مقالات آموزشی

ویژگی تولید محتوای بازی و سرگرمی

اهمیت تولید محتوا بر هیچ کسی پوشیده نیست. با تولید محتوای اصولی و درستی می توانید بازدیدکنندگان بیشتری به وب سایت خودتان بکشانید و از این طریق افزایش مشتری داشته باشید. اگر کسب و کار شما در زمینه بازی و سرگرمی است، باید این...
مقالات آموزشی

اهمیت ۶ ترفند برای تولید محتوای یوتیوب

تولید محتوای ویدیویی در سالهای اخیر موفقیت زیادی به دست آورده است و بیشتر از هر زمان دیگر، مصرف کنندگان می خواهند از طریق محتوای ویدئویی به سوالات مورد نظرشان جواب داده شود. در این راه تولید محتوای یوتیوب از اهمیت ویژه ای برخوردار...
مقالات آموزشی

آشنایی با اصطلاح سئو داخلی یا سئو on-page

هر استراتژی سئو، روی رتبه بندی هرچه بالاتر در موتورهای جستجو متمرکز است. برای انجام این کار، همه ما سعی می کنیم وب سایتی را طراحی کنیم که الگوریتم مخفی گوگل با آن ارتباط برقرار کند و باب میلش باشد. عوامل موجود در الگوریتم...
مقالات آموزشی

نکاتی در خصوص کلمات کلیدی منفی برای تبلیغات گوگل ادوردز

کلمات کلیدی منفی برای تبلیغات گوگل ادوردز استفاده می شود. برای داشتن کمپین تبلیغاتی در گوگل ادوردز یک سری کلمات ارائه می‌دهید و با مشخص کردن کلمات کلیدی منفی، بازار هدفتان را مشخص می‌کنید. وقتی چند کلمه کلیدی برای تبلیغ معرفی می‌کنید، ناخواسته برای...
مقالات آموزشی

آشنایی با مفهوم PPC و بررسی نکاتی در این خصوص

اگر کمی درباره بازاریابی PPC شنیده اید و حالا کنجکاو هستید که بیشتر بدانید، یا اینکه قبلاً هم از PPC برای بازاریابی کسب و کار خود استفاده کرده‌اید، اما از روندش مطمئن نیستید، جای خوبی آمده‌اید. در این مطلب اول از همه می بینیم...
مقالات آموزشی

بررسی سودمند بودن چت زنده برای سایت های کسب و کار

آیا می دانید نرخ تبدیل کسب و کارهای اینترنتی به طور متوسط ​​۱٪ – ۲٪ است؟ این بدان معنی است که از هر ۱۰۰ بازدید کننده فروشگاه آنلاین ، حداکثر دو نفر از آنها به مشتری این فروشگاه تبدیل می شوند. بالا بردن نرخ...