یکی از روش هایی که باعث می شود تا ترافیک و بازدید وب سایت ها افزایش یابد و رتبه وب سایت ها در صفحه نتایج جستجو گوگل بالاتر رود، بهینه سازی یا optimization یک وب سایت است. زمانی که شما تصمیم می گیرید که...
شاید پیش خود فکر کنید که Structured Data چیست همانطور که می دانید، زبانی که ربات های موتورهای جستجو با آن آشنا هستند با زبانی که محتوا و مطالب در وب سایت ها نوشته می شوند، متفاوت است. یکی از مسائلی که باعث شود...
crawl depth به میزانی که موتورهای جستجو محتوای سایتی را فهرست بندی و ایندکس می کنند، گفته می شود. اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم که کرال دپس یا crawl depth چیست، می توانیم از این تعریف استفاده کنیم که کرال دپس تعداد صفحاتی...
Ngnix که در سال ۲۰۰۴ منتشر شد، یک نرم افزار وب منبع باز یا open source است که مشکلات بسیاری از افرادی که در دنیای وب مشغول به فعالیت هستند را حل کرد. نرم افزار Ngnix ابتدا تنها برای پروکسی HTTP کار می کرد...
هاتجار یک وسیله برای تجزیه و تحلیل و بررسی محصول به شمار می آید که هدف آن برای استفاده، تجزیه و تحلیل و بررسی رفتار و داده هایی است که از کاربران و مشتریان شرکت و وب سایت شما دریافت می شود. اگر بخواهیم...
تولید محتوا یکی از مبانی اصلی سئو است. اگر شما بخواهید وب سایتتان در صفحه نتایج موتور جست و جوی گوگل رتبه قابل قبولی به دست آورد، باید اهمیت زیادی برای استراتژی های تولید محتوا قائل شوید. محتوای با کیفیت می تواند به طرز...