مقالات آموزشی

بررسی سایت رایگان تبلیغات، درآمدزایی از طریق عضویت در سایت رایگان تبلیغات

مفید بود؟

سایت رایگان تبلیغات

سایت رایگان تبلیغات یا همان سایت تبلیغات مجانی، در ازای درج آگهی تبلیغاتی، هزینه‌ای از متقاضیان تبلیغ، دریافت نمی‌کند؛ پس دلیل فعالیت سایت رایگان تبلیغات و بازاریابی اینترنتی چیست؟!
پاسخ سوال بالا، در یک کلام، در هدفی تحت عنوان “افزایش بازدید و افزایش تعداد اعضاء” ، خلاصه می‌شود؛ اما این هدف تا چه حد اهمیت دارد که برای دست‌یابی به آن، به طور رایگان خدمات آنلاین ارائه گردد. مانند آنچه در سایت رایگان تبلیغات و یا سایت درج آگهی تبلیغاتی مجانی انجام می‌شود؟!
اگر حتی اندکی با درآمدزایی از طریق هوش مصنوعی و اینترنت آشنایی داشته باشید، متوجه می‌شوید که بنیان و زیربنای تمام مشاغل، تجارت و البته تمام موفقیت‌های اینترنتی، بر پایه تعامل و به خصوص میزان دیده شدن توسط کاربران، ساختاربندی شده است.

فلذا در هر زمینه‌ای که به صورت مجازی فعالیت داشته باشید، موفقیت شما چه در بعد مالی و چه در بعد اعتباری و اجتماعی بر پایه تعداد بازدید شما تعیین می‌شود؛ از این جمله می‌توان به حرفه‌های مربوط به تبلیغ و بازاریابی اشاره نمود که با نام‌هایی از قبیل بازاریابی آنلاین یا بازاریابی اینترنتی و تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات آنلاین، دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی، دیجیتال برندینگ یا سوشال مدیا برندینگ یا برندسازی توسط شبکه‌های اجتماعی و … شناخته می‌شود و سایت رایگان تبلیغات نیز از این جمله است.
در واقع به همان نسبت که صاحبین تبلیغات به دنبال مشتری می‌گردند، سایت رایگان تبلیغات نیز به دنبال مخاطب است و سود خود را در همین تعاملات و بازدید مخاطبین کسب می‌کند.

 

به عبارتی می‌توان گفت که سایت رایگان تبلیغات، با درج آگهی‌های تبلیغاتی، به نوعی در حال بازاریابی و تبلیغات خود نیز هست.

سایت رایگان تبلیغات محدود به وب نیست.

برخی از انواع سایت رایگان تبلیغات، گستره فعالیت و حضور خود را افزون نموده و علاوه بر فعالیت در فضای وب، از شبکه‌های اجتماعی و انواع اپلیکیشن‌های قابل نصب بر روی ابزار دیجیتالی و گوشی‌های هوشمند، برای ارائه خدمات و ارتباط با مخاطبین بهره می‌جویند تا از این طریق تنوع بیشتری از گروه‌های کاربری را از میان مخاطبین دنیای مجازی و اقشار مختلف، به فضای خود مهمان کنند.
شاید بتوان گفت که پایگاه وب برای سایت رایگان تبلیغات، حکم دفتر مرکزی یک شرکت را دارد و انواع پایگاه‌های دیجیتالی که تحت نام همان سایت رایگان تبلیغات مذکور، در سایر پلتفرم‌ها فعال است، مانند زیرمجموعه و یا شعب سایت رایگان تبلیغات به حساب می‌آید.

برای مثال، یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین نمونه‌های سایت رایگان تبلیغات که اپلیکیشن آن کاربرد بیشتری نزد کاربران فضای مجازی دارد، سایت تبلیغاتی دیوار است. دیوار، مرجعی است برای درج انواع آگهی های تبلیغاتی و یک پلتفرم بهینه برای نمایش آگهی های تبلیغاتی شخصی است؛ درست مانند یک دیوار در دنیای واقعی که محل نصب اعلامیه‌های تبلیغاتی مختلف است.

 

یکی از مزیت‌های سایت رایگان تبلیغات، می‌تواند امکان سود دو طرفه برای ارائه دهنده و بازدید کننده، باشد!

با اشاره به سایت رایگان تبلیغات دیوار، که اغلب شما با آن آشنایی دارید، به راحتی می‌توان به یکی از مزیت‌های محبوب و قدرت‌های موثر این گونه سایت‌ها اشاره کرد و آن این است که، هم صاحبین تبلیغ  و هم جستجوگران موضوعات مختلف در قالب مخاطب و مشتری، دسترسی آزاد و رایگان به این مرجع بازاریابی گسترده و آنلاین دارند، درست مانند همان دیوار واقعی که پیش‌تر اشاره گردید برای همه شهروندان، با این تفاوت که این دیوار مجازی، در دسترس تمام مردم از اقسا نقاط دنیا قرار دارد و مهم‌تر اینکه، فضای این دیوار برای نصب آگهی بی‌نهایت بوده و در نتیجه، غیر قابل اشغال است و برای نصب آگهی نیازی نیست در صف، منتظر بمانید تا فضای دیوار باز شود.
سایت رایگان تبلیغات مانند یک موتور جستجو در زمینه بیزینس عمل می‌کند و بیشتر از اینکه تبلیغاتی باشد، ابزار بازاریابی محسوب می‌شود.
به نوعی، این هم، یکی دیگر از مصادیق سود دو طرفه است که پیش از این، برای سایت‌های تبلیغات مجانی، مطرح شد.

پیوستن به اعضای سایت رایگان تبلیغات

برای ثبت آگهی و یا استفاده از آگهی‌های موجود در یک سایت رایگان تبلیغات، کافی است که در این فضا، ثبت نام کرده و پروسه عضویت را به انجام رسانید.
این عضوگیری و الزام به عضویت برای استفاده از امکانات سایت رایگان تبلیغات، جزئی از همان تعاملاتی است که برای موفقیت سایت، ضرورت دارد.

 

سایت رایگان تبلیغات معمولا دو نوع تسهیلات در اختیار اعضای خود قرار می دهد: یا تسهیلاتی برای ارتقای وضعیت آگهی تبلیغاتی ثبت شده، که به این واسطه کاربران مبالغ اندکی را برای استفاده از این تسهیلات واریز می‌کنند و یا تسهیلاتی که به واسطه آن جوایز، سود، تخفیف یا اعتبار برای بهره‌مندی از امکانات خاص سایت رایگان تبلیغات، به کاربران فعال و همیشگی تعلق می‌گیرد.
بنابراین در مواردی، استفاده از خدمات سایت رایگان تبلیغات نه تنها به دلیل عدم نیاز به پرداخت هزینه درج آگهی منفعت دارد، بلکه گاها منبعی برای کسب سود نیز خواهد بود.

درآمدزایی از طریق عضویت در سایت رایگان تبلیغات

کسب سود از سایت رایگان تبلیغات، درست مانند رایگان بودن امکانات، برای مخاطبینی که در حال بازدید آگهی‌ها هستند نیز، وجود دارد.
مخاطبین برای استفاده از این منبع سودرسانی، کارهایی از قبیل اشتراک‌گذاری آگهی، فراخوان اعضای جدید و … را انجام می‌دهند و به نوعی، همکاران سایت تبلیغاتی محسوب می‌شوند و از این طریق به روند بازخورد تبلیغ، شتاب می‌دهند.

محتوا، همیشه حرف اول را می‌زند!

اگر می‌خواهید آگهی خود را در یک سایت رایگان تبلیغات درج کنید، بهتر است محتوای تبلیغاتی که تهیه می‌کنید، تا جایی که امکان دارد، خلاصه و جذاب باشد و اطلاعات درست و دقیق در اختیار مخاطب قرار دهد. برای تهیه این گونه محتواهای تبلیغاتی، شرکت‌های تبلیغاتی و محتوانگار مانند رایامارکتینگ، به کمک افراد می‌آیند.

البته هر سایتی که برای درج آگهی خود انتخاب می‌کنید، قوانین و اصول مشخصی برای محتواهای تبلیغاتی به عنوان پروتکل‌های کاری تعیین می‌کند که هنگام تهیه آگهی باید رعایت گردد.

استفاده عمومی از سایت رایگان تبلیغات

یکی دیگر از خصوصیات ویژه سایت رایگان تبلیغات این است که غالبا استفاده از امکانات درج آگهی در این سایت‌ها، معطوف به گروه خاصی نبوده و افراد، با دسترسی آزاد و برای هر گونه آگهی می‎توانند به این سایت‎ها مراجعه کنند و با عضویت در آن‎ها، بدون پرداخت هزینه، آگهی خود را درج کنند.

پیشنهاد می کنیم مقاله سایت تبلیغات مجانی، آیا از کیفیت بازاریابی اینترنتی می‌کاهد؟ را مطالعه نمایید.

از طرفی، معمولا این سایت‌ها انواع موضوعات را شامل می‌شوند؛ به گونه‌ای که حتی آگهی‌هایی از قبیل اعلامیه برای یافتن گم شدگان و … نیز در این سایت‌ها درج می‌گردد.
البته برخی از انواع سایت رایگان تبلیغات مختص موضوعات مشخصی هستند.
در کل، رایگان بودن و دسترسی آزاد سایت رایگان تبلیغات، دلیلی برای بی‌توجهی به محتوای تبلیغاتی و کیفیت پایین آگهی نیست.

منبع درآمد سایت‌های رایگان

در دنیای امروز، “دیده شدن”، اهمیت دارد و برای جنبه‌های مختلف زندگی، نقش‌آفرینی می‌کند.
“دیده شدن” هم برای مدیران یک سایت، هم برای آگهی کنندگان، موجبات موفقیت را فراهم می‌کند.
مدیران سایت رایگان تبلیغات، دروازه‌ای برای حضور کاربران در فضای مجازی فراهم می‌کنند و استفاده از خدمات اینترنتی و آنلاین نیز به این واسطه افزایش می‌یابد.
پس، بازدید بالاتر به معنای استفاده بیشتر از اینترنت است و شرکت‌های ارائه کننده ترافیک اینترنتی، یکی از مراجعی هستند که با فعالیت سایت‌های رایگان کسب درآمد می‌کنند و از همین حیث نیز به صاحبین این سایت‌ها سود می‌بخشند.
از طرفی در مرتبه بالاتر، طراحان و مالکین شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های آنلاین نیز، درست مانند سرورهای اینترنتی، در این همکاری با سایت‌های رایگان تبلیغاتی قرار دارند.
در یک کلام، میزان بالاتر دانلود اپلیکیشن‌های وابسته به سایت رایگان تبلیغات و یا بازدید از این سایت‌ها و کلیک بر آگهی‌های موجود و اشتراک‌گذاری آن‌ها و یا دعوت از دیگران برای عضویت در این سایت‌ها، همه و همه، در راستای آن‌چه مطرح شد، موجب استفاده بیشتر از اینترنت و رونق سرورها و پلتفرم‌ها می‌گردد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.