مقالات آموزشی

چند مورد جالب برای یافتن ایده های محتوای تخصصی و جذاب مخاطب محور

در این مقاله چند روش کاربردی برای یافتن و جمع آوری ایده های محتوا از طریق مخاطبان و تعداد محدودی از تحقیقات کیفی قدیمی، ارائه شده است. آیا ایده هایی برای ایجاد محتوا ندارید؟ اگر ذهن شما خسته شده است و چشم‌های شما از...
مقالات آموزشی

اینستاگرام تشویق به تولید محتوای بیشتر می کند!

اینستاگرام برای اینکه کریتورها (Creator ) را ترغیب به تولید محتوای بیشتر و طولانی تر کند، اکانت مختص این کاربران ویژه رونمایی کرده است. اکانت Creator جدید نکات و ترفندهای مختلف منتشر می کند و در واقع رابط بین اینستاگرام و کاربران بسیار ویژه...
مقالات آموزشی

عواملی برای پیدا کردن ایده های محتوای نوین و جالب با هدف جذب مخاطبان

در این مقاله چند روش کاربردی برای یافتن و جمع آوری ایده های محتوا از طریق مخاطبان و تعداد محدودی از تحقیقات کیفی قدیمی، ارائه شده است. آیا ایده هایی برای ایجاد محتوا ندارید؟ اگر ذهن شما خسته شده است و چشم‌های شما از...
مقالات آموزشی

مواردی که از ثبت اسم در گوگل می توان از آن یاد کرد

گاهی اوقات بعضی از افراد به هر دلیلی نیاز دارند که نام خود را در گوگل ثبت کنند. یعنی نام آنها باید در گوگل سئو شود تا زمانی که مخاطب، نام آنها را داخل گوگل جستجو می‌کند، با نام، مشخصات کامل یا بیوگرافی و...
مقالات آموزشی

پرسونای مشتری و اهمیت شناسایی آن

شناسایی پرسونای مشتری به بازاریاب های یک کسب و کار کمک می کند تا اطلاعات دقیق تری از او به دست آورند. پرسونا در واقع الگویی است که با تحقیق و پژوهش درباره مشتری به دست آمده است. یک کسب و کار با شناخت...
مقالات آموزشی

فیسبوک پیکسل و اهداف ارایه آن

امروزه به دلیل گسترش فعالیت شبکه‌های اجتماعی، اغلب کسب و کارها بازاریابی خود را از طریق این شبکه‌ها انجام می‌دهند. کسب و کارها برای ادامه تبلیغات و بازاریابی خود به ابزاری نیاز دارند تا بتوانند توسط آن، فعالیت مخاطبان خود را بررسی و همچنین...