وقتی محتوایی که در سایتی قرار می گیرد با محتواهای قبلی سایت شباهت داشته باشد به آن محتوا، محتوای تکراری می گویند. البته ممکن است سایت دیگری، بخشی یا تمام محتوای شما را کپی کند، که به آن محتوا نیز محتوای تکراری گفته می...
بهینه سازی موتور جستجو وسئو تاثیر به سزایی برای بهتر شدن ترافیک ارگانیک یک وب سایت دارد. در ادامه به تعریف ترافیک ارگانیک، راه های افزایش آن و تفاوت آن با ترافیک مستقیم میپردازیم. ترافیک ارگانیک چیست؟ به کاربرانی که از طریق صفحه...
احتمالاً اصطلاح بیگ دیتا را در بازارها ، شرکتها و موسسات و مشاغل مختلف شنیدهاید. آیا میدانید بیگ دیتا چیست و په کاربردی دارد؟ دانش بیگ دیتا برای ما چه مزایایی دارد؟ در ادامه ابتدا تعریف میکنیم که دیتا چیست و اصطلاح بیگ دیتا...
صفحه اکسپلور اینستاگرام محیطی است که در آن کاربران می توانند محتواهای مربوط به مطالبی که دوست دارند را ببینند. این صفحه از عکس ها و فیلم ها و پست های مختلفی تشکیل شده است و بخشی که نمایش می دهد برای هر کاربر...
یکی از راه ها برای آن که بتوانید تجارت خود را در دنیای دیجیتال مارکتینگ در راه پیشرفت قرار دهید، این است که به وضعیت رقیبان خود نگاه کنید و به بررسی سئو رقبا بپردازید. این روش زمانی اهمیتش بالاتر می رود که شما...
رفتار کاربران تأثیر به سزایی در رتبه بندی سئو وبسایت دارد. به منظور حفظ رتبه سئو وبسایت شما و برجسته شدن نام تجاری شما در فضای اینترنت، باید بدانید که چه قشری و چه افرادی کاربران سایت شما هستند. تغییرات در الگوریتم های سئو...