دسته‌بندی نشده

توضیحاتی درباره تسخیر سرچِ گوگل با ۶۷ نکته ی ساده-قسمت هفتم

مفید بود؟

60.     برای یافتن تیترهای مشابه اقدام می کنیم

از قبل می دانیم که می توان از عبارت های “site:” و “intitle:” توامان استفاده کرد. باور کنید یا خیر گوگل هنوز هم 100 محتوا را به صورت یکسان یافته است. باید دقیق تر شویم.

 

61.     عناوین کپی شده را با استفاده از حذف موارد غیر ضروری دنبال کنید

 

همان کار قبلی را انجام دادیم با این تفاوت که این بار دهانه ی قیف خود را باریک تر کرده و گذر کردن نتایج را سخت تر نمودیم. این بار گوگل 60 نتیجه نمایش داده است.
کار ما جالب نیست؟ لحظه به لحظه دقیق تر شدیم از آن عدد فضایی به نتیجه ای مشخص و محدود و قابل رسیده ایم.

 

62.    محصولی مشابه اما با برند و نام و نشانی متفاوت بیابید

 

شاید برای هدیه به دنبال Hot Wheels باشید اما آن مدل قبل را نخواهید. کار ساده است “20” را که در سرچ قبلی به کار بستیم با (*) تعویض می کنیم. متاسفانه این تکنیک با “intitle:” سازگار نیست و از این بابت کمی دست و بالمان محدود و بسته می شود.

 

63.    کالاهای مشابه را به جز یک مورد بیابید

 

فرض کنیم در تمامی سرچ های گذشته شما نیازی به 20-packs نداشته اید، در نتیجه در اینجا عبارت مذور را حذف کرده ایم.
جالب نشد؟ به یک پکیج 5 تایی رسیدیم.

 

64.    به دنبال خرگوش به سرزمین عجایب سفر کنید

 

وقتی می توانیم دقیق عمل کنیم و کار را از سوراخ سوزن عبور دهیم چرا یک استثنا دیگر قرار ندهیم؟ مثل مورد قبل این بار 5-packs را هم از نتایج جست و جو می کاهیم.
همان طور که مشاهده می کنید این کار و گام گذاشتن در این راه حد و مرزی نمی شناسد و هر چه بیشتر بروی بیشتر نکات گسترده تری کشف می شوند. اما هدف اصلی از ارائه ی این بخش فراگیری اصول مدیریت محتوا و یافتن حفره های اجرایی است.

 

65.    مبلغ را به من نشان بده

 

این نکته حاصل یک شب بی خوابی است. در ساعت دو از خواب پریدم و متوجه شدم قبل از این چنین نگاهی به موضوع نداشته ام. بیایید سراغ قیمت و جست و جو بر مبنای آن برویم!
جالب نیست که ($) توسط گوگل شناسایی می شود؟ یعنی گوگل قیمت را می شناسد. در نتیجه می توان هدفمند کالایی را با قیمت مد نظر خریداری کرد. این در سایتی مثل آمازون که قیمت های متفاوتی برای یک محصول ارائه می دهد فوق العاده کاربردی است.

 

66.    نتایج را در یک بازه ی قیمتی جست و جو کنید

 

بسیار خب حالا که گوگل پول را می شناسد ($) را با (..) ترکیب می کنیم. در نتیجه شما به دنبال “Hot Wheels” با قیمتی بین 19 الی 20 دلار می گردید.
وب سایت های e-commerce می توانند از این تکنیک برای یافتن صفحاتی با اطلاعات غلط استفاده کنند.

 

67.    TLD های مختلف برای برند خود را بیابید

 

تکنیک آخر می تواند به عنوان ابزاری آزمایشی یا راهی برای بردن رقابت های اینچنینی به کار بسته شود. از (*) در بالای top-level domain (TLD) استفاده کنید و سایت اصلی را حذف کنید.
برای سایت های بزرگی مثل آمازون این تکنیک فوق العاده کاربردی است. از این طریق علاوه بر این که ccTLDs ها را می یابید می توانید از این امر آگاه شوید که کدام رقبا از برند شما تحت TLD های دیگر استفاده می کنند و آن را رجیستر کرده اند.
هنوز هستید؟
تبریک بابت این پیوستگی و ممارست در دنبال کردن تکینک های جست و جو! اگر شما هم نکته ای جالب در این باره را می شناسید خوشحال می شویم در کامنت ها برای ما قرار دهید. اطمینان دارم که هنوز ده ها تکنیک وجود دارد که من نمی دانم. در نتیجه لطفا مرا در دانش و تجربه ی خود شریک سازید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.