مقالات آموزشی

در آنالیز اجزای طراحی سایت چه مواردی را متوجه میشویم؟

مفید بود؟

در صورتی که یک آنالیز در رابطه با طراحی های متفاوت انجام دهید و عناصر مورد استفاده در هریک را کنار هم قرار داده و مقایسه کنید به نتایجی خواهید رسید که بشدت می توانند در روند طراحی شما و سایت شما موثر و مفید واقع شوند.

در صورتی که یک آنالیز در رابطه با طراحی های متفاوت انجام دهید و عناصر مورد استفاده در هریک را کنار هم قرار داده و مقایسه کنید به نتایجی خواهید رسید که بشدت می توانند در روند طراحی شما و سایت شما موثر و مفید واقع شوند. این نتایج را می توان به صورت خلاصه چنین ذکر کرد:

قبول تفاوت ها: همیشه باید در نظر داشت که هر سلیقه و تفکری قادر به ارائه طراحی منحصر به فردی می باشد. نباید انتظار داشت که کلیه طراحی ها دارای یک ساختار یکسان باشند. این امر صحیح است که اصولی کلی برای طراحی وجود دارد اما به آن مفهوم نیست که تک تک روندهای طراحی به طراح دیکته شود. همین تفاوت ها است که می تواند زیبایی را به وب سایت های گوناگون هدیه دهد و آن ها را از یکدیگر متمایز سازد.

توجه بیشتر به عناصر کمتر در نظر گرفته شده: توجه به این موضوع که طراحی سایت فقط شامل صفحه اول آن نمی باشد بسیلر اهمیت دارد، حتی در صورتی که شما یک صفحه پاپ آپ دارید که شامل پیامی می باشد باید طراحی متن آن را نیز در نظر داشته باشید. مجموعه سایت شما باید دارای کیفیت باشد.

عناصر منحصر به فرد: سعی کنید در طراحی خلاق باشید. همین خلاقیت هاست که باعث ایجاد تمایز می شود. عناصر منحصر به فرد خود را خلق کنید. در اصول و چهارچوب طراحی هزاران راه و روش برای شما وجود خواهد داشت تا دکمه ها، هدرها و آیکون ها خود را در آن به وجود آورید.

علاقه داشتن به طراحی: این موضوع بسیار مهم می باشد تا شما سایتی را افتتاح نمایید که کاملاً از آن رضایت دارید و احساس می کنید که در بهترین سطح خود قرار دارد. در به راه اندازه سایت خود عجله نکنید. از زمان خود استفاده کرده و آن طور که رضایت شما جلب می شود طراحی خود را ارائه دهید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.