مقالات آموزشی

بررسی تفاوت مطالب سئو شده با مطالب سئو کپی رایتینگ چیست؟

مفید بود؟

اگر شما دنبال استخدام نویسنده ای سئوکاری برای برند خود هستید؟ دانستن تفاوت مطالب سئو شده با مطالب سئو کپی رایتینگ می تواند کمک کننده باشد. استخدام سئوکار به شما کمک می کند تا محتوای خوبی ارائه دهید و در موتورهای جستجو رتبه بالاتری دریافت کنید.

محتوای سئو شده چیست؟

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو به معنای افزایش قابلیت دسترسی  موتورهای جستجو مانند گوگل به مطالب، خدمات و محصولات وب سایت است. هدف اصلی سئو بهبود تجربه کاربری می باشد و این چیزی است که ربات های موتور جستجو در زمان رتبه بندی صفحات وب به دنبال آن هستند.

سئو کپی رایتینگ چیست؟

هدف استفاده از تکنیک سئو کپی رایتینگ افزایش ترافیک ورودی و فروش است. شما با نوشتن محتوای مناسب و استفاده از تکنیک سئو کپی رایتینگ سئوی سایت خود را بهبود می دهید.

نحوه انتخاب نویسنده مناسب برای محتوای سئو شده

زمانی که هدف شما جذب ترافیک ارگانیک بیشتر از طریق ایجاد محتوای با کیفیت و سئو کلمات کلیدی است پیشنهاد می گردد نویسنده ای برای این کار استخدام کنید. یک نویسنده محتوا سئوکار با قوانین موتورهای جستجو اشنا است و قادر است مطالبی آموزنده، مناسب بنویسد.

 

چه زمانی باید فردی را برای سئو کپی رایتینگ استخدام کرد؟

همه ی سیستم عامل های مختلف مانند تبلیغات گوگل، صفحات فرود سایت، پست شبکه های اجتماعی، بروشور و… می توانند از تکنیک سئو کپی رایتینگ استفاده کنند. در واقع زمانی که هدف شما افزایش ترافیک ورودی سایت و فروش است نیاز به استخدام یک متخصص سئو کپی رایتینگ دارید.

پیشنهاد می کنیم مقاله نحوه نوشتن محتوا برای ایمیل های تبلیغاتی را مطالعه نمایید.

مهارت های لازم برای استخدام سئو کپی رایتینگ

زمانی که نیاز های نوشتاری سئو شده خود را مشخص کردید و تصمیم گرفتید از این تکنیک استفاده کنید نیاز به استخدام فردی با تجربه در این زمینه دارید. این فرد باید از قوانین جدید سئو آگاهی داشته باشد، با مفاهیم تکنیک سئو کپی رایتینگ آشنا باشد، نیاز کاربران در زمان جستجو را درک کند، محقق باشد و همواره به دنبال مطالب جدید باشد و با مخاطبان مختلف به خوبی ارتباط برقرار کند.

نحوه اندازه گیری عملکرد سئو در تکنیک سئو کپی رایتینگ

موفقیت در بازاریابی محتوا بستگی به اهداف مشخص و شاخص های کلیدی دارد. شهرت برند، تعداد مشترکین ایمیلی، رتبه بندی کلمات کلیدی، نرخ کلیک و… برخی از رایج ترین شاخص های کلیدی سنجش عملکرد تکنیک سئو کپی رایتینک است.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.