بخاطر افزایش نویسندگان نوشتن محتوا خوب دیگر کار سختی نیست. الان به طور متوسط همه این کار را آموخته اند اما به اندازه کافی قلم خوبی ندارند. بنابراین یک محتوا خوب چطور با دیگران وارد رقابت میشود تا برتر باشد؟ پاسخ این سوال در مطلب 10 مقاله برتر گوگل توسط رند فیشکین از موز نوشته شده است.
در این مقاله اطلاعاتی 10 برابر بهتر از هر چیز دیگری را مییابید:
در ابتدا درباره یک محتوا بهتر تفکر شما چیزی بهتر از سطح متوسط است تا در نتیجه در اولین صفحه جستجو گوگل قرار بگیرید اما در تمام موضوعات اینطور نیست.
محتوای مقاله سئو 10 برابر بهتر چیست؟
برای دستیابی به رتبه بندی بیشتر میدانیم دو عامل تاثیر گذار در سئو وجود دارد: کیفیت محتوا و بک لینک های مرتبط با محتوا تاثیر گذارند. علاوه بر توجه به موارد اولیه برای اینکه یک مقاله 10 برابر بهتر باشد به لینک های معتبری لازم دارد و اگر خواهان رقابت بیشتر هستید باید مقاله ها و محتواهایی را بنویسید که از نظر کاربر و گوگل 10 برابر بهتر از سایر موضوعات باشد. در ادامه نحوه انجام اینکار گفته شده است.
کلمه کلیدی “بهترین ابزار برای بازاریابی محتوا” را برای محتوایی با رتبه بالا در نظر بگیرید. اولین قدم بررسی محتوا سایر صفحات و رقبا شما است. در این بررسی محتوا سه سایت اول را حتما مطالعه کنید تا با نوع اطلاعات آنها شوید.
پس از بررسی آن باید از خود بپرسید مقاله ای 10 برابر بهتر از آن وجود دارد یا خیر؟ این موضوع به معنای به روز رسانی مقاله، تحقیق بیشتر، توضیح روان تر، مطالب طولانی تر و فیلم و تصویر بیشتر است.
حالا اگر کلمه کلیدی سئو این قابلیت ها را داشت حالا از آن استفاده کنید. اما در غیر این صورت باید کلمه کلیدی دیگری را انتخاب کنید تا محتوا شما مورد توجه قرار گیرد.
محتوای آموزنده
برای یک محتوا اعتبار حداقلی را فراموش کنید. محتوا مقاله سئو شما باید جزو 10 مقاله برتر گوگل باشد و این اطلاعات در هیچ صفحه دیگری موجود نباشند. گاهی مقاله رقبا به اندازه کافی آموزنده است بنابراین این اطلاعات از دید کاربر کاربردی محسوب میشود پس با تکرار محتوا هیچ کمکی به بهبود وب سایت نخواهید کرد. چون این مطالب جدید پیش از شما به کاربر رسیده است و مقاله شما تکراری است.
فاکتورهای محتوا ده برابر
این موضوع را برای زمانی در نظر بگیرید که محتوا با کیفیت برای شما ننوشته اید اما شاید این مقاله سئو به شکلی کامل به سوالات پاسخ نداده یا بررسی سوالات ضعیف است. در حالت دیگر به روز رسانی محتوا اهمیت دارد که با وجود اطلاعات پایه خوب اطلاعات جدید به مقاله اضافه نشده است. معمولا برخی مطالب برای 5 سال پیش یا حتی بیشتر هستند. استفاده از این موضع به راحتی رقبا را شکست میدهد.
حدود 86% افراد از بازاریابی محتوا در استراتژی خود بهره میگیرند اما همیشه به نتایج موفقیت آمیز نمیرسند آن هم به دلایل ساده: کیفیت محتوا سئو نامطلوب است.
نوشتن تنها قرارگیری یک مجموعه از کلمات در کنار هم نیست. این کار یعنی نوشتن موضوع مقاله و مطالب با قلمی خوب و روان که به صورت واضح موضوعات را بیان کند. یک محتوا با کیفیت تنها توسط کلمات خوب رشد نمیکند بلکه مواردی مثل قالب محتوا، بک لینک و زمان بارگذاری محتوا همگی در کنارهم سبب موفقیت محتوا می شوند.
بنابراین چگونه محتوا ما از محتواهای موجود در وب 10 برابر بهتر باشد؟ به سادگی تنها موارد زیر را دنبال کنید.
بهترین تجربه کاربری را بسازید.
یکی از فاکتورهای گوگل برای رتبه بندی تجربه کاربری وب سایت است. وب سایتی که در کوتاه ترین زمان بدون صفحات تبلیغی آزاردهنده بارگذاری میشود یک تجربه خوب را برای کاربر میسازد و مطالب مقاله به صورت واضح و مشخص هستند. این مجموعه یک تجربه کاربری خوب است.
در ادامه به کمک این موارد به بهینه سازی تجربه کاربری خود بیافزایید.
سرعت بالا فاکتور اصلی مقاله سئو
سرعت بالا صفحات وب سایت مهم است برای همین بین دو الی سه ثانیه باید بارگیری انجام شود در غیر این صورت مخاطب سایت شما را ترک میکند و نرخ مخاطب از دست رفته شما بالا میرود.
از فضایی سفید در طراحی و تصاویر خود استفاده کنید. این رنگ فضا رو توصیف میکند و برای بخش های بدون و تصویر مناسب است. البته استفاده از آن باید به همراه ظرافت باشد تا قسمت های مهم متن مقاله سئو به راحتی قابل تشخیص باشند. فضا های مورد استفاده برای رنگ سفید عبارتند از:
حاشیه ها و خطوط کوتاه، فاصله بلا استفاده بین خطوط
بخش حاشیه چپ متن
فاصله بین پاراگراف های کوتاه با پاراگراف بعدی
و در مواردی که به صورت گزینه ای به برخی عناوین مثل لیست اشاره شده است.
در عناوین فرعی از تصاویر و فیلم های دارای توضیح استفاده کنید برای همین تصاویر باید دارای متنی توضیحی باشند. به همین صورت فیلم ها باید دارای یک متن کوتاه توضیحی باشند.
یک قسمت برای راحتی جستجو کاربر ایجاد کنید تا محتوا مد نظر خود را پیدا کند. برای اینکه ما میخواهیم مخاطب در وب سایت بماند پس در ادامه محتوا یا در آخر مقاله سئو یک محتوا یا پیوند پیشنهادی مرتبط با موضوع را برای مطالعه بیشتر میگذاریم.در مقاله سئو جزئیات از اهمیت یکسانی برخوردار هستند.
عواملی که شما را از 10 مقاله برتر گوگل دور میکند
در طول محتوا و مقاله هیچ لینکی نباید وجود داشته باشد. برای همین در آخر محتوا به موارد مورد نیاز اشاره میشود. در صورتی که در طول محتوا لینکی قرار دهیم اعتبار متن ما کاسته میشود.
- اکثر جملات و نوشته ها را در قسمتی با فونت کوچک حفظ کنید
- از فونت بزرگتر برای متون ساده تر استفاده کنید. برای توصیف چند ویژگی یا چند مورد از بخشی برای مرتب سازی لیست استفاده کنید. به این صورت که نوع فونت و نوع استفاده از ابزار موارد غیر ضروری را حذف میکند.
- بهینه سازی سئو در تصاویر و فیلم برای جستجو فراموش شده است.
- 7 اشتباه در رابط کاربری و تجربه کاربری که برای شما هزینه بالایی دارد.
- با نوع پیاده سازی محتوا مخاطب مورد نظر را جلب میکنیم.
- از بابت سطح کیفی محتوا خود مطمئن شوید.
ظاهری یک محتوا با کیفیت متمایز است اما کیفیت محتوا تاثیر اصلی را در سئو میگذارد. زیرا در صورت عدم کیفیت محتوا نرخ خروج از وب سایت بالا میرود و اعتبار سایت کاهش پیدا میکند.
نیل پاتل به کیفیت یک محتوا را در بازه 35 تا 60 درصدی بیان میکند این تفاوت نرخ ورود به سایت را نشان میدهد.
به عنوان مثال نرخ ناکارآمدی محتوا در یک وب سایت مربوط به تجارت حدود 30 تا 50 است که بازه 50 تا 60 همچنان نگران کننده نیست اما بیش از حد متوسط است. در نرخ 70 درصدی اینجا یک مشکل نگران کننده وجود دارد.
در ادامه نکاتی عالی برای بهبود کیفیت سئو محتوا وجود دارد.با توجه بر نکات سئو واقعی به راه اشتباه نروید.
برای بهبود سئو محتوا چه کاری انجام دهیم؟
در محتوا سئو به هیچ عنوان نباید غلط های املایی یا دستوری موجود باشد. اگر تفاوت کلمه آنها و آنجا را نمیدانید از یک ویرایشگر حرفهای برای تصحیح محتوا کمک بگیرید.
یک محتوا از دید مخاطب زمانی قابل اعتماد است که منابع آماری، حقیقی، عددی، نقل قول و سایر موارد همیشه ذکر شوند.
محتوا باید هم مفید و کارآمد و در کنار آن برای خواننده جالب باشد. در ادامه باید بخشی از نیاز کاربر را بررسی کند. این موضوع سبب یادگیری چیزی از مقاله سئو میشود.
اصالت متن محتوا سئو
متن محتوا سئو باید اصیل باشد. سعی کنید از قطعه حرف خود برای اصالت محتوا استفاده کنید در غیر این صورت حتما با ادبیات درست متن نقل قول شده را معرفی کنید. در غیر این صورت برای فهم بیشتر متن خود از ایده فردی کمک گرفتید اما نام او ذکر نشده است اینکار سرقت ادبی است هرگز این کار را انجام ندهید.
مقاله سئو در برابر نباید از اطلاعات معمولی باشد. محتوا شما باید اطلاعاتی غیر معمولی را در اختیار کاربر بگذارد. به این معنی که برای مقاله سئو باید تحقیقات بیشتری کنید تا اطلاعات سطحی و پیش پا افتاده نباشد. اگر اطلاعات جدیدی موجود نیست از تجربه خودتان در موقعیت بگویید.
محتوا نباید تبلیغات زیادی داشته باشد. در یک محتوا واقعی ما تبلیغات زیادی نمی بینیم. برای جلب نظر مخاطب بهترین روش استفاده اندک از تبلیغات است. باتوجه به تصویر زیر که دارای محتوا کوتاه اما تبلیغات زیادی است، محتوا ارزش بالایی ندارد. محتوا شما نباید دارای لینک های بی کیفیت یا فاقد اعتبار باشد. محتوا سئو باید دارای یک هدف برای کاربر باشد.
بک لینک ها را بدست بیاورید
لینک های مقاله سئو از همان ابتدا در الگوریتم جستجو گوگل نقشی مهم دارند. اما با اضافه شدن گزینه خرید لینک و ارسال ایمیل بی ارزش رتبه صفحه ها بالا رفت در نتیجه گوگل امکانات خود را برای تشخیص لینک های واقعی از غیر اصلی بالا برد.
بطور مثال وجود فردی مهمان در سایت با ایمیل غیر واقعی از نظر گوگل نا خوشایند است و برای همین بسیاری از سایت های این شکلی جریمه شده اند. برای ارتقا رتبه بندی سایت تولید محتوا با کیفیت راه دستیابی به بک لینک مناسب است.
در مقاله دیگری با نویسندگی کیس متریکس با عنوان، حقیقت واقعی درباره گوگل و مهمان سایت وجود دارد. در این مقاله سئو جریمه ها و قوانین گوگل موجود است. برای همین برا رشد طبیعی وبلاگ خود و آشنایی با مجازات های گوگل حتما موارد ضروری را مطالعه کنید.
تولید محتوا باکیفیت
تولید محتوا در بالاترین سطح کیفی به شما کمک میکند تا به جای یافتن بک لینک مناسب کسب درآمد کنید. وقتی مردم شما را فردی متخصص در زمینه انتخاب موضوع و محتوا سئو و لینک های مناسب ببینند حالا به شما اعتماد میکنند. برای اینکه به این مرحله برسید و رقبا را شکست دهید باید حتما محتوا مفید و کاربردی باشد.
بهبود سئو با موارد دیگری جز متن در ارتباط است.
چطور استراتژی بازاریابی محتوا سئو با عملکردی بالاتر ایجاد کنیم؟
به کمک قدرت وبلاگ نویسی توسط مهمان سایت شروع کنیم. نحوه استفاده سئو به شکل سیاه و یک روش سفیدتکنیک آسمان خراش: چطور یک بک لینک با کیفیت برای محتوا ایجاد کنیم؟ از بازاریابی محتوا کمک بگیریم.
به گفته آنا گاتر، بازاریابی محتوا به معنا ارائه محتوا سئو رایگان و با کیفیت به کاربر برای جلب توجه آنها به وب سایت است تا با نام تجاری شما ارتباط بگیرند. بر خلاف وبلاگ نویسی اهدافی استراتژیک برای بازاریابی محتوا سئو وجود دارد. این اهداف از قبل تعیین شده اند.
پس از اینکه مقاله با کیفیت را با صرف زمان طولانی نوشتید حالا باید اولین نسخه آن را ارائه دهید. هنگامی که مخاطب با نوع مقاله سئو شما آشنا شد با اشتراک گذاری به گسترش آن کمک میکند.
در ادامه چند روش برای بهبود استراتژی بازاریابی محتوا وجود دارد.
بهترین مقاله سئو خود را در شبکه های اجتماعی قرار دهید.
بهترین مقاله سئو خود را در شبکه های اجتماعی قرار دهید. این کار روشی مطلوب برای توزیع و گسترش محتوا است. نام تجاری شما در بین مخاطبان وطنی طرفداران بیشتری دارد برای همین اشتراک گذاری آن بیشتر است. بنابراین با اشتراک گذاری پست، ویدئو، اینفوگرافیک یک ترافیک مثبت از اشتراک های اجتماعی تشکیل میشود. در نتیجه آن بازدید محتوا سئو شما بالا میرود. برای تبلیغات محتوا در تبلیغات بومی کمک بگیرید.
ابزار اشتراک لینک در شبکه های اجتماعی را فعال کنید تا افراد به راحتی آن را اشتراک بگذارند.توجه بر استراتژی سئو از اهمیت زیادی برخوردار است.
چطور از طریق مقاله سئو یک راه ارتباطی عمیق بسازیم؟
با درج ایمیل خود در پایان محتوا یک لینک کاربردی به آن بدهید. با این کار بازاریابی محتوا بهبود می یابد.
برای دستیابی به مخاطبان بیشتر از بازار یابی تاثیر گذار برا اشتراک محتوا استفاده کنید. طبق گفته راگاو هاران، بازاریابی تاثیر گذار یعنی استفاده از طرفدارن واقعی برند تا به روشی طبیعی به بازار بزرگتر حرکت کنید. این افراد دنبال کننده های بیشتر مخاطبان شما را افزایش میدهند. در نتیجه به کمک بازاریابی وجود این افراد تاثیر مثبتی خواهد داشت که به طور مستقیم به مصرف کننده معرفی میشوند. با اینکار به جای شما با پرداخت پول افراد قابل اعتماد به جای شما حرف میزنند.
نیاز به محتوا با کیفیت برطرف نمیشود گرچه با دیدگاه فیشکین از مقاله 10 برابر به افراد بازاریاب بسیاری کمک شده تا کیفیت و رتبه خود را افزایش دهند.
بهترین راه برای جستجو طبیعی در سال 2019 چیست؟چطور با اینفلوئنسرها در یوتیوب برای بهبود کسب و کار خود کار کنیم؟
تمام موارد لازم برای بازاریابی محتوا در ادامه گفته شده است.
بازاریابی اینفلوئنسر ها
چطور یک لینک را توسط یک اینفلوئنسر گسترش دهیم؟ آیا محتوا سئو 10 برابری ارزش تلاش بیشتر را دارد؟
فیشکین تنها متخصص در این زمینه بازاریابی محتوا نیست که به مزایا محتوا 10 برابری اشاره کرده است. لری کیم، بنیانگذار و مدیر ارشد فناوری ورد استریم در یک وبینار با بازسومو درباره بازدید قابل توجه مطالب ورد استریم گفته است.
به زبانی بهتر تقریبا نیمی از بازدید ها متعلق به بهترین مقالات است با این حال حدود 1200 مقاله سئو دیگر به بازدید ماهانه کمک میکند.سئو صفحه شما را به مخاطب نزدیک میکند.
تاثیر مقاله 10 برابر چیست؟ چگونه محتوای 10 برابر سئو تولید کنیم؟
صبر کنید تا نتیجه را ببینید. ورد استریم به طور ماهانه یک میلیون بازدید کننده دارد و نیمی از آنها تنها 50 مقاله برتر را مطالعه میکنند. به این معنی که هر مقاله برتر این سایت به طور متوسط 10 هزار بازدید دارد. این مقدار باور کردنی نیست؟
البته توجه تنها بر روی ترافیک صفحه درست نیست بلکه این ترافیک باید به شکلی درست باشد. این آمار ورد استریم از مقاله 10 برابر موارد جذابی را ارائه میدهد. با این فرض که از کلمات کلیدی سئو قوی استفاده میکنید، محتوا 10 برابری به شما کمک خواهد کرد.
به علاوه محتوا ده برابر باید به دریافت لینک هایی با کیفیت کمک کند. وقتی به دنبال بهینه سازی تجربه کاربری هستید هر مورد در جای درست خود قرار میگیرد و شانس افزایش رتبه در گوگل بالا میرود.
الگوریتم گوگل
همه افراد در طول این ده سال از تصمیم گوگل برای افزایش سطح جستجوگر ها آگاه هستند. قبل از اینکه گوگل به عنوان یک موتور جستجوگر عظیم تبدیل شود، هر کسی با افزایش کلمه کلیدی در یک صفحه بازدید یا به اصطلاح سئو را بالا میبرد. گوگل با الگوریتم رتبه صفحه از وب سایت های دیگر لینک میگرفت و محتوا مرتبط تری میساخت و به این شکل مشکل قبل را حل کرد.
طبق گفته گری ایلیس تحلیل گر روند وب مستر در گوگل، الگوریتم گوگل نسبت به سایر رقبا خود پیشرفت بیشتری داشته است اما هنوز مشکل صفحات بی نام و نشان حل نشده است. برخی از برند ها هنوز با این روش و محتوا بی کیفیت و خرید بازدید و بک لینک در صفحه اولیه جستجو قرار میگیرند. در به روز رسانی گوگل پاندا بسیاری از این موارد فاقد اعتبار حذف شد و آنها مجبور به تغییر استراتژی خود شدند.محتوا 10 برابر مقاله سئو باید دارای اعتبار باشد.
عملکرد الگوریتم های گوگل مرتبط یا سئو
فیشکین میگوید در سالهای اخیر همه چیز به جلو حرکت کرده است و محتوا سئو به بخشی مهم در الگوریتم گوگل تبدیل شده است. در این محیط برند ها تنها با تولید محتوا با کیفیت توانایی رقابت با یکدیگر را دارند. ای محتوا باید اطلاعاتی جدید تر و با ارزش تر از چیزی که در صفحه اولیه نمایش یافته باشد.
حال که به اهمیت یک محتوا با کیفیت پی بردید باید بدانید تولید آن سخت تر است. با عوامل بالا تولید یک محتوا 10 برابر به چند روش میسر است.درباره محتوای صفحه اول جستجو گوگل تحقیق کنید.
وب سایت هایی که در صفحه اول جستجو گوگل قرار میگیرند حدود 89% درصد ترافیک طبیعی دریافت میکنند، که به شکل زیر تقسیم بندی میشوند:
- اولین مکان در جستجو گوگل 42.25% ترافیک جذب میکند.
- موقعیت دوم 11.94% ترافیک جذب میکند.
- موقعیت سوم در صفحه اول جستجو 8.47٪ ترافیک میگیرد.
- موقعیت چهارم در صفحه اول 6.05٪ ترافیک میگیرد.
- بقیه موارد در صفحه اول کمتر از 5٪ از ترافیک را میگیرند.
از آنجایی که برای ورود به صفحه اول جستجو رقابت بسیار بالا است. افراد با صرف هزینه و وقت رتبه بندی وب سایت خود را بهبود میبخشند. مرور محتوا سئو راهی خوب برای کسب رتبه بهتر است برای همین تعیین سطح کیفیت برای رسیدن به جایگاه بهتر را از دست ندهید.هر الگوریتم در سئو سایت نقشی کلیدی دارد.
برای دستیابی به رتبه اول جستجو چه کنیم؟
بدون آشنایی و تسلط کامل بر محتوا سئو قابلیت رقابت را با سایرین ندارید پس بدون تسلط هم نوشتن محتوا 10 برابری سئو امکان پذیر نیست. به موارد جستجو در صفحه اولیه گوگل نگاه کنید و سوالات زیر را بپرسید.
- محتوای این برند چه راه حلی به خواننده ارائه می دهد؟
- چگونه محتوای آنها از نظر رقبا خود بیشتر دیده میشود؟
- آیا محتوا سئو در واقع به جستجوگر در حل سوال خود کمک کند؟
- محتوایی که بینندگان بیشتری را درگیر می کند چه ویژگی هایی دارد؟
- با انجام چه کاری به خوانندگان خود ارزش بیشتری میدهند؟
- ارزش و کیفیت این محتوا چقدر است؟ آیا این برند محتوایی خوب تولید کرده و یا چون برندی معروف است در این زمینه سرمایه گذاری کمی کرده است؟
تحلیل نوع رقابت اولین قدم برای تولید محتوا سئو است. برای خود حداقل چند ساعت را برای بررسی محتوا سایر سایت ها در نظر بگیرید. با این کار به ارائه بهتر مطالب خود کمک میکنید. چرا تحلیل رقابتی منجر به موفقیت میشود؟
تجربه کاربری منحصر به فردی ارائه دهید.
بدون توجه به نظر شما کاربران درباره کیفیت محتوا بهترین نظر را دارند. آنها میخواهند محتوا بهتر و در عین حال منحصر به فردی از شما ببینند. حالا چگونه یک محتوا متمایز با رقبا داشته باشیم؟ به کمک تصاویر منحصر به فرد و با کیفیت بالا این کار را انجام دهید. به این صورت کپی از مطالب شما بیشتر در ذهن می ماند.تجربه کاربری در سئو جزو موارد کم توجه اما کاملا مفید است.
اهمیت جذابیت محتوا بصری
باتوجه به آمار زیر گنجاندن محتوا جذاب بصری مثل فیلم و عکس در وب سایت تجربه کاربری را بهبود میبخشد.
در مقاله سئو جسور باشید، چهار نوع محتوا بک لینک زیادی جلب میکنند. نیل پاتل میگوید که در شرایط فعلی تصاویر با کیفیت بالا از هر زمان دیگری ارزش بیشتری دارند. این امر برای اینفوگرافیک ها به خوبی مشخص است. همانطور که شنیده ایم یک عکس هزار کلمه ارزش دارد.
مقالات دارای تصاویر جذاب 94% بازدید بیشتر نسبت به صفحات بدون بازدید دارند. ویدئو های توضیحی در صفحه اصلی مربوط به محتوا بازدید زیادی را به خود جلب میکند.
محتوا تعاملی برای تعامل با کاربر ضروری است. به گفته رولند پوکورنیک، محتوا تعاملی 70% تجربه خرید را بهبود میبخشد در مقایسه با زمانی که این میزان برای محتوای منفعل 36% است.
چت باکس ها
تجربه بصری نقش زیادی برای کاربر دارد و در نهایت رتبه سایت را بهبود میبخشند. برای ایجاد یک محتوا سئو منحصر به فرد باید تصاویر و فیلم با کیفیت انتخاب کنید. برای بررسی عملکرد آنها را بسنجید.
علاوه بر تصاویر موارد دیگری برای ارتقا تعامل با کاربر وجود دارد. چت باکس ها (Chat box) به کمک ربات راهی برای تعامل هستند. افراد به پشتیبان یا فردی دارای تجربه نیاز دارند و ربات گفتگو اینترنتی این کار را برای مشتریان انجام میدهد. چت باکس ها ظاهر صفحه را بهتر میکنند با تبدیل افراد به مشتری دائمی رتبه سایت را بهبود میبخشند.
هر رقیب از قدرت چت باکس آگاه نیست و از آن برای محتوا سئو خود استفاده نکرده است. بنابراین این یک روش عالی برای بهبود کیفیت محتوا شما است.چرا چت باکس رباتی برای بهبود کسب و کار محتوا سئو ضروری است؟ ( راهنما ساخت چت باکس)
محتوای اصلی را با بقیه محتوا سایت یکی کنید
زمان سکون یعنی زمانی که کاربر در سایت شما میماند و نرخ اعتبار شما کم و زیاد میشود بر رتبه شما تاثیر خواهد داشت. ما نیاز داریم تا هم خوانندگان و مخاطبان همیشگی با سایت ارتباط برقرار کنند و هم خوانندگان دیگر با سایت تعامل داشته باشند. حالا چگونه با مقاله سئو 10 برابر نرخ مطالب هرز را کاهش دهیم؟
بهترین قدم برای شروع استفاده از پیوند های با ارزش است. مکان قرارگیری آنها بسیار مهم است تا احتمال کلیک کاربر بر پیوند ها افزایش یابد.
این مقاله طبق نظر جین لی میگوید کدام نوع از پیوند را باید انتخاب کنید و همچنین از کدام ابزار ها و افزونه ها برای مقاله خود استفاده کنید. به کمک این ابزار ها الگو رفتاری کاربران خود را میسنجید. به این صورت با تصویر بصری تجربه بهتری از میزان کاربری نشان داده میشود. آیا آنها روی پیوند سمت راست کلیک میکنند؟
اگر پیوندهای شما به بهبود سایت کمک نمیکنند شما به تغییرات دیگر لازم دارید. افراد زیادی برای بهبود سئو از لینک های داخلی استفاده میکنند. برای همین استراتژی لینک و بک لینک باید به طور ثانویه انجام گیرد. هر پیوند و لینک باید دارای یک هدف مشخص باشد و افراد را موضوعی مشخص دعوت میکنند.
لینک های داخلی با ارزش
به عنوان مثال روشی جذاب برای کاهش موارد اضافه و افزایش زمان سکون کاربران در وب سایت استفاده از لینک های داخلی با ارزش بالا است. برای اینکه از مقاله 10 برابر کمک بگیرید از توضیح کوتاهی برای هر لینک استفاده کنید. به این صورت احتمال کلیک روی لینک بیشتر میشود.ادغام و هماهنگی محتوا به سئو سایت کمک میکند.
مقایسه موردی را در مقاله سئو از دست ندهید
قبل از به روز رسانی پاندا بیشتر تمرکز محتوا سئو بر روی میزان حجم آن بود و به کیفیت محتوا اهمیتی داده نمیشد و برای اینکه در میان موتورهای جستجوگر رتبه بندی بهتری دریافت کنیم این کار انجام میگرفت اما به کاربر کمکی نمیشد. موسسه های دیگر تولید محتوا مثل ehow و suite101 تیم کاملی از نویسندگان را دارند که تمرکز آنها بر میزان کیفیت است و از این طریق محاسبه قیمت انجام میشود. اما برای این دو موسسه شرایط خوب نبود و suite101 تعطیل شد و به دنبال ehow برای باقی ماندن در رقابت اصول کیفیتی خود را بالاتر برد.
طبق نظر فیشکین، تمرکز موسسه ها بر روی مقیاس تولید محتوا سئو بیش از اندازه هست. به طور مثال اگر در یک کمپین قرار گرفتید جزو 10 مقاله برتر گوگل قرار نمیگیرید.
مزیت شرکت محتوا ساز برتر
فیشکین میگوید: این قدرت زیادی است. زمانی که رقبا از دیدگاهی دیگر به مسئله نگاه میکنند میبینند هیچ راهی برای رقابت جز افزایش کیفیت محتوا برای ارزیابی بهتر نیست. این موضوع تلاش و زمان زیادی میخواهد. ادامه به این روش امکان پذیر نیست. پس این موضوع مزیت شرکت محتوا ساز برتر است. این موضوع در هنگام جستجو در میان رقبا یک مزیت بزرگ است که افراد دیگر توانایی رسیدن به این مرحله را ندارند.
کیفیت محتوا همیشه باید عاملی برای سنجش محتوا باشد. بنابراین تمرکز را بر محتوا سئو با کیفیت بگذارید. به این صورت نمایی خوبی از برند خود به نمایش میگذارید. تولید محتوا روزانه در حد متوسط را کنار بذارید.هر بار پس از تولید محتوا سئو نشانه مقاله 10 برابر را بگذارید.
تاثیر قلم نویسندگان مقاله سئو
با افزودن نشانه مقاله سئو 10 برابر هر بار به هدف خود تمرکز بیشتری میکنید. در نتیجه باید نویسندگان معتبری را در تیم خود داشته باشید و همچنین به وقت و سرمایه کافی برای این کار لازم دارید.
در تصویر زیر میبینیم که اولویت موسسه ها بر ایجاد محتوا با کیفیت است و افرادی که این کار را انجام ندهند ASAP به جای آنها این کار را انجام میدهد.
نوشتن محتوا سئو با کمک تیم Fiverr در سال 2012 به رتبه بندی کمک میکرد اما کیفیت محتوا به این شکل عالی هم نبود. بنابراین به محتوا ناخوشایند تبدیل میشدند که امروزه استفاده از آنها بیشتر صدمه میزند.
محتوا سازی به شکلی که در رتبه بندی ها در صفحه اول قرار گیرد امروزه سرمایه است. تولید محتوا به کمک افراد کارآموز یا تیم Fiverr با این مزیت همراه نیست و قابل رقابت با افراد متخصص در این زمینه نیست. البته تولید محتوا به این صورت زمان بیشتری میگیرد.
بنابراین انتظار چنین محتوایی را به صورت روزانه نباید داشت.
با تولید مقاله 10 برابر در صفحه اول گوگل قرار میگیریم. این فرصت در غیر از این حالت در دسترس نیست و بالا رفتن بازدید سایت رتبه بندی وبسایت بهبود می یابد. با نوشتن محتوا معمولی در تعداد بالا نتایج خوبی نمی گیرید.
نتایج بهتر با تعداد کمی مقاله 10 برابر میسر میشود
بنابراین با وجود موسسه های معمولی مثل تیم Fiverr افراد برای محتوا با کیفیت 10 برابری به چه کسی سفارش میدهند؟ با توسعه برند خود از طریق تبلیغ نقاط قوت خود با افراد و مشتریان تعامل کنید.
یک محتوا نویس شخصی و حرفه ای این کار را انجام دهید. اما قبل از این کار از میزان کیفیت و تجربه نویسنده اطمینان حاصل کنید.تعدد نویسنده نقشی در سئو بهتر ندارد.
برای یافتن محتوا سئو متفاوت چه کار متفاوتی لازم است؟
رویای داشتن محتوا ده برابر بهتر از رقبا آسان است اما فرایند تولید محتوا متفاوت آسان نیست.
محتوا شما تا چه زمانی باید در دسترس باشد؟ به چه تصویری لازم داریم؟ چه میزان اطلاعات برای جلب توجه لازم است؟ همه این موارد یک محتوا سئو را به سطح کیفی عالی میرساند. اما همیشه برای یک مقاله ده برابر میزان این موارد مشخص نیست که با چه جزئیاتی در صفحه اول گوگل قرار بگیریم.
برای فهم بهتر مطالب تعدادی از مقاله های 10 برابر را در ادامه بررسی میکنیم. تنوع این نوع محتوا بسیار بالا است.
کدنویسی چیست؟
کدنویسی یک موضوع گسترده است که برای بررسی به مقاله ای جدا لازم دارد.
این یکی از مقاله های کامل و آموزنده از بلومبرگ است که تا به حال دیده ام. همچنین در کنار مطالب دارای تصاویر متنوع مثل تصاویر متحرک است تا نکات به طور واضح قابل فهم باشند. به طور مثال، وقتی بدون خواندن مقاله خودم را به انتها رساندم یک چت باکس در صفحه باز شد و مقاله دیگری را به من پیشنهاد کرد. در ادامه تعداد کاراکتری که چت باکس برای مطب پیشنهادی گفت برخلاف تعداد کلمات مقاله بود از این لحاظ بررسی وضعیت کدنویسی یک امر ضروری است. محتوا بهتر سئو ساختنی است.
راهنمایی افراد مبتدی برای بهینه سازی سرعت وب سایت
یک مطلب راهنما از kinsta دارای همه اطلاعات و نکات برای بهبود یک سایت است. البته این مقاله سئو دارای 10 هزار کلمه است. این مقاله شایستگی لازم برای قرارگیری در رتبه یک جستجو گوگل را دارد.
این موارد شامل تمام محتوا این مقاله است. از ابتدا نوشتن محتوا سئو تا نحوه قرار گیری تصاویر همگی به صورت جداگانه قرار دارند. با کلیک روی هر بخش به قسمت مورد نظر میرسید.
در ادامه نکات مربوط به سایت سفارش غذا از mercato میبینیم.
محتوا 10 برابر به تعداد کلمات بالا لازم ندارد و حتما لزومی به قرار گیری مراحل آموزشی و دستور العمل های کاملا دقیق نیست. به کمک کلمات کلیدی رقابتی مرتبط یک محتوا 10 برابر بسازید و در رتبه مورد نظر خود قرار گیرید.
این ابزار برای صفحات خرید کاربرد خوبی دارند. به خصوص در یک محتوا 10 برابر این ابزار تمام مطالبی که کاربر به آنها لازم دارد را به صورت یک لیست کامل شامل محصولات، نوع جستجو و غیره را مرتب میکند. این موارد برای یک وب سایت غذایی به همراه تصویر و محتوا درباره هر بخش مزیت محسوب میشود.
در ادامه در قالب یک مقاله دنیای شهر برمه را میبینیم.
اگر به سفر و گشت و گذار علاقه دارید این مطلب برای شما جالب است. در این صفحه اطلاعاتی کامل در قالب یک راهنما به همراه تصاویر با کیفیت موجود است.
این محتوا با دقتی بالا توسط فردی با تجربه واقعی نوشته شده است. پس به طور کامل به عنوان یک متخصص درست عمل میکند. این یک مقاله متوسط درباره سفر نیست بلکه بخشی از نثر ادبی با اصالت است. نویسنده به کمک پس زمینه سفید توجهات را به عکس ها و عناوین جلب کرده است.
اگر کسی به دنبال اطلاعاتی درباره برمه است مطمئنا این صفحه در رتبه اول جستجو قابل نمایش است. داشتن محتوا سئو برتر رویا نیست.
راهنمای بازاریابی محتوای سئو پیشرفته
بدون شک صفحه Quicksprout به شما در این مورد کمک میکند. این صفحه توسط نیل پاتل و کاترین آراگون نوشته شده که در اولین جستجو گوگل قابل دسترس است.
این مقاله سئو چهل هزار کلمه ای به بخش های متفاوتی تقسیم میشود. در صفحه اول یک لیست به همراه تصاویر برای معرفی وجود دارد. در این صفحه بخشی برای اشتراک محتوا سئو و دانلود نسخه پی دی اف وجود دارد. که همگی این موارد این مقاله را به یک برند تبدیل کرده است.
و به طور کلی محتوا تهیه شده براساس تحقیقات واقعی و عملی هستند و نوع دسته بندی آن منظم است. برای همین این مقاله ارزش زیادی دارد.
چگونه برای موفقیت در بازاریابی محتوا در سال 2021 مثل یک تاجر نگاه کنیم؟قدم بعدی چیست؟
یکی از روش های ساده برای بازگشت سرمایه شما بازاریابی محتوا است.
از این طریق با تولید محتوا 10 برابر بیشتر از قبل به موفقیت نزدیک میشوید.
اگر شانس قرارگیری در رتبه اول جستجو گوگل را میخواهید پس به محتوا سئو بهتری نسبت به بقیه لازم دارید. محتوا سئو رقبا خود را بررسی کنید و به کمک آنها محتوای 10 برابر تولید کنید که بیش از بقیه به مشتریان واقعی خود نزدیک شوید.رقابت در بازاریابی محتوا روز به روز سخت تر میشود و تنها بهترین افراد در این تجارت باقی می مانند. برای همین به محتوا متفاوت لازم دارید تا افراد را شیفته خود کنید.برای داشتن سئو محتوا برتر باید طبق نظرات کاربر و گوگل عمل کنید.