برای تولید محتوای همیشه سبز باید به زبان ساده، روان و شیوا بنویسید و از زبان پیچیده و فنی استفاده نکنید. در مقاله قبلی در مورد محتوای همیشه سبز صحبت کردیم. گفتیم که این نوع محتوا ماندگاری و تأثیرگذاری طولانی مدت داشته و در...
این نکات را برای ایجاد محتوای همیشه سبز و همیشگی رعایت کنید. … اطلاعات خوب همیشه با ارزش است، چه نظری، عملی، یا فقط سرگرمی محتوای همیشه سبز چیست و چگونه میتوانید از آن برای استراتژی بازاریابی محتوای خود استفاده کنید؟ به زبان ساده،...
بازاریابی محتوا به شرکت های تازه کار کمک می کند که با تولید محتوای با کیفیت و قابل اطمینان باعث افزایش ترافیک وب سایت خود شوند. در این دنیای دیجیتال، بازاریابی محتوا برای هر شرکتی که به تازگی تأسیس شده باشد یک الزام است....
در این مقاله به چند نکته برای ارزیابی ایده ها در کمپین تولید محتوا اشاره شده است که شما می توانید با استفاده از این نکات ایده بهتر را انتخاب کنید قبل از شروع فرآیند تولید محتوا، ضروری است که زمینه ایجاد دلیل یک...
یاد بگیرید چه نوع محتوایی را مخاطبان شما دوست دارند و چگونه آن را ایجاد کنید و خوانندگان کدام نوع محتوا را می خواهند بیشتر در آینده ببینند صفحه خالی شکنجه است. تنها چیزی که بدتر از آن است صفحه پر شده و قطره...
هر قدر که مشتاق آغاز تلاش های بازاریابی محتوای خود باشید، انجام این کار بدون داشتن یک استراتژی خوب و شفاف معنا ندارد. از این نکات بازاریابی محتوایی برای کسب و کار جدید خود استفاده کنید. میتوانید مشتریان بالقوه زیادی را از این طریق...