در این مقاله چند روش کاربردی برای یافتن و جمع آوری ایده های محتوا از طریق مخاطبان و تعداد محدودی از تحقیقات کیفی قدیمی، ارائه شده است. آیا ایده هایی برای ایجاد محتوا ندارید؟ اگر ذهن شما خسته شده است و چشمهای شما از...
اینستاگرام برای اینکه کریتورها (Creator ) را ترغیب به تولید محتوای بیشتر و طولانی تر کند، اکانت مختص این کاربران ویژه رونمایی کرده است. اکانت Creator جدید نکات و ترفندهای مختلف منتشر می کند و در واقع رابط بین اینستاگرام و کاربران بسیار ویژه...
در این مقاله چند روش کاربردی برای یافتن و جمع آوری ایده های محتوا از طریق مخاطبان و تعداد محدودی از تحقیقات کیفی قدیمی، ارائه شده است. آیا ایده هایی برای ایجاد محتوا ندارید؟ اگر ذهن شما خسته شده است و چشمهای شما از...
گاهی اوقات بعضی از افراد به هر دلیلی نیاز دارند که نام خود را در گوگل ثبت کنند. یعنی نام آنها باید در گوگل سئو شود تا زمانی که مخاطب، نام آنها را داخل گوگل جستجو میکند، با نام، مشخصات کامل یا بیوگرافی و...
شناسایی پرسونای مشتری به بازاریاب های یک کسب و کار کمک می کند تا اطلاعات دقیق تری از او به دست آورند. پرسونا در واقع الگویی است که با تحقیق و پژوهش درباره مشتری به دست آمده است. یک کسب و کار با شناخت...
امروزه به دلیل گسترش فعالیت شبکههای اجتماعی، اغلب کسب و کارها بازاریابی خود را از طریق این شبکهها انجام میدهند. کسب و کارها برای ادامه تبلیغات و بازاریابی خود به ابزاری نیاز دارند تا بتوانند توسط آن، فعالیت مخاطبان خود را بررسی و همچنین...