مقالات آموزشی

مزایایی که باعث تفاوت کیفیت رپورتاژآگهی در بین تبلیغات اینترنتی دیگر می شود

مفید بود؟

رپورتاژ یا رپورتاژ آگهی

، تبلیغ  یا آگهی شما در قالب تصویر، که در سایت های معتبر خبری انتشار پیدا می کند؟
اما مزیت تبلیغ از طریق  رپورتاژ آگهی بر سایرروشهای  تبلیغاتی و آگهی های اینترنتی چیست؟
رپورتاژ آگهی  چه مزیتی دارد که تاثیر بیشتری دارد و بسیاری از کسب و کارهای معتبر و بزرگ برای تبلیغات و برندسازی کسب و کار خود  از ان استفاده می کنند؟
علت محبوبیت رپورتاژ آگهی در بین کسب و کارهای بزرگ و معتبر چیست؟

 

9 دلیل که در زیر گفته می شود  باعث تاثیر رپورتاژ به عنوان تبلیغات اینترنتی پر بازده وپرطرفدار میباشد:
اولین: بدلیل تبلیغات غیر مستقیم است ، اثرگذاری غیر مستقیم رپورتاژ یا آگهی که بصورت رپورتاژ انتشار پیدا می کند  بروی مخاطبان و برانگیختن حس کنجکاوی مخاطبان و ایجاد درگیری ذهنی برند و کسب و کار شما بروی مخاطبان.

دومین: انتشار آگهی رپورتاژ در خبرگزاری ها . سایت های  معتبر و پربازدید  متناسب با کسب و کار شما می باشد.

سومین: عدم حذف رپورتاژ از سایت ها، دائمی بودن در سایت ، که باعث ماندگاری بیشتر رپورتاژ و تاثیر ان می شود.

چهارمین: نمایش خبرشما یا تبلیغات شما در جستجوی گوگل میباشد.

پنجمین: معرفی کامل برند یا محصول یا کسب و کار شما  یا وب سایت اگهی دهنده

ششمین: بک لینک به سایت آگهی دهنده ، هدایت یک یا  چند لینک با چند کلمه کلیدی (کلمات کلیدی و سئو ) به سمت سایت آگهی دهنده برای هدایت مخاطبان

هفتمین: معرفی مدیران و مسولان برند : مصاحبه با مدیران یا مسولان جهت معرفی برند و خدمات انها در قالب گزارش آگهی و کسب اعتبار برای کسب و کار شما یا خدمات و محصول شما

هشتمین: هزینه ارزان رپورتاژ ، قیمت و هزینه انتشار و ساخت رپورتاژ  نسبت به مزایا و هایپر لینک دائمی ان نسبت به سایر روشهای تبلیغاتی ارزان تر و مقرون به صرفه تر است.

نهمین و اخرین مورد از مزایای رپورتاژ آگهی:  عدم حذف تبلیغات  رپورتاژ آگهی از سایت انتشار دهنده که باعث ماندگاری تاثیر سئو بر سایت میباشد.

9 موردی که در  بالا  به توجیح آن پرداختیم مواردی بود که باعث تاثیر بیشتر تبلیغات از طریق رپورتاژ آگهی نسبت به سایر تیبلیغات اینترنتی و تاثیر بر روی مخاطبان میباشد تاثیراتی که ماندگار و دائمی هستند.

تاریخچه رپورتاژ

اصطلاح رپورتاژ برای اولین بار در سال 1945 در ادبیات عموم سینما شروع شد و کم کم رواج پیدا کرد  و به یک اصطلاح معروف و نام آشنا در میان عموم مردم تبدیل شد.

به دلیل جذاب بودن و خلاقیت داشتن این آگهی در بین عموم مردم رواج پیدا کرد و به همین دلیل کشورهای پیشرفته در این حوزه قانون های خاصی وضع کردند تا بتوانند این آگهی را گسترش دهند.

انواع رپورتاژ

رپورتاژ تصویری

در این  رپورتاژ از تصاویر جذاب بصری و گرافیکی استفاده میشود و تصاویر زیبا و دارای خلاقیت میتواند بسیار تاثیر گذار بر مخاطب باشد.

رپورتاژ نوشتاری

این بخش رپورتاژ بیشتر بر بستر مجلات ، روزنامه ها،  نشریات و اطلاعیه ها به کار می رود که این حوزه از قدیم مورد استفاده خیلی از عموم بوده و بسیار کاربردی است.

رپورتاژ ویدیویی

استفاده از ویدیوهای آنلاین بسیار میتواند جذاب باشد و در این بخش از ویدیو های کوتاه و تیزر ها برای توضیح و آگهی موضوع مد نظر خود استفاده میکنند.

ویژگی های آگهی رپورتاژ

برای تهیه و ایجاد یک رپورتاژ باید یک سری اصول و نکات رو رعایت کنید تا تاثیر گذاری رپورتاژ شما به نحو احسن باشد و مخاطب مجذوب آگهی  شما شود.

این نکات را توجه فرمایید:

1.رعایت اصول سئو

2.روان و عامه بودن محتوا

3. استفاده از تیتر و متن جذاب

4. استفاده از موضوعات عمیق و جذاب

5. لینک دادن و استفاده از کلمات کلیدی

6. باید از زیاده گویی بپرهیزید

7.علاوه بر تبلیغ و آگهی موضوع مد نظر خود باید اطلاعات وسیع و خوبی از موضوعتون ارائه بدید.

نکته: در نگارش متن آگهی رپورتاژ باید محصول و موضوعات مد نظرتون را در قالب خاص و منحصر به فردی ارائه بدهید.

اما اگر محتوای غیراصولی  را ایجاد کنید و نکات مهم و کلیدی را در آن استفاده نکنید نه تنها به سایت شما سود نمی رساند بلکه  اثر سوء و بدی را برای شما رقم می زند.

فقط کافیست با یادگیری یک سری نکات ساده و در عین حال کاربردی آگهی رپورتاژ خاص و ویژه خود را طراحی کنید.

با یک تیر دونشان بزنید

درواقع وقتی شما آگهی رپورتاژی ایجاد میکنید و بر روی سایتی بارگذاری میکنید برای شما سود دو وجهی دارد هم محصول و موضوع مورد نظرتان تبلیغ می شود و باعث بیشتر دیده شدنش می شود و هم با کلیک بر روی این رپورتاژ سئو شما بسیار مورد تاثیر واقع می شود و تاثیر مثبتی میگذارد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.