با توجه به اینکه انتخاب نام برند یکی از اساسی ترین مسائل در زمینه برند است که قصد داریم در ادامه به آن بپردازیم. معمولا نام برند به عنوان یک یادآوری و تداعی کننده ی قدرتمند ذهنی در رابطه با محصولات است که به...
فاکتورهای انتخاب لوگو چیست؟ با توجه به اینکه دنیای اطراف ما با لوگوها احاطه شده است. هر کدام از این لوگو ها داستان مخصوص خود را دارد. این لوگوها هر کدام پیام و داستان مربوط به خود را دارند. این نشان ها را به...
تعریف ادراک مشتری چیست و چگونه به دست می آید؟ برخی اوقات آگاهی ما در مورد مسائلی تحت تاثیر بررسی های آنلاین، توصیه ی دوستان و آشنایان، فیس بوک و توییت ها قرار می گیرد. اما در اغلب مواقع این تجربیات خودمان است که...
کلماتی مانند “و” ، “اما”، “پس” و “زیرا” به عنوان کلمات انتقالی محسوب می شوند. این کلمات میتوانند ارتباط بین جملات، عبارات و حتی پاراگراف ها را به خواننده متن نشان دهند. زمانی که شما از این کلمات استفاده می کنید، این کار درک...
الگوریتم پاندای گوگل چیست؟ این الگوریتم به عنوان یکی از الگوریتم های جدید گوگل به شمار می رود این الگوریتم را در ارتباط با رتبه بندی سایت ها طراحی کرده اند. 9 سال از ارائه ی الگوریتم مورد نظر گذشته و کار اصلی آن...
اگر از سئو برای تبلیغ سایت خود استفاده می کنید، حتما تا کنون نام شبکه های وبلاگ خصوصی (PBN) را شنیده اید. درک این مفهوم چندان دشوار نیست. اما داشتن اطلاعات بیش از حد نیاز نیز می تواند سبب سردرگمی شما شود. ما در...