چه مقاله ای قصد دارید انتشار دهید و موضوع اصلی رپورتاژ آگهی شما چیست؟ با برنامه ریزی رپورتاژ انتشار دهید حتما در رابطه با موضوع رپورتاژ در سایت خود مطلب ..
تاثیر رپورتاژ بر سئو به حدی زیاد است که بنیانگذار گوگل، ایده گوگل را با بک لینک شروع کرد. لری پیج درخواب دید که اعتبار مطالب سایتها را میتوان با بک لینک ها سنجید و این شروع ایده موتور جستجوی گوگل بود. هر چند امروزه گوگل بسیار هوشمندانه به بررسی بک لینک ها می پردازد ولی هنوز بهترین راه برای گرفتن بک لینک های دائمی طبیعی، درج آگهی رپورتاژ می باشد.
چه مواردی باعث موفقیت رپورتاژ میشود؟ رمز موفقیت کسب و کارها در انتشار رپورتاژ چیست؟ چرا برخی کسب و کارها در انتشار رپورتاژ موفقند و برخی دیگردر انتشار رپورتاژ شکست می خورند ؟
تنها ساخت رپورتاژ و تیترها و متن های قوی و جذاب لازمه موفقیت رپورتاژ نیست، یکی از راز های موفقیت در رپورتاژ داشتن یک سایت قوی با رعایت استانداردها و قوانین گوگل می باشد ، یک سایت خوب وقوی تاثیر بالایی در موفقیت رپورتاژ دارد .
قبل از انتشار رپورتاژ رعایت نکات و موارد کلیدی که باعث انتشار قدرتمند و موفقیت رپورتاژ میشود را باید در نظر گرفت:
1– تولید محتوا : تولید محتوا از مهمترین کارهای بالابردن سئو سایت میباشد برای دیده شدن بهتر و انتشار یک رپورتاژ قوی محتوای سایت خود را تقویت کنید .
محتوای قوی باعث جذب بیشتر مخاطب میشود و نگه داشتن مخاطب در سایت.
2– برنامه ریزی : چه مقاله ای میخواهید انتشار دهید موضوع رپورتاژ آگهی شما چیست؟ با برنامه ریزی رپورتاژ انتشار دهید حتما راجب موضوع رپورتاژ در سایت خود مطلب داشته باشید.
3-سرعت سایت : بررسی کنید که سایت شما سرعت لود شدن بالایی داشته باشد
4-برنامه نویسی سایت : رعایت نکات و استانداردهای برنامه نویسی ، حتما استانداردهای برنامه نویسی رعایت شود
5– معرفی محصولات : به بهترین و رساترین شیوه محصولات – خدمات و مواردی که مد نظر تبلیغاتی شما می باشد را توضیح دهید در سایت بطوری که خواننده و یا مخاطب به راحتی متوجه شود و سردرگم نشود
6– سئو : رعایت نکات و استانداردهای سئو و کلمات کلیدی درسایت، به دقت این موارد را کنترل کنید، اگر می خواهید در انتشار رپورتاژ موفقیت کسب کنید و به نتیجه برسید تک تک موترد را به دقت و با رعایت قوانین و استانداردهای ان پیگیری کنید
7– لینک : در سایت خود از لینک های داخلی استفاده کنید، مخاطب را به خواندن مطالب و موضوعات دیگر هدایت کنید
8– بروز رسانی : یک سایت خوب و قوی همیشه بروز میباشد سعی کنید پیوسته سایت خود را بروزرسانی کنید
9– پاسخگویی : پاسخگویی به مخاطبان و مشتریان، برای قدرت در کسب و کار و رپورتاژ موفق بهترین پاسخگویی و مشتری مداری را داشته باشید مشتری مداری رمز موفقیت هر کسب و کاری میباشد
10– وب مستر گوگل : بررسی ارورهای وب مستر گوگل و برطرف کردن ارورهای آن
رپورتاژ چیست؟
رپورتاژ آگهی نوعی مغرفی خدمات و محصولات بدون تبلیغات مستقیم است. رپورتاژ در ارتقای رتبه سایت بسیار تاثیر گذار است.با داشتن رپوتاژ قوی می توان کسب وکار خود را بهتر معرفی کرد و به ورودی سایت افزود.رپورتاژ یکی از راه های ارزان و موثر برای تبلیغ درست سایت است.
چگونه رپورتاژ آگهی خوبی داشته باشیم؟
برای اینکه بتوان تنیجه مناسبی از رپورتاژ آگهی گرفت باید به متن و سایتی که رپورتاژ در آن منتشر می شود توجه کرد. داشتن لینک های مفید و کاربردی است که تاثیر زیادی بر روی داشتن رپورتاژ قوی دارد زیرا موجب هدایت کاربر به سایت شما می شود.این کار درنهایت باعث افزایش بازدید سایت می شود. یکی دیگر از چیزهایی که برای داشتن رپورتاژ قوی بسیار مهم است داشتن کلمات کلیدی لینک شده است.این کار ارزش سایت را در گوگل بیشتر می کند که در نهایت موجب افزایش رتبه سایت و بهبود سئو می گردد. توصیه می شود رپورتاژ آگهی خود را در سایت هایی که رتبه الکسا آنها در گوگل بالا است منتشر کنید.
مزایای انتشار رپورتاژ آگهی
رپورتارژ آگهی تاثیر بسیار زیادی در سئو دارد و متخصصان سئو از آن استفاده می کنند.
مهمترین مزایای رپورتاژ آگهی عباتند از :
1.بهترین استراتژی برای لینک سازی طبیعی رپورتاژآگهی است.
2.انتشار ان نیازی به تمدید ندارد.
3.رپورتاژ آگهی در سایت های خبری پربازدید منتشر می شود.
4.رپورتاژ آگهی با توجه تاثیرگذاری دارد بسیار اقتصادی است.
هزینه رپورتاژ آگهی
برای انتشار رپورتاژ اگهی خود در سایت های مختلف باید هزینه ای را در نظر داشت باشید. رپورتاژ هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه گذاری برای سایت خود است.
رپورتاژ آگهی قیمت مشخصی ندارد بلکه هر سایتی تعرفه خود دارد.بنابراین می توان با کمی جست و جو ر سایت های مختلف میتوان بهترین سایت با هزینه ی مناسب را پیدا کرد.
عوامل تاثیرگذار بر قیمت رپوتاژ آگهی
اگر به دنبال راه موفقی برای برندینگ هستید رپورتاژ آگهی یکی از آنهاست.همان طور که گفتیم سایت ها از قوانین خاصی برای قیمت گذاری پیروی نمی کنند.
مهم ترین عاملی که که در تعیین قیمت تاثیر گذار است کیفیت وبسایت مورد نظر است. اما چگونه این کیفیت وبسیات مشخص می شود؟
مهم ترین معیار های تعیین قیمت رپورتاژ آگهی عبارتند از:
1.اعتبار دامنه و صفحه :
یکی از چیزهایی که در قیمت گذاری تاثیر گذار است رتبه بندی وب سایت.ای رتبه بندی بین 0 تا 100 است که هر چقدر این عدد بیشتر باشد نشان دهنده رتبه بالاتر آن دامنه است.
2.رتبه الکسا:
هرچه تعداد بازدید کنندگان یک سایت بیشتر و طبیعی تر باشد رتبه الکساافزایش می یابد. ربطه الکسا با میزان بازدید بر یکدیگر تاثیر گذارند.بنابراین می تون گفت هرچه رتبه الکسا یک سایت بالاتر باشد بر میزان قیمت رپورتاژ آگهی تاثیر می گذارد.
3.تعداد لینک های فالو:
معمولا سایت های آگهی دهنده تعداد لینک های فالو را مشخص می کنند.یکی از نکاتی که در تعیین نرخ انتشار رپورتاژ موثر است تعداد لینک ها فالو است.هرچه این تعداد بیشترباشد منجر به بهبود سئو و رتبه سایت شما می شود.
منتشر کردن رپورتاژ خود در سایت های ارزان قیمت تاثیر چندانی ندارد. زیرا تعداد بازدید زیادی نخواهید داشت. سایت SEOEDU یکی از سایت های معتبر در زمینه ی مشاوره ی انتشار رپورتاژ آگهی است.