مقالات آموزشی

بررسی ساخت یک صفحه فیسبوک برای تجارتتان

مفید بود؟

در این مقاله مراحل ساخت یک صفحه فیسبوک برای تجارتتان بررسی می شود.

بسیاری از شما یک وب سایت برای تجارتتان دارید، اما ممکن است نتوانید ترافیک مورد نظرتان را به سایتتان بکشانید. راه های زیادی وجود دارد که افراد زیادی را به سایتتان بکشانید و ترافیک سایتتان را بالا ببرید. یکی از راه های بسیار ساده، ساختن یک صفحه فیسبوک است. Facebook یکی محبوب ترین شبکه های اجتماعی در دنیا است و میلیون ها نفر کاربر دارد. باز کردن یک صفحه برای معرفی تجارتتان در فیسبوک بسیار آسان است و ترافیک زیادی را به سایتتان می کشاند.

برای شروع شما ابتدا باید Advertising Page  را در فیسبوک مطالعه کنید. در آن قسمت شما چهار تب با نام های Advertising، Pages، Connect  و  Facebook Share  می بینید.

  • تب اول برای شروع تبلیغاتی که در فیسبوک نمایش داده شود، استفاده می شود.
  • در تب دوم شما می توانید یک صفحه تجاری برای شرکتتان بسازید تا کاربران فیسبوک بتوانند به صفحه شما بپیوندند
  • در تب سوم، کاربران می توانند با وب سایت شرکتتان ارتباط برقرار کنند که در این قسمت بازدید سایتتان به شدت زیاد می شود.
  • در تب Facebook Share  شما می توانید یک قسمت در سایتتان طراحی کنید  که به مردم این امکان را بدهد که به پروفایل عمومی شما دسترسی پیدا کنند.

شما می توانید یکی یا همه تب های بالا را انتخاب کنید تا یک صفحه در فیسبوک داشته باشید. سپس باید برای تجارتتان در فیسبوک یک صفحه بسازید که اصلاً کار دشواری نیست. اگر یک پروفایل شخصی در فیسبوک داشته باشید هم که این کار آسان تر هم می شود.

فرم قدم به قدم ساخت صفحه حتیبرای تازه کاران هم ساده است. لازم است یک عکس به صفحه خود اضافه کنید و اطلاعات مربوط به تجارتتان را وارد کنید. می توانید هر چقدر که دوس دارید جزئیات به آن اضافه کنید تا افراد بیشتری را جذب کنید.  همچنین باید صفحه تجاری خود را در یک دسته بندی قرار دهید. فیسبوک به شما گزینه های زیادی را ارائه می دهد. تنها کافی است در انتخاب دسته بندی مناسب تجارتتان دقت کنید.

فیسبوک همچنین به شما این امکان را می دهد تا اپلیکیشن به صفحه خود اضافه کنید. چند اپلیکیشن محبوب عبارتند از : Note، Events، Photos و … . شما هم چنین می توانید از وب وان برای طراحی صفحه فیسبوکتان کمک بگیرید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.