طبق بررسی اخیر مشخص شده که پست های اسپانسری (پست هایی که توسط اشخاص یا شرکت های معروف حمایت و تبلیغ می گردد) که توسط اینفلوئنسرهای اینستاگرام پشتیبانی می گردد دچار کاهشی در میزان مشارکت از سوی کاربران شده است. طبق داده های حاصل...
در شبکههای اجتماعی از جمله توییتر، کاربران معمولاً اول از همه تصاویر پروفایل و هدر را مشاهده و بررسی میکنند، و اگر این تصاویر جذاب و باکیفیت باشند به سراغ متن و … میروند؛ اندازه تصاویر در شبکههای اجتماعی معمولاً با هم تفاوت دارند،...
با کمک ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام که قصد معرفی 10 مورد از برترین آنها را داریم، می توانید به ایده های بازاریابی بهتری در مورد خود و رقیبان دست پیدا کنید. به طور کلی ابزارهای تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی فوق العاده...
فارسی کردن mapsبرای استفاده از نقشه لازم است. همه امکان استفاده از نقشه را به زبان انگلیسی ندارند و برایشان راحت تر است که با زبان فارسی سر و کار داشته باشند. به خصوص نشانی و پیدا کردن یک مکان جست و جوی آن...
شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از فضاهایی می باشد که این روز ها کاربران استفاده های گوناگونی از آن می کنند. کاربران در این شبکه اجتماعی به انتشار پست هایی با موضوعات مختلف می پردازند که قالباً این پست ها دارای عکس می باشند. درباره...
امروزه شرایط کسب و کارها اقتضا میکند، به منظور اینکه بتوان مشتریان بیشتری را جذب کرد و کسب و کارها را توسعه داد، به تولید محتوای بهینه و بهروز در مقالات پرداخت. از آنجا که لازم است در مقالاتی که به کسب و کارها...