به شما کمک می‌کند با تولید محتوا در مورد کاری که انجام می‌دهید یا هدفی که دارید مخاطب‌های جدید جذب کنید...
مقالات آموزشی

توجه به اهمیت و نحوه ایجاد لینک داخلی برای سئو

قبل از اینکه محتوای متنی شما قابلیت رتبه بندی داشته باشد، به لینک ها احتیاج دارد. بهترین حالتی که گوگل می‌تواند محتوای شما را پیدا کند زمانی است که پست ها و صفحات وب سایت شما (از جایی به بعد) در وب لینک داده...