بهینه سازی موتور های جستجو یا همان سئو، یک صنعت پویاست که برای مطابقت با خواسته های کاربرانی که به جستجو اطلاعات میپردازند، همیشه در حال تغییر است. امروزه رتبه بندی صفحه اول در جستجوی گوگل یک فرایند پیچیده است که نیازمند تحقیق پیرامون...
کانتنت مارکتینگ یک استراتژی بازاریابی است که برای جذب، مشارکت و حفظ مخاطب با ایجاد و به اشتراک گذاری مقالات، فیلم ها، پادکست ها و سایر رسانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این رویکرد تخصص ایجاد می کند، آگاهی از نام تجاری را...
ممکن است که با خود بگویید که کاربرد کد QR چیست اما برخلاف ظاهر ساده کدهای QR می توانند اطلاعات بسیار زیادی را در خود ذخیره کنند و صرف نظر از اینکه آنها چقدر اطلاعات را می توانند در خود جای دهند، وظیفه اصلی...
ممکن است برای اکثر مصرف کنندگان تفاوتی میان تبلیغات و بازاریابی وجود نداشته باشد. در حقیقت، آن ها یک هدف یکسان را به اشتراک می گذارند و آن ترغیب مصرف کنندگان به خرید محصولات یا خدمات است. این شیوه ها نقاط مشترکی نیز دارند....
استفاده از تگ های HTML باعث بهبود سئو یا بهینه سازی موتور جستجو در سایت می شود. کاربرد تگ های HTML برای بهینه سازی سئو و قرارگیری وب سایت ها در رتبه بندی موتورهای جستجو است. وجود تگ های HTML در هر وبسایتی ضروری...
شما می توانید نام تجاری خود را با بیش از ۶۶۰ میلیون از افراد و شرکت های حرفه ای در سراسر جهان به اشتراک بگذارید و از جهان دیجیتال کوچک خود به بهترین نحو استفاده کنید. در مسیر بازرایابی در لینکدین می توانید با...