مقالات آموزشی

توضیحاتی درباره پیش نمایش اجتماعی در Yoast SEO Premium

مفید بود؟

مقدمه

بیایید ابزار پیش نمایش های اجتماعی در Yoast SEO Premium را در نظر بگیریم. هنگامی که شما پستی را در شبکه های اجتماعی فیسبوک(www.facebook.com) و توییتر(twitter.com) به اشتراک می گذارید می توانید با استفاده از این ابزار ببینید آیا تصویر شما مناسب است و آیا عنوان و توضیحات هم به خوبی نشان داده می شود یا خیر. این دقیقا مشابه پیش نمایش پست ها است که مردم هر روزه آن را مشاهده می کنند. به نظر می آید پیش نمایش اجتماعی در سئو و بازدید از سایت شما موثر باشد.

فیس بوک کدام تصویر را انتخاب می کند؟

وقتی شما پستی را در سایت خود به اشتراک می گذارید قطعا در افزونه Yoast SEO Premium تصویری را برای انتشار پست فیسبوک مطلب خود انتخاب نکرده اید. ابزار Yoast SEO Premium نقش مهمی در این امر دارد. این ابزار با استفاده از متادیتای عکس ها یک تصویر از محتوای شما را برای انتشار پست فیسبوک استفاده می کند.

اما برای انتخاب تصویر مناسب برای پست فیسبوک چند روش در افزونه Yoast SEO Premium وجود دارد اول اینکه مستقیما عکسی را انتخاب کنید. اگر برای محتوای خود یک تصویر را هایلایت می کنید افزونه ما آن تصویر را برای پست فیسبوکی شما انتخاب می کند. اگر هم هیچ تصویری انتخاب نکنید افزونه تصاویر محتوای شما را بررسی کرده و بهترین را انتخاب می کند. به عنوان مثال برای این مقاله افزونه ما از عکس زیر استفاده کرده است زیرا هنوز تصویر خاصی از فیس بوک مشخص نشده است.

 

همانطور که مشاهده فرمودید این افزونه به کاربر این امکان را می دهد پیش نمایش آنچه را که می خواهد به اشتراک بگذارد را مشاهده کند. البته ناگفته نماند افزونه Yoast SEO Premium امکانت مشابهی برای پیش نمایش پست ها در توییتر دارد. علاوه بر این شما امکان ویرایش تصاویر و متادیتای خود را درست مانند شکل زیر تغییر دهید:

بازگرداندن متادیتا در پیش نمایش اجتماعی

در تصویر بالا مشاهده کردید که با استفاده از این قابلیت می توان یک تصویر خاص را در توییتر منتشر کرد. همچنین اگر شما در قسمت پیش نمایش فیسبوک یک تصویر انتخاب کنید آن عکس و توضیحات عینا در توییتر استفاده می شود که این خود یک مزیت محسوب می شود.

پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با قوانین نام گذاری URL های سئو محور را مطالعه نمایید.

 

شبکه های اجتماعی برای انتشار پست های خود به داده های مانند هم متکی هستند و وقتی شما داده خاصی را مشخص نکنید همه آنها از داده های OpenGraph فیسبوک استفاده خواهند کرد. شبکه های اجتماعی توییتر و پینترست هم از متادیتای OpenGraph فیسبوک استفاده می کنند. واتساپ هم همینطور است. در پایان باید گفت که ابزار پیش نمایش ها به شما نشان خواهند که پست های محتوای شما در شبکه های اجتماعی چگونه است.

مخاطبان گرامی در نطر داشته باشید: در زمینه محتوا شرکت رایامارکتینگ با  بیش از 100 نوع ایده تولید محتوا  و همچنین تولید محتوا سئو شده  میتواند شما را در این امر یاری کند.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.