مقالات آموزشی

توضیحاتی درباره سئو منفی

بهینه‌ سازی موتور های جستجو یا همان سئو، یک صنعت پویاست که برای مطابقت با خواسته‌ های کاربرانی که به جستجو اطلاعات می‌پردازند، همیشه در حال تغییر است. امروزه رتبه ‌بندی صفحه اول در جستجوی گوگل یک فرایند پیچیده است که نیازمند تحقیق پیرامون...
مقالات آموزشی

بررسی تاثیر کانتنت مارکتینگ

کانتنت مارکتینگ یک استراتژی بازاریابی است که برای جذب، مشارکت و حفظ مخاطب با ایجاد و به اشتراک گذاری مقالات، فیلم ها، پادکست ها و سایر رسانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این رویکرد تخصص ایجاد می کند، آگاهی از نام تجاری را...
مقالات آموزشی

معرفی کد QR و بررسی امنیت آن برای اسکن کردن

ممکن است که با خود بگویید که کاربرد کد QR چیست اما برخلاف ظاهر ساده کدهای QR می توانند اطلاعات بسیار زیادی را در خود ذخیره کنند و صرف نظر از اینکه آنها چقدر اطلاعات را می توانند در خود جای دهند، وظیفه اصلی...
مقالات آموزشی

بررسی فرق بین تبلیغات و بازاریابی

ممکن است برای اکثر مصرف کنندگان تفاوتی میان تبلیغات و بازاریابی وجود نداشته باشد. در حقیقت، آن ها یک هدف یکسان را به اشتراک می گذارند و آن ترغیب مصرف کنندگان به خرید محصولات یا خدمات است. این شیوه ها نقاط مشترکی نیز دارند....
مقالات آموزشی

بررسی توضیحاتی درباره بازاریابی در لینکدین

شما می توانید نام تجاری خود را با بیش از ۶۶۰ میلیون  از افراد و شرکت های حرفه ای در سراسر جهان به اشتراک بگذارید و از جهان دیجیتال کوچک خود به بهترین نحو استفاده کنید. در مسیر بازرایابی در لینکدین می توانید با...