مقالات آموزشی

در صورتی که گوگل یک کتاب خانه دار باشد، چطور می توانید وب سایتتان را در قفسه درست قرار دهید؟

مفید بود؟

برای دست یابی به یک رتبه خوب در گوگل باید به برچسب عنوان سایت و صفحات داخلی آن توجی کرد

گوگل را به عنوان یک کتاب خانه دار سایبری در نظر بگیرید که وظیفه دارد میلیون ها کتاب نه فقط بر اساس عنوان، بلکه بر اساس اهمیت نیز دسته بندی کند. وقتی یک وب سایت طراحی می شود، درست مانند این است که یک کتاب تازه برای دسته بندی به کتاب خانه دار ارائه شود و همان طور که یک کتاب باید در قفسه درست قرار بگیرد تا به راحتی پیدا شود، وب سایت جدید نیز باید در مکان مناسب خود در جست و جو های گوگل قرار بگیرد. در کتاب خانه ها معمولاً وقتی کتاب مورد نظرمان را پیدا نمی کنیم، به دنبال مناسب ترین و بهترین گزینه بعدی می گردیم. در دنیای آنلاین نیز دقیقاً به همین ترتیب است. لازم است تا وب سایت شما راحت پیدا شود و در دسترس باشد. چگونه؟

بیشتر متخصصان در زمینه سئو، برچسب عنوان را مهم ترین ابزار سئو برای بهینه سازی و موفقیت در گوگل می دانند. در واقع بسیاری از وب سایت ها تنها با تغییر برچسب عنوان به رتبه عالی دست یافته اند. برچسب عنوان مانند عنوان کتاب می ماند. گوگل برای رتبه بندی سایت ها بر اساس برچسب عنوان عمل می کند. همچنین تک تک صفحات داخلی وب سایت نیز نیازمند یرچسب عنوان مناسب و بهینه می باشند. به عبارت دیگر کتاب خانه دار سایبری برای طبقه بندی کتاب ها هم به عنوان اصلی کتاب توجه می کند و هم عنوان هر بخش از آن.

اگر نمی دانید که برچسب عنوان هر صفحه وب سایت شما چیست، کافی است به بالای صفحه مرورگر خود نگاه کنید. در زیر دو نمونه به چشم می خورند. در عکس اول از سئو استفاده نشده است، زیرا کلمه کلیدی قابل جست و جویی در یرچسب عنوان آن دیده نمی شود.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.